Adsense

Ahad, 13 Mei 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


Aaron Aziz Bakal Jadi Duta Produk Makanan, Yourgurt

Posted: 13 May 2012 10:50 PM PDT

Bukan main lagi aktor popular diminati ramai ini sekarang. Semenjak memenangi Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian (ABPBH 2012), melimpah-ruah rezeki masuk. Untunglah isteri dan anak-anak Aaron Aziz dirumah ya.

Selepas dilantik menjadi duta M7, sebuah syarikat 'tuned car' yang berasal dari Jepun, kini Aaron Aziz dilantik pula menjadi duta produk makanan, Yourgurt.

Untuk pengetahuan, Yourgurt adalah produk makanan dibawah syarikat Mama Secret Industry dan kami masih belum mendapat info yang lebih mendalam mengenai syarikat ini. Majlis perlantikan Aaron Aziz sebagai duta Yourgurt bakal diadakan pada 17 Mei 2012 di Tanjung Lounge, PWTC.

Tahniah kami ucapkan pada Aaron Aziz!

I’m Pregnant! – Eira Syazira Sahkan Kehamilan Pertama

Posted: 13 May 2012 10:25 PM PDT

Pelakon Syazira Suhami atau lebih dikenali sebagai Eira Syazira telah mengesahkan kehamilan pertamanya hasil perkahwinan bersama Azad Jasmin, juga pelakon melalui laman rasmi Facebook beliau, kira-kira 11 jam lepas.

Menurut Eira, berita ini amat bermakna buat beliau kerana dimaklumkan oleh doktor tepat dengan sambutan hari ibu yang berlangsung semalam. Kegembiraan ini turut dikongsi oleh si suami yang dikatakan melompat kerana teruja dengan berita tersebut.

Pada masa yang sama, Eira turut mengucapkan tanda syukur ke hadrat ilahi kerana dikurniakan anak sejak mengikatkan tali perkahwinan pada bulan September 2011.

Di laman Twitter pula, Eira sudah menunjukkan tanda-tanda bahawa beliau mengidam nasi lemak. Aha, apa lagi Azad, cepat lah tunaikan permintaan isteri tersayang!

Tahniah buat Eira & Azad!