Adsense

Isnin, 23 April 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Fouziah Gous nafi bakal bertunang bulan Jun ini

Posted: 22 Apr 2012 07:56 PM PDT

Fouziah Gous nafi bakal bertunang
Semalam telah tersebarnya gosip mengenai Fouziah Gous yang dikatakan bakal bertunang pada bulan Jun depan dengan seorang jejaka yang masih lagi menjadi tanda tanya.. Akibat tersebarnya gosip tu, Fouziah Gous telah tampil menafikan gosip tu sambil menyifatkan penyebar gosip itu terlalu hebat kerana mengetahui perkara yang dia sendiri belum tahu..

"Saya sendiri tidak tahu bila akan bertunang. Orang yang beri kenyataan itu cukup hebat kerana lebih tahu tentang perkara yang saya sendiri belum tahu,"

"Jika tidak pasti, sahkan dengan saya dahulu dan bukannya buat andaian bukan-bukan sebegini dan seterusnya mengelirukan semua pihak," (Mstar)

Tambah Fouziah Gous lagi, dia masih belum merancang untuk bertunang atau bernikah dalam masa terdekat ni seperti yang didakwa di dalam satu ruangan gosip sebelum ini.. Namun jika perkara itu terjadi, Fouziah Gous sendiri yang akan menghebahkan kepada media..

Maya Karin Sudah Bersedia Untuk Bercinta kembali

Posted: 22 Apr 2012 07:20 PM PDT

Maya Karin Sudah Bersedia Untuk Bercinta kembali
Para jejaka diluar sana rasanya sudah boleh mula mengatur langkah untuk mendekati Maya Karin selepas ni.. Kenyataan Maya Karin yang mengatakan dia sudah bersedia untuk kembali bercinta pastinya membuat ramai jejaka tersenyum lebar.. Hampir 2 tahun Maya Karin bercerai dengan bekas suaminya dan baru kini terbuka hati Maya Karin untuk menerima seseorang yang istimewa..

Namun Maya Karin berharap lelaki yang bakal mendekatinya nanti tidak hanya melihat Maya sebagai seorang pelakon popular kerana bagi Maya sendiri dia hanyalah wanita biasa yang sama seperti wanita yang lain…

"Saya sudah bersedia untuk mencari jodoh selepas kegagalan rumah tangga dulu tapi orang mungkin takut untuk mendekati saya kerana status selebriti yang ada pada diri saya.

"Bagaimanapun saya berharap lelaki itu nanti tidak hanya melihat sisi saya sebagai seorang pelakon kerana saya juga adalah wanita biasa," (The Star)

Tambah Maya Karin lagi, lakonannya sebagai Izzah didalam filem ombak rindu nyata mempengaruhi kehidupanya seharian..

"Saya cuba mengekalkan sebanyak mungkin kualiti pada watak Izzah seperti kesabaran, tenang, sikap positif apabila timbul masalah dan sebagainya."

Jadi MyGosip rasa, kalau sesiapa yang nak mendekati Maya Karin ni mestilah ada gaya-gaya Hariz (lakonan Aaron Aziz) yang kat dalam ombak rindu tu jugak kan.. Baru la ngam.