Adsense

Isnin, 2 April 2012

Celebrity News

Celebrity News


Cerita Lawak Suami Isteri Baru Kahwin

Posted: 02 Apr 2012 08:34 AM PDT


Di daerah terpencil bandar terdapat seorang gadis dan pemuda miskin yang baru kawin tetapi tidak dapat menikmati malam pertama nya.
Ini cerita nya:

Sumini seorang gadis yang sangat miskin.
Seumur hidup nya belum pernah memakai Bra@coli, tapi kerana dia sudah bercinta, dia belajar menggunakan nya.

Tak lama kemudian Sumini dinikahi oleh seorang pemuda bernama pramono, pemuda miskin yang juga sekampung dengan nya.

Untuk persiapan perkawinan nya, Ibu nya Sumini menjahit bra dan seluar dalam untuk Sumini, Tetapi kerana tidak ada duit, Ibu nya membuatkan bra dari bekas beg baja urea dan kain sepanduk pilihan raya untuk seluar dalamnya.

Di malam pertama, ketika sedang bermesraan, tiba-tiba pramono, suami Sumini jatuh pengsan, kerana terkejut melihat bra isteri nya yang bertuliskan "BERAT BERSIH 25 KG, HATI-HATI BERACUN". Sedangkan di seluar dalam nya bertuliskan "CUKUP DI pegang, JANGAN DI Koyakkan"

Dan keesokan hari nya, kisah penderitaan Sumini dan Pramono pun berlanjut. Kerana keesokan hari nya, tiba giliran Sumini yang Pingsan kerana melihat seluar dalam suami nya yang diperbuat dari bekas spanduk jamu Nyonya Meneer yang bertuliskan "BERDIRI SEJAK TAHUN 1989".

ZOOM : hahahahaha 1986.... :P

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Zizan Raja Lawak Dengan Mitsubishi Evo 10 Dan Performance Part M7

Posted: 02 Apr 2012 08:21 AM PDT

Berita Terbaru mengenai Zizan Raja Lawak yang dikatakan sudah membeli sebuah kereta idamannya iaitu Mitsubishi Evo 10 semalam. Zizan telah mengambil keretanya di Mutiara Motor, Larkin dengan penuh senyuman.


Dan menurut info kereta tersebut dibeli di kedai kereta suami Juliana Banos (ada diskaun kot :) )..apa-apa pun anda mampu ?? gurau je...kalau nak rasa bawa Mitsubishi kenalah kumpul duit ye abang-abang dan kakak-kakak!!


Dan untuk pengetahuan anda, Mitsubishi Evo yang beliau beli ini bukannya yang standar dijual di Malaysia. Ia telah di 'upgrade' dengan performance Part M7. Khabarnya Horse Power kereta beliau adalah sehingga 480bhp.

Lagi Gambar Di Bawah :



Jom Kumpul duit :)


Dah Baca ClickLah Like @ Share !!