Adsense

Selasa, 27 Mac 2012

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Bilik 7 Dedah Rahsia & Pengakuan Selebriti Penuh Kejutan

Posted: 27 Mar 2012 06:30 PM PDT

BILIK 7 – Pendedahan rahsia dan pengakuan selebriti penuh dramatik dan kejutan, bikin PANAS!

Bulan April semestinya bakal lebih hangat di Saluran Ceria Anda, ntv7 apabila sebuah lagi rancangan penuh provokasi dan hangat diperkenalkan untuk mendedahkan rahsia terdalam selebriti serta menguraikan segala kontroversi yang melanda mereka. Rancangan sensasi Bilik 7 berformat ala temubual soal siasat pastinya bakal mengorek keluar segala rintihan dan sisi rahsia apa yang terbuku daripada diari tetamu selebriti. Rancangan yang dikendalikan di dalam Bahasa Malaysia ini bakal menemui penonton bermula 5 April, setiap hari Khamis jam 9.00 malam secara eksklusif di ntv7.

Menariknya lagi, set Bilik 7 direka menyerupai bilik soal siasat polis dengan sebuah meja yang mengasingkan suspek dan pihak penyiasat. Pastinya sesiapa sahaja yang melangkah masuk bakal terkesima seketika dan mula terasa sedikit terancam. Memainkan tugas sebagai penyiasat di dalam Bilik 7 adalah tidak lain dan tidak bukan, Richie Rachman yang serba boleh dan memiliki senarai pencapaian yang menbanggakan selaku editor senior, penyampai radio, perunding imej malah seorang novelis.

(L-R) Celebrity Guest Raja Azmi Raja Sulaiman & Host Richie Rachman

Richie yang kelihatan ramah dan mesra memang dikenali dengan kemahiran pemujukannnya dan sentiasa ada cara untuk membuka mulut mereka yang dikatakan "menyimpan emas". "Apa yang paling saya suka mengenai rancangan ini adalah kerana tiada lagi stesen TV lain yang pernah melakukannya sebelum ini dan mereka juga memberikan saya kebebasan untuk mengutarakan soalan kepada tetamu jemputan dan apa yang lebih menarik adalah saya dapat bertemu selebriti yang penuh kontroversi daripada pelbagai latar belakang," kata Richie.

Richie juga memberitahu media bahawa turut sama dalam soal siasat nanti adalah rakan penerbitnya, Engku Azmin Engku Zaini yang berperanan sebagai 'inspektor' Bilik 7. Walaupun dipisahkan melalui cermin bilik soal siasat, Richie tetap mendapat arahan dari masa ke semasa daripada Azmin melalui alat dengar. "Saya pernah bekerjasama dengan Richie untuk beberapa projek sebelum ini dan kami sememangnya serasi dan pastinya dapat membentuk sebuah pasukan yang baik," kata Azmin.

Producer - Engku Azmin Engku Zaini

Penerbit Bilik 7 – Engku Azmin Engku Zaini

Bilik 7 yang bakal bersiaran selama 13 episod ini membawa penonton berhadapan dengan artis tanahair yang penuh kontroversi antaranya Azwan Ali, Zarina Anjoulie, Radhi OAG, Lisdawati Nazarudin, Raja Azmi Raja Sulaiman, Pian Cecupak, Johan Asari, Melia Amelia, Mawi, Natasha Hudson, Ayu Damit dan Gambit Saifullah. Para selebriti bakal disoal siasat bertalu-talu dan adakalanya membuat mereka panas dan "tersentap" tatkala diajukan soalan-soalan sensasi yang bakal menggemparkan penonton. Walaupun Bilik 7 adalah sebuah rancangan yang lantang dan bakal menimbulkan kontroversi, namun ianya juga membuka ruang kepada pihak selebriti untuk menyelesaikan kekusutan dan berkongsi perkara sebenar mengenai kisah kontroversi yang menyelubungi diri mereka.

"Mungkin ada sesetengah daripada kita berpendapat bahawa rancangan ini mengetengahkan elemen negatif tetapi sebenarnya rancangan ini adalah sebaliknya. Bilik 7 adalah sebuah rancangan di mana selebriti yang dilanda kontroversi ini diberikan sebuah ruang untuk berkongsi pendapat dan perasaan mereka sendiri disamping memberikan penjelasan atau mengakui kesilapan silam mereka. Saya berharap penonton bakal menontonnya daripada sudut positif dan turut belajar melalui testimoni dan kisah mereka," kata Richie.

"Acap kali saya ingin mengajukan soalan panas, namun adakalanya saya tidak perlu bertindak sedemikian kerana mereka sudah pun bersedia dan bersifat terbuka untuk berkongsi bersama saya. Saya sangat memuji akan keberanian dan kesudian mereka dalam berhadapan dan bersoal siasat bersama saya. Saya tiada sebarang rungutan kerana mereka sememangnya memberikan 100% kerjasama," tambahnya.

Sementara itu, berucap di sidang media hari ini adalah Emilya Ab Rahim, Pengurus Kumpulan Pengurusan Jenama ntv7, Komunikasi Jenama, Projek Khas dan Acara & Perhubungan Awam ntv7 berkata, Bilik 7 bakal menawarkan penonton sebuah rancangan yang lebih segar dan memberi nafas baru kepada penonton Malaysia dengan konsep yang menyerlah dan unik. "ntv7 amat teruja untuk menyiarkan rancangan terbaru ini yang pastinya bakal menarik pelbagai lapisan penonton dengan idea penerbitannya yang lain daripada yang lain. Tidak seperti artikel atau penulisan mengenai kisah mereka di akhbar, Bilik 7 membenarkan para penonton untuk merasakan sendiri emosi tetamu selebriti ini dan saat tegang di dalam bilik soal siasat secara visual," kata Emilya.

Nantikan ole-ole terbaru ntv7 dan jangan ketinggalan untuk merasakan debaran, drama, rintihan, bahan panas dan lebih lagi dalam rancangan Bilik 7 yang dihoskan oleh Richie Rachman yang bakal menyelongkar rahsia luar dalam selebriti tanahair yang penuh kontroversi setiap hari Khamis jam 9.00 malam secara eksklusif tentunya di Saluran Ceria Anda, ntv7. Kepada mereka yang terlepas menyaksikannya jangan lupa untuk melayari www.tonton.com.my.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai rancangan ini sila layari laman sesawang www.ntv7.com.my dan www.tonton.com.my atau ikuti perkembangan ntv7 melaui Facebook dan Twitter.

Emilya Ab Rahim, Manager, Brand Management Group of ntv7, Brand Communications, Special Projects & Events, ntv7

Emilya Ab Rahim, Manager, Brand Management Group of ntv7, Brand Communications, Special Projects & Events, ntv7

(L-R) - Richie Rachman, Zarina Anjoulie, Radhi OAG, Pian Cecupak

(L-R) – Richie Rachman, Zarina Anjoulie, Radhi OAG, Pian Cecupak

(L-R) Richie Rachman, Engku Azmin Engku Zaini, Azwan Ali

(L-R) Richie Rachman, Engku Azmin Engku Zaini, Azwan Ali

Host - Richie Rachman

Pengacara Richie Rachman

Celebrity Guest - Zarina Anjoulie

Celebrity Guest - Pian Cecupak

Pian Cecupak

Celebrity Guest - Lisdawati Nazarudin

Lisdawati Nazarudin

Celebrity Guest - Radhi OAG

Radhi OAG

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Kilafairy Seksi di Anugerah Bintang Popular 2010
  • Gambar Jeslina Bikini Seksi Panas
  • Gossip Pelakon Jelita Dapat Rumah & Kereta Mewah
  • Gambar Julia Ziegler di Festival Filem Malaysia 21
  • KISAH MISTERI DALAM DRAMA BILIK NO. 13
  • Profile Jimmy Shanley Pengacara Trek Selebriti
  • Telemovie Catatan Kelmarin Lakonan Iqram Dinzly
  • Mawi Mengaku Cinta Ekin Wanita Paling Istimewa
  • Gossip: Penyanyi Hebat Perangai Buruk
  • Kamal Adli & Diana Amir dalam Drama Seram Pusaka
  • Celebrities Fashionistas Treated To A Stylish Night At Pavilion Pit Stop

    Posted: 27 Mar 2012 06:20 PM PDT

    A GLAMOROUS NIGHT OF FASHION HOSTED BY PAVILION KL AND MASTERCARD WORLDWIDE
    Celebrities and fashionistas treated to a stylish night at Pavilion Pit Stop

    For the fourth consecutive year, Pavilion KL continued its partnership with MasterCard Worldwide which presented the most anticipated red carpet event of Pavilion Pit Stop 2012. Themed 'A Glamorous Night of Fashion', the event reflected the pulsating hype and buzz of the Malaysian F1 Grand Prix. Celebrities, corporate heavyweights, influential media and the city's most fashionable people rubbed shoulders at this exclusive event which saw a high-energy fashion show by international brands and a special musical tribute to Whitney Houston by Malaysia's top diva Ning Baizura.

    Celebrities And Fashionistas Treated To A Stylish Night At Pavilion Pit Stop

    The 400 chic guests were also indulged with a fashion show by Shanghai Tang showcasing their latest collection called 'The Rite of the Phoenix'. The glamorous affair was the perfect event to debut the new Vertu Constellation Quest Ferrari phone, whose design was inspired by the Ferrari 458 Italia. Karen Millen also showcased their Spring/Summer 2012 collection, an eclectic mood with abstract prints, intense tropical patterns and bold colors.

    Speaking at the event were Joyce Yap, CEO-Retail of Pavilion Kuala Lumpur, and Jim Cheah, Vice President and Senior Country Manager, Malaysia and Brunei, of MasterCard Worldwide. The fashionable setting was the ideal time for Yap to announce plans for the opening of Fashion Avenue, the mall's newest lifestyle precinct, in September 2012. Event sponsors including GH Mumm, the official champagne of the F1, Shu Uemura, Miko Galere and Symphony Illuminate were also acknowledged.

    "We are proud that Pavilion Pit Stop continues to be a much-anticipated event on the social calendar, in celebration of the Malaysian F1 Grand Prix. As the defining authority in shopping, dining and urban leisure, it is only natural for us to host a campaign full of fashion, style and excitement to coincide with such an illustrious international event like the F1 Grand Prix. We are pleased to continue our collaboration with a global brand like MasterCard Worldwide to present this high-octane fashion party since 2009," said Yap. Also attending 'A Glamorous Night of Fashion' were 10 lucky MasterCard cardholders who spent RM1,000 and above at Pavilion KL.

    Jim Cheah, Vice President and Senior Country Manager, Malaysia and Brunei, MasterCard Worldwide shares, "MasterCard is excited to participate in the Pavilion Pit Stop 2012 fashion event, offering our discerning cardholders a world of exclusive privileges combining the world's most exciting sporting event and the glitz and glamour of high fashion."

    Many high-end retailers provided 'special' benefits to MasterCard cardholders at this year's Pavilion Pit Stop Grand Prix sale. MasterCard cardholders enjoyed special discounts and privileges at these participating retailers – Karen Millen, Canali, Zanotti, Shanghai Tang, Godiva, Tumi, Michael Kors, IWC Shaffhausen watches, Rolex watches, Coach, Vertu and Swiss Watch Gallery – all at Pavilion KL.

    F1 fanatics who attended the event were beyond excited at the prospect of winning a piece of the Caterham F1 car personally autographed by drivers Heikki Kolvaleinen, Vitaly Petrov and former Caterham F1 driver Jarno Trulli. The eventual winner of this priceless Caterham F1memorabilia Mr. Reza Ghazali said, "Winning the prize is absolutely unexpected. It's the best F1 build-up ever and together Caterham F1 and Pavilion KL are winners!"

    The dress code for the event was 'A Touch of Karen Millen or Shanghai Tang' and each best dressed winner received a Karen Millen iPad case or Shanghai Tang clutch respectively.

    Malaysian super star Ning Baizura performed a powerful rendition of the late Whitney Houston hits 'I Will Love You Always' and 'I Want to Dance with Somebody' much to the crowd's delight. Many guests were seen singing along and enchanted by the performance.

    'A Glamorous Night of Fashion' was hosted by Pavilion KL and MasterCard Worldwide in conjunction with Pavilion Pit Stop, which presents five adrenaline-charged pit stops – Fashion & Party Pit Stop, Shopping Pit Stop, Cars Pit Stop, Connection Pit Stop and Dining Pit Stop – bringing the energy and pulse of the Malaysian F1 Grand Prix to the heart of the city.

    Celebrities And Fashionistas Treated To A Stylish Night At Pavilion Pit Stop

    Celebrities And Fashionistas Treated To A Stylish Night At Pavilion Pit Stop

    Celebrities And Fashionistas Treated To A Stylish Night At Pavilion Pit Stop

    Celebrities And Fashionistas Treated To A Stylish Night At Pavilion Pit Stop

    Celebrities And Fashionistas Treated To A Stylish Night At Pavilion Pit Stop

    Celebrities And Fashionistas Treated To A Stylish Night At Pavilion Pit Stop

    Celebrities And Fashionistas Treated To A Stylish Night At Pavilion Pit Stop

    Tags:

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • LOVE BLOSSOMS AT PAVILION KL
  • Malaysias First Puma Motorsport Pop-Up Store
  • The World's First 360-Degree Projection Dome Pavilion KL
  • Trivia Album Raya Paling Mahal di Dunia
  • Pavilion KL Hosts International Photography Exhibition
  • Pavilion KL Celebrates Hari Merdeka & Hari Malaysia
  • MALAYSIA PREMIERE OF JAMES BOND QUANTUM OF SOLACE
  • Majestic Dragon Festival Pavilion KL
  • Oprah Winfrey Is One Rich TV Star
  • Parkson's New Style Ambassador Nadine Ann Thomas