Adsense

Jumaat, 30 Mac 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Batman 2 kali kena Saman first date dengan Catwomen

Posted: 29 Mar 2012 07:51 PM PDT

Gambar Sewaktu di Shah Alam


Polis : Hey! Batman anda ditahan memandu dalam keadaan kelang kabut Apa Celop?

Batman : Hoi, suka ko nak saman aku, ko tak kenal aku ke? I'M Batman! sebut lagi sekali I'M Batman!!!

Polis : Ko Batman ker, Badman ker, BadrulMan ker aku peduli apa saman tetap saman!




Gambar ketika sampai di Mahkota Parade Melaka


Batman : Ermm! Apasal lambat sangat nie, dah 2 jap aku dok tunggu... apa cerita nie.. ke aku salah tempat nie beb.

(Sejam kemudian terima mesej dari Catwoman, Katanya jumpa di KLCC plak, sebab motor dia baru keluar dari bengkel)


Aksi kelang kabut Catwomen menuju ke destinasi yang ingin ditujui. Lepas tau Batman tunggu dia sampai gemuk.




Situasi Batman kena tahan lagi di Port Dickson Negeri Sembilan, Ikut jalan lama



Polis : Ermm Batman anda disaman, bawa melebihi 10KM sejam di kawasan perkampungan ini.

Batman : Agak agak lah polis, tadi saya baru kena saman, tak kan nak kena saman lagi kot... saya nak cepat nie, Awek saya Catwomen dah tunggu di Menara KLCC sana. Tolong lah!! Tolong lah

Polis : Macam biasa lah jawapan polis NO! NO! No! Saman tetap saman..


2 Jam 30 minit setengah tiba di Lokasi Waktu Malam

Akhirnya perjumpaan mereka berjaya,dengan berbekalkan 2 surat cinta sebagai pengalaman indah untuk first date dengan Catwomen. Bagaimanpun Batman merahsiakan surat tersebut dari Catwomen!

Aksi Catwomen menyedut Cendol yang dibeli oleh Batman sewaktu di Port Dickson tadi cukup teruju Batman melihat sedutannya. lollololololo!

sumber isu-hangat.blogspot.com