Adsense

Jumaat, 27 Januari 2012

Blog Selebriti TV

Blog Selebriti TV


Raja Lawak 6 Minggu ke 3 – Zaman Sekolah – Ketupat & King Tersingkir

Posted: 27 Jan 2012 07:08 PM PST

Setelah dua minggu tanpa penyingkiran, minggu ke-3 Raja Lawak 6 ML6 melihatkan dua kumpulan tersinggir iaitu Kumpulang Ketupat dan Kumpulan King.

Satu kumpulan lagi yang menduduki tangga 3 terbawah iaitu kumpulan Albob terselamat dari penyingkiran.

Team selebriti.tv melihat kumpulan Shiro, Selak, Gman dan Albob dilihat mempamerkan persembahan yang baik pada minggu ini.

Kumpulan Toyol, Skema, Shiro, Riki dilihat ada sedikit penurunan berbanding minggu lepas. Manakala Kodan yang satu-satunya tampil secara solo dilihat kurang idea dan seolah-olah "blank" ketika dipentas semalam.

Dari kacamata kami, Maharaja Lawak 6 ini adalah satu musim yang paling banyak perserta yang berbakat. Biasanya dalam satu-satu musim mungkin ada dua atau tiga peserta maksima yang punya persembahan yang baik, tetapi muslim ke-6 ni ada lebih kurang 5 peserta atau lebih yang punya bakat dan potensi komersial.

Bagi sapa yang terlepas siaran semalam, ni kami ada jumpa rakaman full video Raja Lawak 6 minggu ke-3 semalam.

Gelanggang Raja Lawak 6 minggu ketiga disiarkan secara langsung ke Astro Warna saluran 132 10:00 malam setiap Jumaat diacarakan oleh Jozan (Zizan dan Johan) dan dijurikan oleh David Teo, Sheila Rusli dan Sathia.

Blog Widget by LinkWithin

Sponsor Setia Blog Selebriti.tv :


Full content generated by Get Full RSS.

Comel Perut Isteri Harith Iskandar Mengandung

Posted: 27 Jan 2012 08:53 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Comel kan perut isteri Harith Iskandar masa mengandung, tengah sarat tu. mesti baby nanti pun comel macam mak ayah dia..