Adsense

Sabtu, 24 Disember 2011

Utusan Online - Hiburan

Utusan Online - Hiburan


Aaron Aziz hilang taring?

Posted:

Aaron Aziz hilang taring?

Aaron Aziz hilang taring?

DAH hilang taring ke bro? Kalau dalam Ombak Rindu bukan main hebat lagi penangan Aaron Aziz, kenapa dalam filem Datin Ghairah sunyi sepi jer?

Ramai yang merungut pada Joyah dan betanya macam-macam sampaikan Joyah naik lemas. Kata mereka, Aaron pegang watak utama. Kenapa tak boleh jual?

Helo, manalah Joyah tahu apa dah jadi. Kalau betul filem tu tak laku sekalipun Joyah pasti bukan sebab Aaron seratus peratus. Kalau dah filem tak ada banyak perhatian, macam mana nak jual.

Joyah menganggap filem Datin Ghairah keluar pada masa yang sesuai tapi tak kena gaya. Masa yang sesuai sebab sekarang musim cuti sekolah. Tak kena pula sebab orang masih lagi bercakap pasal Ombak Rindu yang ada muka Aaron juga.

Jadi perhatian orang lebih tertumpu pada Ombak Rindu dan bukannya Datin Ghairah. Ramai juga yang cakap filem tu taklah hebat sangat! Betul ker?

Joyah harap sangat agar Aaron lebih selektif lagi memilih filem selepas ni. Jangan main tangkap muat bro, esok yang kena awak juga.

Full content generated by Get Full RSS.

Ini ke kekasih baru Ramlah Ram?

Posted:

Ini ke kekasih baru Ramlah Ram?

Ini ke kekasih baru Ramlah Ram?

BARU-baru ini, peti simpanan emel Joyah digegarkan dengan satu gambar lelaki tak dikenali kiriman peminat Joyah. Mulanya Joyah ingat lelaki ini nak berkenalan macam lelaki-lelaki sebelum ini, maklumlah Joyah masih bujang dan bergetah. Sensasi dan kontroversi lagi, mesti ramai bujang teruna nak try kan?!

Tapi rupanya emel itu berniat baik iaitu memberi maklumat kepada Joyah tentang siapa lelaki yang sedang bertakhta di hati penyanyi popular pada tahun 1980, Ramlah Ram. Lama juga tak dengar cerita Kak Melah (Ramlah) ni sejak memegang status janda.

Joyah tengok lelaki ini masih muda dan umur sekitar 20-an. Pada sangkaan Joyah, takkanlah kot sebab Kak Melah umur dah 46 tahun. Kalau padankan gambar mereka berdua, Kak Melah dah nampak macam kakak dan adik pula.

Tapi pengirim emel itu beria-ia mengesahkan bahawa gambar lelaki itu memang teman lelaki Kak Melah yang juga pengurus peribadi dia. Merangkap pembantu harian dan berkaitan urusan kerja. Dakwanya lagi, dah dua tahun menjalinkan hubungan cinta. Wow! Terkesima Joyah sekejap. Diam-diam ubi rupanya, pandai Kak Melah simpan rahsia!

Joyah tak kisah kalau lelaki ini kekasih Kak Melah atau tidak kerana masing-masing bujang. Tapi, Joyah tertanya-tanya, Kak Melah tak serik ke bersuami muda? Bukan ke bekas suami Kak Melah dulu muda empat tahun dulu?

Ini semua sangkaan Joyah saja tau Kak Melah, tak ada niat apa-apa pun sebab Joyah tak nak Kak Melah terluka buat kali kedua. Maklumlah orang perempuan yang pernah ada sejarah perkahwinan kali pertama memang sukar nak terima lelaki, kalau tak kena caranya.

Harap Kak Melah dapat pastikan semula kesahihan gambar ini. Pengakuan Kak Melah akan melenyapkan cakap-cakap yang tidak manis.. Apapun Joyah tetap cemburu dengan Kak Melah sebab diminati lelaki yang muda-muda saja. Bertuah Kak Melah!

Full content generated by Get Full RSS.