Adsense

Khamis, 20 Oktober 2011

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Seksi Izara Aishah Pelakon Drama Soffia di TV3

Posted: 20 Oct 2011 08:34 AM PDT


Gadis bernama Izara Aishah sudah pasti menjadi sebutan dan bualan peminat drama di Malaysia khasnya ketika drama Soffia yang menghiburkan anda di TV3. Watak seorang anak yang garang dan sering membuatkan ibu tirinya (Tizz Zaqyah) terasa hati kerana tidak menerimanya, malahan sering menuduh beliau.


Semua itu hanyalah drama yang beliau lakonkan dalam Soffia, namun sudah pasti watak yang dibawa akan menjadi emosional si penonton yang terlalu taksub dan tidak dapat membayangkan erti drama ataupun diluar sana.


Bagi ZOom drama ini berjaya menarik ramai penonton diluar sana untuk menunggu dan menyaksikan drama yang berkumandang setiap minggu.


Berikut beberapa gambar Izara Aishah untuk tatapan anda diluar sana, terutamanya buat pengunjung di ZoOMartis.






Sinopsis Drama Soffiya TV3 Di Slot Akasia


Drama ini di bintangi oleh pelakon popular Tiz Zaqyah yang memegang watak sebagai Soffia, beliau merupakan seorang gadis yang lincah dan periang, ayah soffiya merupakan seorang doktor dan ibunya pula sering mengalami masalah kesihatan, selepas berlaku satu kejadian yang hitam, rutin hidup soffiya mula berubah, dia menjadi seorang yang pendiam dan murung, nasib buruk terus menimpa Soffiya sehinggalah dia dimasukkan kedalam penjara, dan baru ketika itulah dia mula mengenal erti cinta. Namun Soffiya terpaksa merelakan pemergian kekasihnya ke luar negeri, dan Soffiya pun berkahwin dengan seorang jutawan yang penyayang, tidak cukup dengan itu, ketabahan Soffiya terus diuji sekali lagi bila mana cinta pertamanya sebelum ini adalah merupakan anak tirinya sendiri.

TRAILER DRAMA SOFFIA


Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!