Adsense

Rabu, 26 Oktober 2011

borak kosong

borak kosong


Aksi brutal bangau telan arnab

Posted: 26 Oct 2011 09:00 PM PDT

bangau1

Arnab yang sudah tertangkap di celupkan dalam air berkali-kali sampai arnab itu tidak berdaya lagi?

bangau2

setelah arnab itu lemas dan tidak berdaya lagi,baru ditelan perlahan-lahan

sumber : http://www.woamu.mangaku.net

Bekas gengster skinhead ini ambil masa 20 bulan buang tatunya

Posted: 26 Oct 2011 08:00 PM PDT

PERUBAHAN muka Byron Widner yang menjalani proses rawatan membuat tatu pada muka dan lehernya


PASADENA, Amerika Syarikat (AS) - Seorang bekas gengster skinhead di AS, Byron Widner mengalami sakit kepala dan kesakitan lain selepas menjalani pembedahan untuk membuang tatu perkauman pada muka sehingga ke kakinya.

Menyentuh mengenai kesakitan itu, Widner berkata: "Ia merupakan harga yang kecil untuk dibayar bagi menjadi manusia semula."

Dia kini tinggal di sebuah lokasi rahsia bersama isterinya, Julie Larsen, dan anaknya untuk membina kehidupan baharu selepas berkahwin pada 2006.

Widner bergelumang dengan kumpulan gengster selama 16 tahun.

Dia merupakan pengasas bersama sebuah kumpulan perkauman kulit putih skinhead yang beroperasi di Indiana dan Ohio yang dikenali sebagai Kelab Sosial Vinlanders.

Namun, Widner kemudian insaf selepas menyedari dia tidak mahu membesarkan anaknya dalam budaya permusuhan dan keganasan yang melanggar batas undang-undang.

Dia menjalani proses membuang tatu selama 20 bulan dengan bantuan kewangan Pusat Undang-Undang Kemiskinan Selatan. - Agensi

Gila..lelaki ini jatuh cinta dengan keldai sehingga melakukan hubungan seks dengannya

Posted: 26 Oct 2011 07:00 PM PDT

HARARE: Seorang lelaki Zimbabwe memberitahu mahkamah, pelacur yang dilanggannya tiba-tiba bertukar menjadi keldai.

Walaupun begitu, lelaki terbabit berkata, dia kini benar-benar jatuh hati kepada haiwan berkenaan.


Akhbar The Herald semalam melaporkan, Sunday Moyo juga berpendapat dirinya seekor keldai.


"Saya tak pasti apa berlaku selepas meninggalkan bar, tetapi saya benar-benar mencintai keldai itu," katanya.


Moyo, 28, ditahan di bandar Zvishavane, 300 kilometer di selatan Harare, pada Ahad lalu, dan dituduh melakukan hubungan seks dengan keldai.


Menurut Moyo, dia membayar AS$25 (RM78) untuk mendapatkan khidmat pelacur terbabit.



Bagaimanapun, dia terkejut keesokan harinya apabila orang ramai menuduhnya bersenggama dengan seekor keldai.


Hakim kemudian mengarahkan Moyo dihantar menjalani pemeriksaan mental. - AFP

sumber : myMetro

Tanam mayat bapa mertua bersama "bakakuk"

Posted: 26 Oct 2011 06:00 PM PDT

RANAU: Seorang lelaki yang secara tidak sengaja tertembak bapa mentuanya ketika memburu tupai di hutan Kampung Lobau Lama di sini, pada 24 September lalu, mengebumikan lelaki terbabit bersama senapang buatan sendiri dikenali sebagai 'bakakuk' yang digunakannya, dipercayai sebagai tanda penghormatan dan memohon kemaafan.

Difahamkan, lelaki berusia 36 tahun dipercayai bimbang dikenakan tindakan jika membuat laporan polis bertindak menyembunyikan kematian itu dengan menanam mayat bapa mentuanya berhampiran rumah selepas mendapat persetujuan ahli keluarga lain.


Bagaimanapun, perbuatannya terbongkar apabila seorang sepupu yang memandikan mayat mangsa melihat luka yang mencurigakan sebelum membuat laporan polis.


Polis yang menerima maklumat kemudian menahan mangsa yang akhirnya mengaku tertembak dan menanam mayat bapa mentuanya secara rahsia. Susulan pengakuan suspek, polis mendapatkan perintah mahkamah bagi menggali semula 'kubur' itu bagi melakukan bedah siasat terhadap mayat terbabit, kelmarin.


Ketua Polis Daerah Ranau, Deputi Superintendan Abdul Rahman Kassim berkata, pihaknya terpaksa mendapatkan perintah mahkamah bagi menggali semula kubur Wahimin Usat, 50, yang mati ditembak menantunya sendiri di Kampung Lobau Lama.


"Selepas mendapat perintah mahkamah, sepasukan polis forensik menggali semula kubur mangsa bagi melakukan siasatan termasuk punca kematiannya.



"Polis menemui mayat mangsa yang ditanam bersama senapang 'bakakuk' dan difahamkan, senapang itu adalah senjata digunakan suspek ketika tertembak mangsa ketika memburu tupai," katanya ketika dihubungi Harian Metro di sini, semalam.


Abdul Rahman berkata, mayat mangsa dan senjata berkenaan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ranau untuk siasatan lanjut.


"Siasatan awal mendapati, suspek secara tidak sengaja tertembak mangsa yang bersama-sama memburu di hutan Kampung Lobau Lama kira-kira jam 12 tengah hari, pada 24 September lalu.


"Suspek dipercayai melepaskan tembakan sebaik menyedari kehadiran seekor 'tupai' di sebatang pokok, namun terkejut apabila mendapati bapa mentuanya terbaring berlumuran darah dan tidak bernyawa lagi," katanya.


Katanya, suspek membawa pulang mayat mangsa dan mengebumikan lelaki itu di sekitar rumah selepas mendapat persetujuan ahli keluarga lain tanpa melaporkan kejadian itu kepada polis.


"Suspek enggan membuat laporan kerana bimbang dikenakan hukuman kerana difahamkan dia menjadi harapan untuk menyara ahli keluarganya.


"Lelaki terbabit kini disiasat mengikut Seksyen 302, Kanun Keseksaan kerana membunuh," katanya.

sumber : myMetro

Lawak...pengadil mabuk ditengah padang berikan 3 kad merah kepada pemain

Posted: 26 Oct 2011 05:00 PM PDT


Sebuah pertandingan di Republik Chezko terganggu akibat sikap pengadil. Sang pengadil itu mengeluarkan tiga orang pemain tanpa alasan yang jelas. Ternyata, keputusannya itu bukan tanpa sebab. Ia memimpin pertandingan dalam keadaan setengah mabuk selepas meminum minuman keras. Pihak polis pun sempat masuk lapangan mengamankan pengadil itu kerana pertandingan nyaris kacau.



"Nafasnya sangat berbau minuman keras. Dan ia memang mengakui baru saja merayakan ulang tahun," kata Karel Dusek dari klub Jestrabi Lhota kepada surat khabar Lidove Noviny. Pengadil Tomas Fidra mengaku fit untuk memimpin pertandingan antara tuan rumah Tynec-nad-Labem melawan Jestrabi itu. Tapi, tiba-tiba Fidra memberi kad merah tiga pemain tanpa alasan jelas.

Sedar pasukan itu hanya bermain dengan lapan orang pemain, kubu tuan rumah pun melakukan tindakan sportif dengan tak mahu menyerang lawannya itu. Mereka hanya memain-mainkan bola di tengah lapangan kerana memang tak ada peraturan menghentikan pertandingan akibat pengadil mabuk. Tapi, jika satu pasukan menolak bertanding, maka mereka yang akan terkena ban.

Menurut laporan surat khabar Ceko itu, Fidra memiliki kandungan alkohol dalam darahnya sebesar 1,94% saat memimpin laga. Di Eropa, batas kandungan alkohol dalam darah seseorang yang diperbolehkan yakni 0,5%. Beruntung, federasi bola sepak setempat membatalkan perlawanan itu. Dan pengadil itu di ban selama 12 bulan tak boleh memimpin perlawaan.

Berikut ini videonya :


Abang janggut seksi dengan G- stringsnya

Posted: 26 Oct 2011 11:01 AM PDT

Gilalah..dipukul,dihentak dengan meja dan akhirnya dibakar hidup-hidup

Posted: 26 Oct 2011 10:01 AM PDT












sumber : stomp.com.sg

JLo sengaja pamer sedikit payudaranya yang mantap semasa konsert

Posted: 26 Oct 2011 09:01 AM PDT

INILAH.COM, Jakarta - Siapa tak kenal Jennifer Lopez? Bekas juri American Idol ini mempamerkan bahaian dadanya dengan balutan dress v neck berwarna silver bernuansa metalik bling-bling.

Selain memiliki suara indah, bekas isteri Marck Anthony itu juga memiliki tubuh dan bahagian dada yang seksi.

Tampak dalam gambar saat mengenakan dress v neck warna sliver bling - bling metalik dia atas pentas Lopez terlihat sengaja mempamerkan tubuhnya yang indah itu dengan payudara yang sedikit terlihat dalam balutan gaun tersebut saat di atas pentas.

"Aku akan menyanyikan lagu terakhir saya menulis tentang cinta," katanya seperti dikutip Huffington Post. [mor]

Ibu ini sanggup bunuh seluruh keluarga demi wang insurans

Posted: 26 Oct 2011 08:00 AM PDT

INILAH.COM, Charleston – Ibu yang satu ini begitu gelap mata hingga sanggup membantai kedua anak lelakinya, bekas suami serta ibu tiri demi wang insurans.

Susan Hendricks (48) asal South Carolina, Amerika Syarikat (AS), tadinya mengatakan salah seorang daripada anak lelakinya membunuh seluruh korban tewas lalu bunuh diri.

Hendricks bahkan dengan percaya diri menyatakan putranya itu melakukan hal tersebut demi wang insurans

Namun setelah penyelidikan, polis menjumpai dia lah yang membunuh seluruh anggota keluarganya itu.

"Kami yakin cerita versi Hendricks untuk insiden pada 14 Oktober lalu itu salah, berdasarkan pengamatan TKP dan bukti forensik," ujar Asisten Sherif Tim Morgan.

Hendricks juga dituduh memiliki senjata, sebuah pistol, yang ia simpan di almari sebelah tempat tidur.

Woh..atuk ni bawa kokain bernilai US$ 3 Juta di truk pickupnya

Posted: 26 Oct 2011 07:00 AM PDT

INILAH.COM, Detroit – Seorang datuk dari Amerika Syarikat (AS) berusia 87 tahun tertangkap membawa kokain senilai US$3 juta di bahagian belakang truk pick upnya.

Leo Sharp ditangkap di Ann Arbor, Michigan ketika polisi menemukan 114 blok kokain senilai hampir US$3 juta di bahagian belakang pikapnya.

Sharp dibawa ke Pengadilan Detroit dan peguamnya melarangnya memberi penjelasan mengapa kokain itu boleh ada di truknya.

Meski begitu, Sharp sempat berkata , ada yang menyuruhnya agar membawa kokain.

Sharp kemudian dibebaskan dengan wang jaminan. Lelaki tua ini sepertinya agak trauma dan berkata akan menulis buku mengenai pengalamannya itu.

Kisah Lelaki Tanpa Tangan yang Boleh Mengendarai Motor

Posted: 26 Oct 2011 06:00 AM PDT

Meski tidak memiliki tangan, seorang pemuda dari Shandong, China mempu mengemudikan motor. Namun keriangan pemuda yang bernama Piu itu untuk terus bermotor harus terhenti.

Ceritanya, seorang polis di Jimo Shandong menghentikan kendaraan Piu (27) kerana kelebihan jumlah penumpang. Namun polisi itu langsung terkejut setelah mengetahui Piu itu ternyata tidak mempunyai lengan. Ia dibantu oleh pegangan besi yang diikatkan pada pangkal lengannya.

Seperti yang dilansir Qilu Evening Post, Liu kehilangan kedua tangannya sejak berusia tujuh tahun kerana terkena aliran lelektrik bervoltan tinggi. Semasa remaja, Piu mulai belajar naik motor dengan bantuan tongkat besi.

"Saya melihat dari jauh sebuah motor melintasi jalan raya. Semula nampak tidak ada yang aneh dengan motor tersebut kecuali penumpangnya yang berisi 3 orang dewasa. Saya dan rakan kerja saya begitu terkejut ketika melihat dari dekat si penunggang motor, ternyata pengemudinya tidak memiliki tangan,"papar XHang Jie, polis yang menahan Piu.

Kerana kesalahannya tersebut, Piu mendapatkan hukuman tidak boleh membawa motor lagi sampai bila pun.

http://yafi20.blogspot.com

Pertandingan melihat payudara paling lama

Posted: 26 Oct 2011 05:00 AM PDT

Seorang wanita sexy disuruh duduk di tempat awam dengan pakaian seksi pula. Beberapa lelaki lalu melihat payudara si wanita. Dimana sepertinya lelaki tersebut belum diberitahu sebagai peserta.Cuba lihat video ini....Jepun oh Jepun

Ambil kesempatan betul abang-abang ni

Posted: 26 Oct 2011 04:00 AM PDT




Lelaki Rusia Mendapatkan ‘Cubitan’ Tak Terlupakan

Posted: 26 Oct 2011 03:00 AM PDT

Sewaktu kecil, ibu kita sering mengingatkan agar hati-hati dalam memilih teman bermain. Namun nampaknya hal tersebut tidak dipedulikan oleh lelaki Rusia ini. Kerana, ia mendapatkan 'cubitan' yang tak terlupakan saat mencoba untuk berteman 'dekat' dengan seekor ketam.

Dalam video yang berdurasi 1 minit yang diunggah ke situs youtube ini, terlihat seorang lelaki asal Rusia yang mencoba mengabadikan momen dekatnya dengan seekor ketam, dan berakhir dengan sebuah cubitan tepat di hidungnya, yang membuatlelaki tersebut berteriak kesakitan.


Aksi Berani Seorang Lelaki Melumpuhkan Penjahat Bersenjata

Posted: 26 Oct 2011 02:00 AM PDT

Ketika diperhadapkan dalam situasi yang mengancam nyawa, dimana seorang lelaki bersenjata tiba-tiba menodongkan pistol ke kepala kita. Kebanyakan orang cenderung akan melakukan apa saja yang yang diperintahkan.

Namun hal ini rupanya tidak beraku bagi Rasaratnam Rahulan. Dimana penjaga kedai pemberani ini, balik menyerang sang penjenayah yang diketahui bernama John Buckley, serta berhasil merampas pistol sang penjahat dan kemudian menahannya sambil menunggu sampai polis tiba di tempat kejadian.

Dalam rakaman video CCTV ini, menunjukkan keberanian dan ketenangan Rahulan serta seorang pelanggan bernama Kevin Bayliss, menahan seorang penjahat saat ia cuba merampok sebuah kedai di Sunderland, Inggris pada 5 Ogos lalu, dengan menggunakan senjata yang ternyata hanyalah sebuah replika pistol.

Bermula saat Buckley memasuki kedai dan mendekati counter kemudian menodongkan senjatanya kepada sang manajer kedai Rahulan (33), sambil memerintahkan ia menyerahkan wang tunai.

Namun ketika sang pencuri amatur ini lengah, Bayliss (34) yang merupakan seorang bekas perajurit, dengan cekatan merampas senjatanya serta melumpuhkan sang penjahat sementara sang manajer kedai menelepon pihak polis.

"Dia (Bayliss) dulu di Angkatan Darat, sehingga ia tahu apa yang harus dilakukan. Aku membelikannya sebotol vodka untuk mengucapkan terima kasih atas bantuannya." tutur Rahulan.


Aksi sotong pasangan lesbian didalam komuter

Posted: 26 Oct 2011 01:25 AM PDT






parah dunia semakin parah

Artis yang Payudaranya Terlihat Saat Berenang dan Bercuti Di Tepi Pantai

Posted: 26 Oct 2011 12:35 AM PDT

Whitney Port-Lindsay Lohan-Paris Hilton

Pantai merupakan salah satu tempat kesukaan kalangan selebriti bercuti dengan keluarga atau kekasih. Namun, tetap tidak boleh membuat sang artis dengan mudah lepas dari jetatan nakal paparazzi.

Sejumlah artis Hollywood pernah punya pengalaman memalukan saat mereka bercuti di pantai. Tanpa mereka sedari bahagian penting tubuh mereka terlihat kerana terlalu asyik berenang.

Kejadian itupun langsung menjadi sasaran para paparazzi yang selalu mengintai. Celakanya, foto bahagian peribadi para artis itu tersebar luas di berbagai media dan situs internet.

Seperti dikutip Radar Online, artis seperti Lindsay Lohan pernah mengalami kejadian memalukan ketika sedang asyik bermain ombak. Puting bintang filem Mean Girls itu terlihat jelas.

Heidi Montag lebih parah lagi. Bikini yang dipakainya terlepas hingga membuat payudaranya terekspos. Meski langsung menutupi buah dada,petikan kamera paparazzi jauh lebih cepat daripada gerakan tangan Heidi.

Artis lain seperti Courtney Cox juga pernah mengalami kejadian serupa ketika putingnya menyembul keluar saat sedang asyik berenang. Selain itu, ada nama seperti Whitney Port, Beyonce, dan Paris Hilton yang tak sadar putingnya terlihat saat sedang asyik bermain pasir di pantai.

sumber : http://celebrity.okezone.com

Baru tahu anak tertukar setelah 12 tahun

Posted: 25 Oct 2011 11:40 PM PDT

Yuliya Belyaeva, kiri, berbicara dengan Irina dan ayah biologisnya Naimat di Kopeisk, Rusia.

MOSCOW, KOMPAS.com — Bagaikan kisah sebuah drama, sepasang orangtua baru menyadari anaknya tertukar setelah 12 tahun. Kedua anak yang tertukar tidak mahu pindah ke keluarga sebenarnya.

Kedua gadis itu membesar hanya berjarak beberapa kilometer di Kopeisk, kota di Pegunungan Ural, Rusia Timur. Ibu mereka melahirkan hampir bersamaan pada tahun 1999. Anak perempuan mereka diberi pengenalan yang salah.

Identiti mereka terungkap setelah bekas suami Yuliya Belyaeva, salah seorang ibu, menolak membayar wang saraan untuk anaknya kerana Irina sama sekali tidak seperti ayahnya. Setelah menjalani serangkaian ujian DNA, diketahui bahawa ayah ataupun ibu Irina bukan orangtua biologisnya.

Belyaeva teringat ketika melahirkan, seorang perempuan lain melahirkan di ruang yang sama. Dia menduga jururawat salah memberi nama pada bayi mereka. Kedua keluarga itu menyaman hospital itu sebanyak 160.000 dollar AS. (ABC News/Joe)

Awas Jerat Video Porno Ahmad Dhani

Posted: 25 Oct 2011 10:00 PM PDT

Pada bulan Oktober 2011, Symantec mengamati bahawa phisher menggunakan bintang rock Indonesia Ahmad Dhani untuk scam Facebook mereka.

Dhani sendiri adalah ketua band rock "Dewa 19" dan "Ahmad Band". Situs phishing tersebut berisi foto Ahmad Dhani dan penyanyi Indonesia, Dewi Persik dengan judul "Video Mesum Ahmad Dhani yang Terakam Kamera CCTV, silahkan login dibawah ini".

Dilapor melalui keterangan rasminya, Isnin (25/10/2011), setelah pengguna memasukkan informasi login Facebook mereka, halaman phishing ini akan mengarahkan pengguna ke sebuah website porno dan phisher telah berhasil mencuri informasi pengguna tersebut untuk pencurian identiti.

Memang selebriti telah menjadi target yang umum dalam serangan phishing. Dahulu, kami melihat Aishwarya Rai dan Katrina Kaif digunakan sebagai umpan phishing.

Phisher memilih selebriti yang memiliki ramai penggemar kerana dengan ramainya penggemar maka peluang lebih banyak pengguna yang tertipu semakin besar.

Norton menyarankan pengguna Internet untuk mengikuti best practice berikut ini untuk menghindari serangan phishing:
  • Tidak mengklik link mencurigakan dalam email.
  • Hindari memberikan informasi peribadi apapun saat menjawab email.
  • Jangan pernah memasukkan informasi peribadi pada halaman atau layar pop-up.
  • Saat memasukkan informasi peribadi atau kewangan pastikan website tersebut terenkripsi dengan sertifikat SSL dengan melihat pada padlock, 'https' atau address bar yang berwarna hijau.
  • Terus mengupdate software keamanan Anda, seperti Norton Internet Security 2011, yang melindungi Anda dari phishing online.

sumber : http://techno.okezone.com