Adsense

Selasa, 7 Jun 2011

Celebrity News

Celebrity News


Gossip Panas : Tom MystarLG Putus Tunang !!

Posted: 06 Jun 2011 11:05 PM PDT

 Memang panas dan hot sepanas HOT FM yang membuatkan ZoOM terpaksa melayan LAPTOP sehingga pagi. "Like and like" tapi apa yang dapat ? Hadiah bil api je yang dapat... sorry lari topic seketika kerana geram dan frust tak dapat top Ipad2, mungkin tak ada rezeki.

Kisah terbaru mengenai peserta program MystarLG yang sebelum ini kecoh kerana merampas suami orang dan telah bertunang. Namun musim bunga yang diharapkan hilang kerana ribut salji yang datang secara tiba-tiba tanpa memberi amaran. Tom dikhabarkan telah putus tunang dengan si jantung hati yang selama ini banyak menyusahkan beliau. Sehinggakan satu Malaysia mengata beliau perampas suami orang.

Bak kata pepatah "Kumbang bukan Se-ekor" ada ramai lagi jejaka tampan diluar sana yang sudah pasti masih mencari bunga yang masih mencuba untuk mekar. Dan berikut sumber yang ZoOM dapat untuk dikongsi bersama pembaca di ZoOmartis Dot Net @ Facebook..



credit metro online

TAK ada angin, tak ada ribut, tiba-tiba CAK dengar penyanyi, Tom yang pernah mengejutkan negara dengan cerita dipukul keluarga isteri kekasihnya, putus tunang. CAK baru berangan kalau Tom naik pelamin mahu juga bersama-sama meraikan hari bahagianya. Itupun kalau Tom jemput.

Maklumlah, cintanya dilihat sungguh hebat sehingga timbul macam-macam cerita, jadi CAK mahu lihat dari dekat bagaimana rupa insan yang menjadi pujaan hatinya. Apa daya tarikan jejaka itu sehingga Tom sanggup berdepan apa jua cabaran.

CAK tak tahu sebab apa pertunangan terputus di tengah jalan. Anggap saja tak ada jodoh, ye Tom. Insya-Allah, CAK yakin Allah SWT mahu pertemukan Tom dengan insan lebih baik.


Apabila mendengar single terbaru Tom berjudul Redha, macam ada kena mengena pula dengan perkembangan terbarunya. Tak mengapalah Tom, jangan berduka lara. Segala-galanya sudah tertulis dan sebagai manusia, kita kena reda


Gambar Gossip panas yang pernah menghantui TOM..

ZoOM : Apa Komen ANda ?
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Komen Yusry dan Lisa Surihani Mengenai Hubungan Mereka

Posted: 06 Jun 2011 07:09 PM PDT

Wow !!!!!! itu jer yang dapat ZoOM ungkapkan kerana pasangan ini semakin berani menjawap soalan Media mengenai hubungan mereka. Tanpa berselindung dan berkias-kias seperti artis-artis yang lain ( Tak semua tau..) yang sering mengeluarkan perkataan ni NO KOMEN setiap kali diajukan soalan.

Bak kata pepatah dah mengantok disorongkan bantal, sudah tau bertanya pula dan berikut jawapan pasangan ini mengenai kisah bahagia mereka :

Yusry  - 


"Alhamdulillah, saya dan Yusry sependapat dalam setiap perkara yang dibualkan. Bahkan saya tidak perlu jadikan diri saya tua atau Yusry pula tidak perlu menampakkan dirinya muda untuk mencapai keserasian di antara kami.
"Setakat ini kami sudah pun mengenali kedua-dua belah keluarga dengan lebih rapat. Saya harap, penjelasan ini tidak lagi mengelirukan pihak luar tentang status perhubungan ini," ujarnya yang bakal berlakon dalam filem terbitan KRU berjudul Ular.


Lisa Surihani- 


"Ya, kami sedang menjalankan perhubungan yang lebih matang. Dengan usia yang sudah lanjut, saya tak mahu orang menggelar kami "pasangan yang hangat bercinta" kerana ia nampak macam budak-budak sedang berkasih pula.

"Sebab itu saya katakan hubungan kami lebih daripada seorang kawan dan sedang mengenali hati budi masing-masing di peringkat pertama," kata Yusry selepas sambutan majlis ulang tahun KRU Studios yang ke-19, di studio KRU, di sini, Isnin.


ZoOM : Apa Komen Anda ?
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Shahir AF8 retak tulang tangan akibat terjatuh di bilik air

Posted: 06 Jun 2011 06:48 PM PDT

Sehingga hari ini ramai penulis dan pembaca blog bercerita mengenai Shahir AF8 ini yang digossipkan dengan Rozita Che Wan kita. Namun hari ini berlainan daripada hari sebelumnya kerana beliau dikatakan retak tulang tangan akibat terjatuh di bilik air semasa mandi. Entah macam mana ceritanya kerana pihak wartawan sendiri gagal menghubungi beliau untuk bertanyakan soalan kisah di bilik air ini.

Namun gambar ini sudah cukup menjadi bukti dan bualan anda diluar sana mengenai juara Akademi Fantasia 8 ini.Sebenarnya ZoOm teringin juga nak menonton filem "Karak" lakonan Shahir ni, tetapi dek kerana gossip-gossip diluar sana mengatakan ada yang tak kena dengan filem ni terpaksalah tunggu cerita ni keluar di kaca tv je.

ZoOM : Jika ada yang sudah menonton filem "Karak" Share-lah dengan pembaca di ZoOMartis Dot Net @ FAcebook.
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!