Adsense

Rabu, 25 Mei 2011

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Datuk Siti Nurhaliza miliki Kondominium Mewah RM20 juta

Posted: 24 May 2011 10:37 PM PDT

datuk siti nurhaliza membeli kondominium mewahWah, Terkejut sekejap MyGosip bila mendengar Datuk Siti Nurhaliza membeli penthouse mewah dihadapan KLCC dengan harga lebih RM20 juta.. Ada gosip-gosip yang mengatakan penthouse mewah tu adalah hadiah harijadi yang ke-32 daripada Datuk K kepada Datuk Siti Nurhaliza.. Kalau betul la gosip tu.. memang sangat bertuah la Datuk Siti Nurhaliza ni kan.. Hadiah harijadi sampai berjuta-juta..

Betul atau tidak Kondominium mewah itu adalah milik Datuk Siti Nurhaliza masih lagi menjadi tanda tanya.. kita tunggu je la Datuk Siti Nurhaliza bagi komen mengenai gosip ni nanti.. Tapi sudah ada jiran-jiran tetangga yang ternampak Datuk Siti Nurhaliza dalam lift menuju ke tingkat 40 keatas dekat kondominium mewah tu..

Apa-apa pun MyGosip tumpang bangga la.. ada jugak Celebrity Malaysia yang tinggal kat kondominium mewah yang beharga puluhan juta ringgit ni.. Duduk depan KLCC lagi tu.. Ada ura-ura mengatakan penthouse mewah Datuk Siti Nurhaliza tu terletak di kondominium The Troika.. Jom layan gambar kat bawah…

rumah baru siti nurhaliza

rumah siti

rumah siti nurhaliza

kondominium siti nurhaliza

penthouse mewah siti nurhaliza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Filem Karak

Posted: 24 May 2011 11:42 AM PDT

karak posterSinopsis Karak:- Filem Karak ini mengisahkan sebuah cerita lagenda dan kisah seram di sepanjang lebuhraya Karak dan merupakan filem seram cubaan pertama terbitan KRU Studio yang diarah oleh Yusry Abdul Halim.

Empat orang pelajar kolej yang sedang dalam perjalanan pulang ke Kuantan setelah menghabiskan masa malam mereka di Kuala Lumpur. Semasa perjalanan pulang, mereka terperangkap di dalam kesesakan jalaraya di sepanjang lebuhraya Karak.

Mereka perlu pulang segera kerana perlu menghadiri kuliah pada keesokan paginya, lantas memilih untuk menggunakan sebatang jalan lama tanpa mengetahui jalan yang mereka pilih akan merubah hidup mereka dengan pelbagai kisah yang menyeramkan.
.

Tajuk Filem:
Karak

Pengarah:
Yusry Abd Halim

Penerbit:
KRU Studios Sdn. Bhd.

Dipawagam:
26 Mei 2011

Pelakon Karak:
Shahir AF8
Sheera Aiyob
Kilafairy
Md Eyzendy
Sidek Hussain

Trailer Karak:

Anda sudah menonton filem ini? Sila tinggalkan review di bahagian komen untuk panduan penonton yang lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.