Adsense

Jumaat, 29 April 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Gogopal Q5.0 – Navigasi Kereta Pada Harga Berpatutan, Hanya RM399!

Posted: 29 Apr 2011 12:48 AM PDT

Sleek-design, friendly user interface & handy. 3 perkataan pertama yang sesuai untuk dilontarkan kepada produk GPS – Gogopal Q5.0. Review kami mendapati Gogopal mempunyai kelebihan tersendiri untuk bersaing dengan pembekal GPS yang lain.

Alat GPS ini mempunyai skrin sesentuh 5 inci beresolusi 480 x 272, mudah untuk pemandu membuat pilihan destinasi ke lebih 100 ribu POI (Point of Interest). Gogopal Q5.0 memahami citarasa pengguna yang inginkan simplicity dengan membahagikan POI penting kepada beberapa bahagian, seperti restoran, stesen minyak ataupun kedai runcit. Selain itu, Gogopal Q5.0 membolehkan pengguna membuat selektif bahasa sama ada Inggeris atau pun Melayu.

Sebuah alat GPS yang baik hanya akan diketahui apabila digunapakai. Perisian navigasinya adalah daripada Hyundai M&Soft, sebahagian daripada kumpulan Hyundai-Kia di South Korea.

Kelebihan utama Gogopal Q5.0 terlihat pada skema bangunan 3D, satu fungsi penting yang memudahkan pengguna melihat lebih jelas bangunan-bangunan utama. Selain itu, Gogopal Q5.0 mempunyai fungsi "separate junction zoom split display", satu kelebihan dimana pengguna boleh mengelakkan kesilapan apabila mengambil simpang.

Simpang-simpang utama yang terpilih mempunyai navigasi 3D photo. Fungsi ini penting untuk sebuah jalan raya yang mempunyai banyak laluan keluar. Keunikan fungsi ini membolehkan pemandu memilih jalan yang betul untuk mengambil persimpangan baru, atau U-turn.

Tambahan lagi, Gogopal Q5.0 mempunyai fungsi "House Number Search" yang membolehkan anda bernavigasi ke rumah-rumah yang dicari. Fungsi ini boleh digunakan di Malaysia atau Singapura.

Gogopal Q5.0 turut dilengkapi dengan charger kereta, kabel USB, charger rumah & pouch kain – amat lengkap. Setiap pembelian Gogopal Q5.0 mempunyai waranti selama setahun dan anda boleh mendapatkan update terkini melalui laman web Gogopal.

Gogopal Q5.0, sebuah kit yang komprehensif meletakkan harga pasaran sebanyak RM499 – satu tawaran yang menarik dengan mengambil kira fungsi-fungsi terkini alat gps ini.

Walau bagaimanapun, pada minggu ini anda boleh dapatkan Gogopal Q5.0 pada harga RM499 RM399 dengan pembelian secara online di website PBEMall.com.

Untuk keterangan lebih lanjut mengenai Gogopal Q5.0, halakan kursor anda ke website rasmi Gogopal atau hubungi 03-90570908 (ext 203).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.