Adsense

Sabtu, 1 Januari 2011

borak kosong

borak kosong


[Gambar] Detik kelahiran seorang bayi dalam sebuah keluarga miskin

Posted: 01 Jan 2011 08:45 PM PST

Semua dilakukan dengan penuh risiko baik untuk siibu
mahupun anak yang dikandungnya....

Saat-saat mahu melahirkan, di dalam rumah yang sangat sederhana sekali 

Keadaan kandungannya sedang diperiksa

Ketika merasakan kesakitan di malam yang gelap, dengan hanya diterangi lilin

Ketika menunggu kelahiran

Selepas bayi sudah dilahirkan...tali pusat belum dipotong

 bayinya dibiarkan tanpa pakaian

Semiskin manapun bayi tetap diberikan susu....

sumber: kaskus.us

Jom tengok proses mengeluarkan 3kg cacing pita daripada seorang budak

Posted: 01 Jan 2011 07:15 PM PST












3Kg cacing dalam badan..bayangkan....


Budak menang US$2,500 kerana kasut berbau busuk

Posted: 01 Jan 2011 06:40 PM PST


Kerana kasutnya berbau busuk, Trinette Robinson (11) mendapatkan hadiah US$2.500 . Kasut skets kesayangannya dinobatkan sebagai kasut paling berbau busuk di Amerika Syarikat dalam pertandingan kasut paling berbau busuk yang dianjurkan oleh penghilang bau alas kaki Odor-Eaters,

Kasutnya berjaya mengalahkan lapan pasang kasut berbau lain.. Acara tahunan ini hanya boleh disertai  oleh mereka yang berusia antara lima sampai 15 tahun. Selain hadiah wang, dia juga mendapat tiket bercuti ke New York termasuk menonton drama musikal Broadway "The Lion King".

Trinette Robinson mengatakan bahawa sepatunya itu sangat berbau kerana tahun lalu ia dipakai untuk kegiatan Pengakap dan  program perlindungan kawasan di kampungnya, Connecticut. Dan rahsia mengapa sepatunya menjadi sangat berbau busuk  kerana dia pernah memijak kotoran kuda dengan kasut tersebut.

[Berita Pelik] Lelaki potong kemaluan sendiri kemudian buang di taman

Posted: 01 Jan 2011 05:15 PM PST

Seorang lelaki yang dikatakan keliru dengan jantinanya sanggup memotong
kemaluannya sendiri kemudian mencampakkannay di sebuah taman...saya petik dari myMetro

gambar hiasan

CHESTERFIELD (UK): Seorang pemuda berusia 22 tahun dipercayai menjalani pembedahan membuang alat sulitnya sendiri di rumah sebelum melemparkan organ berkenaan di sebuah taman, di sini.

Pemuda yang tidak dikenal pasti identitinya itu menunggu 24 jam sebelum muncul untuk rawatan di unit kecemasan Hospital Diraja Derbyshire di sini.


Ketika tiba di unit kecemasan, dia memberitahu kakitangan hospital yang dia hanya mengalami sedikit kesakitan ekoran pembedahan dilakukannya itu berbanding yang dijangka sebelum ini. Menurut jurucakap Hospital Diraja Derbyshire, kes pemuda itu luar biasa.


"Seorang pemuda berusia 20-an datang ke hospital kami tanpa alat sulitnya. Dia memberitahu kakitangan kami dia membuang alat sulitnya, semalam," kata jurucakap itu. Pemuda itu meninggalkan hospital sebaik menjalani rawatan dan dia dinasihatkan doktor supaya menemui pakar psikiatri kerana dipercayai mengalami masalah kekeliruan jantina. - Agensi

Badak air kini boleh di tunggang

Posted: 01 Jan 2011 04:42 PM PST

Badak air yang nampak ganas kini dapat di tunggang
seperti kuda..inilah yang dibuktikan oleh seorang petani...saya petik dari kosmo online

PETRUS STEYNLAKES - Seorang petani, Marius Els bertuah kerana dapat menunggang antara haiwan paling ganas di benua Afrika, seekor badak air, lapor sebuah akhbar semalam.

Nasib Els sememangnya baik kerana badak air berusia enam tahun dan bernama Humphrey itu merupakan haiwan peliharaannya sejak kecil lagi.

"Ia dengan mudah dapat mengoyakkan tubuh lelaki dewasa seperti saya. Tiada orang yang berani mendekatinya, namun, saya menganggapnya seperti anak saya," kata petani tersebut.

Humphrey tinggal di sebuah tasik buatan manusia sedalam 18 meter di sini, Afrika Selatan. - Agensi

Aksi ular makan kerbau

Posted: 01 Jan 2011 10:01 AM PST

image

Jom kita lihat apa yang wanita kata mengenai lelaki ini

Posted: 01 Jan 2011 09:30 AM PST

 Wah istimewa betul lelaki ini...jom kita lihat
apa yang wanita kata mengenai lelaki ini...

v



v


v




Gara-gara kesilapan doktor,lelaki hilang kemaluan

Posted: 01 Jan 2011 08:30 AM PST

Gejala kanser sudah dirasakan sejak tahun lalu, namun doktor mengira lelaki itu hanya mengalami radang saluran kencing yang tidak berbahaya.

Lelaki yang tidak disebutkan namanya tersebut membuat pemeriksaan untuk pertama kali pada September 2009 di sebuah klinik di Blekinge, Sweden Selatan. Ketika itu dia datang dengan gejala infeksi saluran kencing dan dia hanya diberikan antibiotik.

Pada March 2010, pesakit berusia 60-an  tersebut kembali lagi ke klinik tersebut dengan keadaan sakit yang sama tetapi disertai iritasi pada kulit penutup kepala penis yang kebetulan tidak disunat. Doktor mendiagnosis gejala tersebut sebagai radang yang tidak membahayakan.

Namun sehingga 3 bulan kemudian gejala yang dirasakan tidak juga baik walaupun ubat yang diberikan telah dimakan. Akhirnya doktor klinik merujuk si pesakit ke Hospital Blekinge untuk mendapat rawatan yang lebih intensif.

Pemeriksaan di hospitalt tersebut ternyata tidak boleh segera dilakukan, sementara penyakitnya semakin memburuk. Pesakit yang malang ini harus menunggu  5 bulan lagi hingga dan membuatkan janji dengan doktor yang akan memeriksanya.

Pemeriksaan akhirnya dapat dilakukan, tapi sayang penyakit yang selama ini disangka radang ternyata adalah sejenis kanser ganas. Parahnya, doktor sudah tidak punya banyak pilihan selain membuang kemaluan si pesakit untuk mencegah penyebaran sel kanser .

Pesakit mendakwa telah terjadi kesalahan diagnosis oleh doktor klinik yang memberinya antibiotik dan antiradang. Jika gejala kanser boleh terdeteksi lebih awal, dia yakin kanser tersebut masih boleh dikendalikan sehingga kemaluannya terpaksa dibuang.

Kes ini telah dilaporkan ke Badan Nasional untuk Kesehatan dan Kesejahteraan Sweden (Socialstyrelsen). Doktor klinik akan disiasat dan tindakan selanjutnya akan dibuat.

Kancho pemainan dubur dicucuk dengan jari popular di Jepun

Posted: 01 Jan 2011 07:00 AM PST

Kancho adalah satu permainan  di Jepun iaitu permainan yang menggunakan jari tangan yang dirapatkan dan kemudian di cucukkan jari tersebut kelubang dubur lawan main dari belakang tanpa pengetahuan mangsanya.



Namun tidak jelas apakah permainan kancho seperti gambar dibawah ini boleh dianggap lawak? Kerana yang menjadi mangsa akan merasa kesakitan setelah dicucuk seperti yang dialami oleh gadis seperti  dalam gambar dibawah ini...



Kalau makanan macam ni dihidang aku pun tak berani nak makan

Posted: 01 Jan 2011 06:00 AM PST







brutal sangat hiasan makanan ini..nak makan pun ngeri

Akibat terlalu gemuk

Posted: 01 Jan 2011 05:00 AM PST



LETAK MAKLUMAT IKLAN

Bar Dubur Di Vienna

Posted: 01 Jan 2011 04:00 AM PST

Bentuknya yang universal dikenali bar dubur kerana meniru bentuk seperti sistem pencernaan manusia: dimulai dengan lidah, terus ke perut, bergerak melalui usus kecil dan besar dan keluar melalui anus (dubur)…





Jom kita lihat adegan katil runtuh

Posted: 01 Jan 2011 03:00 AM PST




LETAK MAKLUMAT IKLAN
Agaknya bagaimana nasib kawannya yang kat bawah tu....
mungkin penyet macam ayam penyet......

Comel betul kura-kura Albino ini

Posted: 01 Jan 2011 02:00 AM PST



Aksi lelaki mengamuk sebelum di tangkap

Posted: 01 Jan 2011 01:00 AM PST

Inilah aksi lelaki mengamuk sebelum ditangkap...
dia cuba untuk menyerang polis...






















Inilah aksi nenek yang mengemparkan dunia forum internet di China

Posted: 01 Jan 2011 12:00 AM PST

Seorang wanita tua berumur 70 tahun, telah menggemparkan China  setelah beberapa foto nya muncul di forum China.

Mungkin terlihat aneh untuk wanita seusianya untuk bertindak  seperti itu, tetapi menurut Sun Linchong, cucu perempuannya, mengatakan nenek ini sangat luar biasa terbuka dan positif dengan hal-hal baru. Bersama-sama mereka menyiapkan beberapa alatan dan mengambil foto lucu, hanya untuk tertawa.

Ketika upload foto set pertama dilakukan, Sun Linchong tidak tahu neneknya akan menjadi terkenal di internet China, tetapi orang-orang yang pernah melihatnya langsung terpesona. Sekarang duo ini secara teratur meng-upload foto lucu nenek yang mereka cintai.






Rupanya Tahun 2011 ,Dark Vader jadi pengemar Hello Kitty

Posted: 31 Dec 2010 11:00 PM PST

Siapa sangka Dark Vader yang brutal tu boleh bertukar
mennjadi peminat Hello Kitty sehinggakan pakaian rasminya
pun ditukar.....

Ini pakai rasmi Dark Vader...nampak brutal...
dan dibawah ini pula pakaiannya bila dia mula mengemari
Hello Kitty...





Hilang macho dia....

Kemalangan yang aneh dan membinggungkan

Posted: 31 Dec 2010 10:20 PM PST

Kemalangan yang aneh dan membingungkan serta sulit untuk membayangkan bagaimana cara terjadinya kemalangan yang menimpa kereta ini.. sehingga kereta terjatuh dalam posisi yang sangat aneh macam baru  jatuh dari langit..cuba kita saksikan