Adsense

Jumaat, 14 Januari 2011

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


Kekasih sebenar Nabil LR!

Posted: 13 Jan 2011 10:35 PM PST





Sebenarnya Nabil ni mempunyai teman wanita yang bekerja seorang pramugari syarikat penerbangan tempatan. Nak dinafikan atau tidak, memang tidak dapat diragukan, apabila gambar mesra dan status 'Officially missing him…' telah tersebar luas kat tenet. Jadi Uqasha yang digembar gemburkan sebelum ini, hanya lah sebagai penutup/mengkaburi cerita sahaja kut. Hai lu fikirlah sendiri yang kawan-kawan.



Siti Fathiyah bersama bakal tunang?

Posted: 13 Jan 2011 10:30 PM PST


Siapa gerangan nama Siti Fathiyah ni? memang ramai yang masih samar-samar lagi sebab bakatnya masih baru dalam anak seni. Ala pelakon utama drama 'Hani' dalam Lestari di TV3 tu. Ingatkan sudah. Baguslah. Dalam laman sosial, Twitter miliknya, Siti Fathiyah telah mempamerkan calon bakal tunangnya yang bernama Toman. Namun tarikh dan masa pertunangan itu akan dilakukan belum lagi diuwar-uwarkan kepada umum. Harap-harap dipercepatkan lah.. hihi.

Gambar Scha di Bali shooting Awan Dania

Posted: 13 Jan 2011 01:25 PM PST



Dipetik daripada laman sosial Facebook milik Scha Al Yahya yang dikatakan menyepi sejak kebelakangan ini, kini sudah kembali. Mungkinn sibuk shooting untuk siri drama Awan Dania di pulau tercantik di dunia, Pulau Bali. Bukan bersama Awal di sana seperti kisah sebelum ini, tetapi dengan Jehan Miskin. Bukan gosip ha, mereka berdua cuma amik kesempatan sempena shooting di sana untuk makan angin sekali.