Adsense

Ahad, 26 Disember 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Pelakon Utama Putera Katak Dikejar Dengan Parang

Posted: 26 Dec 2010 09:07 PM PST

Putera katak logo 550x389 Pelakon Utama Putera Katak Dikejar Dengan ParangSemuanya disebabkan tidak berpuas hati, Hanif pelakon utama drama Putera Katak yang kini keudara di Tv3 telah dikejar oleh sepasang kekasih di lebuh raya Duke lengkap dengan sebilah parang pada malam Jumaat yang lepas. Kami kira, pada malam Anugerah Skrin yang lalu.

Haniff telah dikejar sejauh 2 kilometer sebelum melepaskan diri di susur keluar Ampang, dan membuat laporan polis di balai berhampiran. Menurut Haniff, pada mulanya dia mengekori kereta suspek, namun disebabkan perlahan, dia memberikan isyarat lampu tinggi dan memotong kereta tersebut.

Kereta suspek kemudiannya membunyikan hon dan mula menghimpit kereta Haniff, sebelum bertindak menunjukkan parang. Haniff berkata lagi, dia ternampak seorang wanita disisi suspek tersebut, mungkin mereka adalah pasangan kekasih.

Bimbang dengan keselamatannya, Haniff memecut selaju-lajunya dan berjaya meloloskan diri. Pihak polis mengesahkan kejadian tersebut, dan usaha mengesan sedang dijalankan.

p/s: Kami bajet suspek mabuk kot, malam krismas beb!

pixel Pelakon Utama Putera Katak Dikejar Dengan Parang
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

(Gambar) Syella Kamaruddin Panas Aksi Baju Dedah Dada, Seksi Terlampau

Posted: 26 Dec 2010 11:08 AM PST

images1 (Gambar) Syella Kamaruddin Panas Aksi Baju Dedah Dada, Seksi TerlampauMak oi, ini bukan calang-calang punya buah. Ini buah gred A, limited edition beb! Syella Kamaruddin, merupakan seorang artis yang kurang dikenali, jarang muncul dalam mana-mana drama, namun dia sering dihinggap dengan cerita panas, terutamanya berkenaan pakaian seksi yang selalu terdedah sana-sini.

Kalau dulu, ada cerita Syella yang konon'nya bergaduh di Facebook sebab ditegur oleh orang veteran kerana berpakaian seksi, namun kami rasa teguran itu tidak diendah sangat. Gambar terbaru (mungkin?) daripada Syella kembali menghangatkan mata-mata yang memandang. Apakan tidak, buah dada'nya hampir separuh terkeluar, macam nak ditayangkan sangat kemontokan aset berharga miliknya.

Daring dan berani, namun itu bukan tiket untuk popular dan mendapat perhatian produser filem. Cuba tengok Lisa Surihani & Siti Nurhaliza, tak perlu tayang apa-apa pun, fans mereka tetap berjuta-juta. Kami pun pelik, Syella ni orang'nya cantik, putih melepak. Apa motif nak tayang buah dada, low cut beb? Versi NSFW selepas ini, jizz!

165627 483863071697 543076697 5726947 5107225 n (Gambar) Syella Kamaruddin Panas Aksi Baju Dedah Dada, Seksi Terlampau

pixel (Gambar) Syella Kamaruddin Panas Aksi Baju Dedah Dada, Seksi Terlampau
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.