Adsense

Selasa, 28 Disember 2010

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Peserta 12 Finalis Raja Lawak musim kelima

Posted: 28 Dec 2010 06:29 AM PST

Inilah wajah-wajah peserta Raja Lawak Musim Ke 5....Saksikanlah kemunculannya di depan kaca tv anda



Peserta kali ini terdiri daripada lapan peserta berkumpulan iaitu Kumpulan Pukaw (Indran Putra Setia Negara(22), Abd Hadzir Abdullah(23), Nizam Solah (34) ), R2(Rahim Mat Ali(40), Ridhuan Mat Ali(21
)), BOBO(Mohd Hamizi Hashim(24), Mohd Azwan Sabri(24)), Kopi O(Syariwan Joir(28), Fakhruddin Mohd Azmi(19)), Balas(Fandi Muhammad(25), Mohd Shukri Mohd Safar (24)), Kami(Zarina Mohd Nor(34), Elly Sarimah (29)), Lucky(Mohd Zhafir Hilman Hassin (23), Mohd Hazwan Azani(23), Kahirul Nazmi Rodzy(23)), TBO(Ahmad Firdaus Misnan(24), Mohd Sufian Masri(25), Mohd Isa Razai(25))
Sementara peserta solo terdiri daripada Mohd Hanafi Rusmadi (18), Sulaiman Ibrahim (29), Abdul Rahman Kasim (33) dan Mohd Nazmi Md Isa (23).

Pengakuan Zizan dan Juliana Evans Mengenai Gossip Mereka Bercinta !!

Posted: 28 Dec 2010 05:51 AM PST

Zizan tampil dengan "Statement" ini mengenai status dia dan Juliana Evans yang sibuk diperkatakan kerana sering dilihat bersama oleh peminatnya. Berikut temubual oleh wartawan bersama Zizan dan Juliana Evans dan maklum balas yang diterima seperti dibawah :


"Kami mula rapat waktu berlakon bersama dalam filem Hantu Bonceng. Memang senang ngam dengan Jue sebab dia chill dan tak hipokrit. Siapa tak cair tengok Jue, dia seorang yang sangat cantik dan terbuka berbincang apa sahaja.
"Kalau betul saya ada girlfriend, saya tak akan keluar terang-terangan begini. Saya lebih suka hal peribadi dirahsiakan.


"Buat masa sekarang kami masih kekal sebagai kawan dan saya belum bersedia untuk ada teman buat masa ini," kata Zizan yang tidak menolak jika ditakdirkan bercinta dengan Jue.

Tidak adil sekiranya MO hanya meminta pandangan jejaka akan hubungan rapat ini. Jue tersenyum lebar ketika diminta pandangan mengenai Zizan. Mengakui sedang berkawan rapat, namun katanya tidak mungkin mereka akan bercinta.

"Kami memang rapat dan selalu keluar lepak bersama. Jue suka berkawan dengan Zizan sebab dia memang seorang yang semulajadi kelakar, bukan hanya di dalam televisyen.

"Kami selalu kongsi masalah dan dia akan beri nasihat. Waktu itu dia akan serius tapi selalunya dia akan hiburkan Jue dengan lawaknya.

"Tapi Jue tak boleh melihat Zizan lebih daripada kawan. Tak tahulah akan datang nanti macam mana," ujar bekas kekasih Sam Bunkface ini.



Info : Manggaonlline


ZoOm : Apa kata anda...komen laaa !!!

Penjelasan Shahir AF Dalam Video Untuk Peminatnya

Posted: 28 Dec 2010 05:21 AM PST

Setelah sekian lama mendiamkan diri walaupun dicemu dan di fitnah oleh orang yang hanya tahu mengambil kesempatan. Artis bernama Sahir ini tampil dengan satu video yang ZoOm jumpa dari sebuah laman gossip popular untuk dikongsi bersama pembaca di ZoOmartis.


Ikuti video jawapan Shahir untuk tatapan peminatnya di bawah : 



This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now