Adsense

Selasa, 30 November 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


“Aku Sangap Lubang” – Rayu Farid Kamil Kepada Diana Amir, Filem Aku Masih Dara

Posted: 30 Nov 2010 10:35 PM PST

Selepas dialog 'nasi lemak 50 sen' dalam filem Cuti-Cuti Cinta, Farid Kamil sekali lagi diberikan tugasan khas untuk mengungkap dialog berunsurkan lucah kepada aktres Diana Amir dalam filem terbaru arahan Ahmad Idham, filem Aku Masih Dara yang akan berada di pawagam pada 16 Disember 2010.

'Aku sangap lubang" (minit 0:47), dalam trailer filem Aku Masih Dara membuat kami terkedu sebentar. Walaupun lucah, Ahmad Idham mempunyai alasan tersendiri. Kata'nya, "sengaja saya buat begitu, jika orang rasa dialog itu menjengkelkan, maknanya ia memberi kesan kepada penonton. Ini kerana dialog itu disampaikan oleh seorang penagih dadah yang memang sudah keruntuhan akhlak."

Dalam filem ini, ada juga dipaparkan babak dimana seorang ustaz (lakonan Ashraf Muslim) memberi dakwah dalam kelab malam. Eh, nak pula ustaz masuk kelab malam, ye tak?

Walaupun filem ini konon'nya banyak mesej nasihat, namun kami lihat ini lebih kepada strategi Ahmad Idham untuk menjual filemnya. Mana tak'nya, awal-awal trailer sudah dihidangkan aksi-aksi seksi pelakon Yana & Raja Farah, macam-macam peel!

Pengarah Ahmad Idham berkata bahawa beliau sudah bersedia untuk menerima tomahan daripada penonton berkenaan isu ini. Apa lagi, kasi satu kali hantam'lah!

pixel Aku Sangap Lubang   Rayu Farid Kamil Kepada Diana Amir, Filem Aku Masih Dara
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Sah! Ujibakat Mentor Musim Ke-5 Akan Bermula, Let’s Rocking!

Posted: 30 Nov 2010 09:19 PM PST

602PhotoinScrap2 Sah! Ujibakat Mentor Musim Ke 5 Akan Bermula, Lets Rocking!
Tunjuk ajar ku sifu! Ya, kami dimaklumkan bahawa ujibakat atau audition untuk program realiti Mentor Musim Ke-5 akan bermula dalam masa terdekat, lokasi & waktu akan diumumkan kemudian.

Program Mentor mempunyai satu objektif iaitu melahirkan bakat baru, program ini terkenal dengan memfokuskan kepada kekuatan vokal protege-protege yang bertanding. Pendek kata, anda yang terpilih akan mempunyai seorang tok guru yang bakal menurunkan ilmu-ilmu vokal sepanjang pembabitan anda dalam program tersebut. Antara anda terpilih atau tersingkir, itu sendiri mahu ingat.

Imbas kembali, musim lalu, barisan Mentor yang menggalas tanggungjawab sebagai tenaga pengajar terdiri daripada Azmeer, Mas Idayu, Mus (May), Dayang Nurfaizah, Ziana Zain dan Joe Flizzow. Selepas mengharungi pelbagai kesukaran dan cabaran ketika sesi ujibakat hingga ke peringkat akhir pertandingan yang menyaksikan kejayaan berpihak kepada gabungan hebat Ziana Zain dan protegenya Mohd, giliran artis atau selebriti manakah pula yang akan meyemarakkan bahang Mentor musim ke – 5 kali ini?

pixel Sah! Ujibakat Mentor Musim Ke 5 Akan Bermula, Lets Rocking!
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.