Adsense

Rabu, 17 November 2010

Himpunan Kisah Sensasi

Himpunan Kisah Sensasi


PM Itali beri hadiah kepada penari erotik

Posted: 16 Nov 2010 12:00 PM PST

du 02.1 PM Itali beri hadiah kepada penari erotik

Karima Keyek


MILAN – Seorang penari erotik, Karima Keyek berumur 17 tahun memberitahu, dia diberikan 7,000 euro (RM30,358) dan seutas rantai berlian oleh Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi, lapor sebuah akhbar semalam.

Bagaimanapun, penari itu menegaskan dia tidak pernah melakukan hubungan seks dengan Berlusconi.

Karima berkata, Perdana Menteri itu dianggap sebagai bapa kepadanya.

Hubungan Berlusconi dengan penari berketurunan Maghribi itu mendapat perhatian selepas Perdana Menteri itu meminta gadis tersebut dibebaskan polis selepas ditahan kerana dakwaan mencuri.

Dalam satu temu ramah dengan akhbar La Repubblica, Karima mendedahkan dia merupakan antara sepuluh orang yang diundang menghadiri parti berlusconi pada Hari kekasih di kediamannya di Arcore dekat Milan.

"Saya meninggalkan kediaman itu sebelum tengah malam. "Saya memberitahunya semua masalah saya. Dia (berlusconi) memberikan saya 7,000 euro dan rantai leher berlian Damiani. Selepas itu, saya tidak pernah mendengar berita daripadanya," kata gadis itu. – Agensi

/// kosmo ///

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.