Adsense

Rabu, 6 Oktober 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


(Gossip) Pak Nil Tak Puas Hati AC Mizal Dapat Gelaran Datuk?

Posted: 06 Oct 2010 11:11 PM PDT

Kak Vee dari radio Suria sebar gossip berkenaan seorang selebriti radio yang tidak puas hati dengan AC Mizal yang dapat gelaran Datuk, sampai dia minta pihak pengurusan dapatkan juga gelaran Datuk untuk diri'nya. Alasan'nya, populariti'nya lebih gah dari AC Mizal.

Desas-desus mengatakan Pak Nil (Aznil Nawawi) yang tidak puas hati. Tapi, kami tidak percaya pula sebab tak mungkin Pak Nil iri hati dengan AC Mizal. Kalau diikutkan, Pak Nil memang humble type dan beliau juga pernah menerima anugerah daripada Agong lagi.

Cuma yang kami pasti, Pak Nil pernah menyebut bahawa beliau teringin menjadi orang atas stesen televisyen, tiada pula kedengaran cerita gilakan gelaran Datuk-Datuk ni!

Blog Widget by LinkWithin
Full Feed Generated by GetFullRSS.com and Used Car Search Engine.

(Gambar) Kad Jemputan Kahwin Ala Angkasa Sheikh Muszaphar Shukor

Posted: 06 Oct 2010 10:09 PM PDT

Haa, kaedahnya kad jemputan kahwin milik Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor pun bertemakan angkawasan nan biru. Rekaan'nya tidak keterlaluan seperti artis-artis yang pernah kahwin sebelum ini. Simple dan sedap mata memandang. Apatah lagi dihiasi dengan muka angkasawan yang kacak bergaya, tidak lena gadis-gadis di luar sana dibuat'nya.

UPDATE : Anda buat lihat Live Streaming Perkahwinan Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan chat dengan beribu-ribu penonton yang lain!

Blog Widget by LinkWithin
Full Feed Generated by GetFullRSS.com and Used Car Search Engine.