Adsense

Isnin, 4 Oktober 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


(Twitter) Ingin Jadi Kekasih Juliana Evans? Ini Pantang Larangnya…

Posted: 04 Oct 2010 09:40 PM PDT

Sorry, Readability was unable to parse this page for content.

Full Feed Generated by GetFullRSS.com and Used Car Search Engine.

Kes Tuntutan Nafkah Shafnie & AC Mizal : “Orang Kaya Sahaja Boleh Miliki Kereta Mewah”

Posted: 04 Oct 2010 09:17 PM PDT

Tidak dinafikan, AC Mizal makin berlimpah ruah rezeki'nya sejak menyertai perniagaan, malahan beliau juga akan dianugerah'kan pangkat Datuk tidak lama lagi. Sedikit sebanyak, kes tuntutan nafkah oleh Shafnie (ex-wife) terhadap AC Mizal dapat mengugat imej'nya sebagai usahawan yang berjaya.

Menurut Shafnie, AC Mizal menerima bayaran yang tinggi iaitu RM5000 untuk setiap episod AF selepas di'maklumkan sendiri oleh orang dalam Astro. Kalau dikira jumlah episod AF yang di'terbitkan, campur-campur memang mencecah puluhan ribu ringgit. Aishah, peguambela AC Mizal mempersoalkan bagaimana Shafnie boleh mengetahui jumlah pendapatan AC Mizal, sedangkan ia tidak pernah dilaporkan. Shafnie menyindir peguambela AC Mizal dengan berkata, "hanya orang yang benar-benar kaya sahaja yang boleh memiliki beberapa kereta mewah."

Seingat kami, tempoh hari AC Mizal baru sahaja membeli sebuah kereta mewah berjenama Bentley Continental Flying Spur, mengikut harga pasaran mencecah usd$177,600 (Autos Yahoo). Bukan itu sahaja, beliau turut mempunyai sebuah kereta Porche Carrera, BMW dan Mercedes. Fuh, itu memang cukup mewah.

Hendak percaya cerita Shafnie pun dalam 50-50, manakala AC Mizal pula mengambil sikap berdiam diri. Tetapi, kalau sudah banyak ongkos'nya, apa salah'nya hulur ke anak-anak sedikit.

Full Feed Generated by GetFullRSS.com and Used Car Search Engine.