Adsense

Ahad, 4 Julai 2010

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|


Perhimpunan kedua GAS di Klang hari ini

Posted: 04 Jul 2010 12:28 AM PDT





Kira-kira 350 orang menyertai perhimpunan kedua anjuran Gerakan Anti-Samy Vellu (GAS) di Dewan Hamza di Klang dalam kempen mendesak presiden MIC, Datuk Seri S Samy Vellu S meletak jawatan.

Bagaimanapun, kira-kira 50 ahli MIC Klang turut hadir. Dan seperti yang dijangkakan, kira-kira jam 2.45 petang, berlaku jerit menjerit antara mereka dengan penyokong GAS.

Pada mulanya, perhimpunan tersebut dijadual diadakan pada 13 Jun lalu, tetapi ditangguhkan atas 'faktor keselamatan'.

Ketua Pemuda MIC Selangor, M Shanker Raj Ayenger pula memberitahu perhimpunan gerakan itu hari ini bahawa pihaknya akan memutuskan sama ada akan mengadakan protes terhadap perhimpunan GAS itu.

Dia telah membuat laporan polis di ibupejabat polis Klang semalam untuk membantah perhimpunan tersebut.

OTAK ANDA DALAM BAHAYA JIKA TIDAK SOLAT:KURANG DARAH

Posted: 04 Jul 2010 12:24 AM PDT





Seorang doktor di Amerika Syarikat telah memeluk Islam kerana beberapa keajaiban yang ditemuinya dalam penyelidikannya. Dia amat kagum dengan penemuan tersebut, sehingga tidak dapat diterima oleh akal fikiran.

Dia adalah seorang Doktor Neurologi . Setelah memeluk Islam, dia amat yakin akan perubatan secara Islam dan dengan itu telah membuka sebuah klinik yang bertemakan "Perubatan Melalui Al-Qur'an" . Kajian perubatan melalui Al-Qur'an membuatkan ubat-ubatannya berteraskan apa yang terdapat di dalam Al-Qur'an.

Di antara kaedah-kaedah yang digunakan termasuklah berpuasa, madu lebah, biji hitam (black seed) dan sebagainya. Apabila ditanya bagaimana dia tertarik untuk memeluk Islam, maka doktor tersebut memberitahu bahawa semasa beliau melakukan kajian urat saraf, terdapat beberapa urat saraf di dalam otak manusia yang tidak dimasuki oleh darah . Padahal setiap inci otak manusia memerlukan darah yang cukup untuk berfungsi secara normal. Setelah membuat kajian yang memakan masa,
akhirnya beliau mendapati Bahawa darah tidak akan memasuki urat saraf di dalam otak manusia melainkan pada ketika seseorang itu sedang sujud semasa mengerjakan Sembahyang!!!

Urat tersebut memerlukan darah hanya untuk Beberapa sukatan yang tertentu sahaja. Ini bermaksud bahawa darah hanya akan memasuki urat tersebut mengikut kadar sembahyang waktu yang diwajibkan oleh Islam…… Begitulah keagungan ciptaan Allah!!! tidak menunaikan sembahyang , akan otaknya tidak Akan dapat menerima darah yang secukupnya untuk berfungsi secara normal!!! Oleh yang demikian, kejadian manusia ini sebenarnya adalah untuk menganuti agama Islam 'sepenuhnya' kerana sifat fitrah kejadiannya memang telah dikaitkan oleh Allah dengan agama-Nya yang indah ini

Ainuddin, Norazrah johan tilawah al-Quran

Posted: 03 Jul 2010 11:31 PM PDT










KOTA KINABALU 3 Julai – Qari Wilayah Persekutuan, Wan Ainuddin Hilmi Abdullah dan qariah Johor, Norazrah Ayub masing-masing muncul johan qari dan qariah Tilawah al-Quran Peringkat Kebangsaan Ke-53 di Dewan Saadah, Wisma MUIS di sini malam ini.

Seramai 29 peserta mengambil bahagian dalam tilawah tersebut yang bermula Selasa lalu.

Wan Ainuddin yang memperoleh markah 82.01 peratus menerima hadiah wang tunai RM15,000, piala pusingan, piala iringan, cenderamata, pakej haji dan sijil penyertaan yang disampaikan oleh Yang Dipertua Negeri, Tun Ahmadshah Abdullah.

Norazrah yang menerima 79.34 markah turut menerima hadiah sama yang disampaikan oleh isteri Yang Dipertua Negeri, Toh Puan Dayang Masuyah Awang Japar.

Sementara itu, peserta Kelantan, Muhammad Anuar Ghazali muncul naib johan qari selepas memperoleh 79.66 markah, diikuti Othman Azumi Ahmad dari Kedah di tempat ketiga dengan 79.33 markah.

Bagi kategori qariah pula, Nor Ruzana Natiah Jaafar dari Selangor mendapat tempat kedua dengan 79.33 markah sementara Normalina Alias dari Wilayah Persekutuan di tempat ketiga dengan 77.66 peratus markah.

Pemenang tempat kedua dan ketiga masing-masing membawa pulang hadiah wang tunai RM7,000 dan RM5,000, cenderamata dan sijil penyertaan.

Keputusan tilawah diumumkan oleh Pengerusi Jemaah Hakim Tilawah, Datuk Wan Mohamad Sheikh Abd. Aziz yang juga Ketua Pengarah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Hadir sama pada majlis tersebut ialah Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Aman dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom.

Argentina tewas 0 - 4 di tangan Jerman di Suku Akhir Piala Dunia 2010

Posted: 03 Jul 2010 11:30 PM PDT








CAPE TOWN - Selepas Brazil, semalam giliran Argentina pula tersingkir pada kempen Piala Dunia 2010.

Skuad kendalian Diego Maradona itu ditunjukkan jalan keluar oleh Jerman apabila tewas 0-4 pada aksi suku akhir yang berlangsung di Stadium Green Point.

Jerman bermula garang apabila Thomas Mueller berjaya menanduk masuk gol pembukaan hasil sepakan percuma yang diambil Bastian Schweinsteiger seawal minit ketiga.

Tersentak dengan jaringan pendahuluan Jerman, Argentina kembali memperkemaskan jentera serangan, namun mereka masih gagal memecah kebuntuan bagi mencari gol penyamaan sehingga tamat babak pertama.

Sebaik babak kedua bersambung, asakan bertali arus Jerman ternyata membuahkan hasil apabila mereka menambah tiga lagi gol masing-masing menerusi Miroslav Klose pada minit 68 dan 89 serta Arne Friedrich (74).

Kelemahan benteng pertahanan Argentina jelas kelihatan apabila banyak melakukan kesilapan mudah, sekali gus memberi ruang buat barisan pemain muda Jerman merobek gawang mereka.

Kejayaan Jerman menumbangkan gergasi Amerika Selatan itu membawa mereka ke saingan separuh akhir awal pagi Khamis ini.

Gereja Yang Dihiasi 40 Ribu Tulang Umat Islam

Posted: 03 Jul 2010 11:27 PM PDT





Gereja yang terletak 70 km daripada ibukota Republik Check bekas negara Yugoslavia yang dipenuhi dengan gereja – gereja ganjil
Gereja yang berusia melebihi seribu tahun dibina dengan menggunakan tulang-tulang umat Islam tanpa kayu atau batu atau bahan binaan  biasa.
فالقصة بدأت في 1218 عندما قام رئيس الدير الرهبان هنري خلال رحلة الحج إلي الأرض المقدسة في خلال الحروب الصليبية بأحضار عظام المسلمين في بيت المقدس من الذين قتلوا لتزين الكنيسة ليكون له فخر .
وفي سنة 1318 تم تجديدها بعظام جديدة تقدر ب 30 ألف جثة أحضرت كذلك لهذا الغرض .. كما تم تجديدها في سنة 1511 بكمية عظام أخرى .
Pada tahun 1318 pihak gereja telah berjaya mengumpul 30 ribu tulang umat Islam untuk dijadikan binaan dinding.

وقام النحات في سنة 1870 من دوق شوزنبرك لأعادة ديكور الكنيسة بعظام
40000 جثة ليكون أكثر جمالا ورونقا ..
pada tahun 1870 jumlah tulang umat Islam telah melebihi 40 ribu untuk menyempurnakan binaan gereja tersebut.
وهي الأن من أشهر الكنائس العالم ليس لقدمها ولكن لزينتها بعظام المسلمين فيها وشاهد علي حقيقة الاجرام الذي
يقومون به والذي يسمونه ( الأرهاب )
Lihatlah tulang dan tengkorak umat Islam yang menghiasi setiap sudut gereja tersebut.
اتركم مع الصور
Gereja Yang Dihiasi 40 Ribu Tulang Umat Islam
Gereja Yang Dihiasi 40 Ribu Tulang Umat Islam
Gereja Yang Dihiasi 40 Ribu Tulang Umat Islam
Gereja Yang Dihiasi 40 Ribu Tulang Umat Islam
Gereja Yang Dihiasi 40 Ribu Tulang Umat Islam
Wallahuallam…hanya Allah yang mengetahui, mungkin putar belit Barat dan mungkin juga tulang2 tu bukannya dari orang Islam
kredit isuhangat

Iklan Pada Bangunan Paling Cool

Posted: 03 Jul 2010 11:20 PM PDT



BuatDuitInternet.com

Pandai diorang buat iklan kat bangunan nih. Sungguh kreativ dan inovatif dan macam-macam lagi. Kat Malaysia boleh gak buat iklan macam neh. Tapi habis la nanti office bergelap. Layan ajaa.
Kuat betul budak nih tolak bangunan tuh. Ni iklan untuk menggalakkan budak minum susu.
Tekan more untuk lebih hiburan.


Papan Iklan Paling Sempoi

Posted: 03 Jul 2010 11:17 PM PDT





ika anda pernah melihat iklan pada bangunan, anda akan kata ia sangat cool tetapi bagi kami iklan ini paling sempoi. Kalau dekat Malaysia ini, mesti dah kene tutup terus.

Maria Ozawa Pula Mahu Berlakon Dengan Ariel

Posted: 03 Jul 2010 11:13 PM PDT






Jika sebelum ini pelakon filem lucah dari barat, Vicky Vette mahu berlakon bersama Ariel setelah melihat clip video'nya itu, kali ini giliran Maria Ozawa atau nama lain'nya Miyabi pula ingin berlakon bersama Ariel.
Miyabi tertarik dengan Ariel kerana dia mempunyai fizikal tubuh impian wanita. Macam mana susuk tubuh impian wanita? korang tanya'lah uncle google sendiri
Tetapi jangan risau kepada pengemar Miyabi, kerana dia ingin berlakon bersama Ariel bukan dalam cerita lucah, tetapi mahu berlakon dengan Ariel dalam filem genre seram, komedi atau romantis kerana dia sudah meninggalkan bidang pornografi tiga tahun lalu.
Pada pendapat kami, Ariel patut membuat satu e-book yang diberi tajuk tips untuk menjadi terkenal dan diminati oleh ramai pornstar dalam masa kurang sebulan. Tapi panjang sangat pula. Mungkin anda boleh membantu'nya untuk memberikan tajuk yang lebih menarik

Juliana Evans Bersosial Bersama Rakan-Rakan’nya

Posted: 03 Jul 2010 11:07 PM PDT





Nothing to says. Korang layankanlah terus gambar-gambar Juliana Evans yang sedang bersosial bersama rakan-rakan'nya kat bawah ni. Enjoy!

kredit zonartis

Gambar Syamsul Yusof ada tatoo

Posted: 03 Jul 2010 11:01 PM PDT





Anak kepada jutawan filem/drama, Syamsul Yusof memang best-best filem arahannya, yang terbaru Evolusi KL Drift pun memang syok gila, standing dengan filem luar juga. Box Office kat Malaysia pun kumpul kutipan berjuta-juta. Ini lah pengarah yang berani dengan mengeluarkan filem aksi-aksi mantop. Dan yang terbaru ada lagi dari Syamsul, tapi tak tahu apa tajuknya, mungkin dalam pengembaraan masih. Syamsul juga tidak ketinggalan untuk berlakon bersama. :)