Adsense

Jumaat, 2 Julai 2010

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


(GAMBAR) Fahrin Ahmad bersama wanita misteri di Marathon Standard Chartered

Posted: 01 Jul 2010 10:56 PM PDT


Pada tarikh 27 Jun 2010 yang lalu, telah diadakan satu sukan Marathon Standard Chartered yang diadakan di Kuala Lumpur. Ramai juga peserta yang ikut dalam dan juga luar negara. Tapi dalam kebanyakkan peserta-peserta tu, ada juga terselit kelibat aktor kacak, Fahrin Ahmad dengan seorang wanita. Wanita itu kelihatan seperti orang Cina. Mungkin ramai yang mengatakan itu hanya rakan biasa Fahrin, memandangkan masa Marathon tu dia dan wanita berkenaan mungkin bersembang-sembang ketika berlari. Tapi kenapa mesti wanita berkenaan??






(GAMBAR) Mawi Bersama Guru-Guru Wanita

Posted: 01 Jul 2010 10:52 PM PDT



Sudah menjadi informasi bahawa Mawi sekarang menjadi perbualan hangat dimana-mana. Nama Mawi kebanyakkan orang dah naik bohsan dan tidak tahu apa punca berkenaan. Tapi itulah dugaan Mawi dalam melayari bahtera sebagai anak seni, ada masa naik dan ada masa turun. Mawi mengadakan sesi fotografi bersama beliau selepas Mawi membuat/selesai konsertnya ketika Majlis Sambutan Hari Guru peringkat Negeri Sembilan baru-baru ini.







(GAMBAR) Ashraf Sinclair minum arak?

Posted: 01 Jul 2010 10:43 PM PDT



Dah lama kita tidak mendengar kisah mengenai artis kita yang dah pergi ke negara seberang si Ashraf Sinclair. Mungkin dia dah bahagia hidup di sana dan lebih tahu selok belok kehidupan disana. Tapi yang paling mengemparkan baru-baru ini, ada gambar yang menyerupai atau mirip artis ini minum atau teguk botol arak. Memang tak boleh cam 100 percen sebab gambar adalah daripada bahagian tepi. Jadi adalah sukar untuk mengenal pastinya, namun daripada sudut itu bolehlah dikatakan wajah Ashraf Sinclair. Wallahualam


Lady Gaga - Alejandro

Posted: 01 Jul 2010 08:06 AM PDT