Adsense

Jumaat, 18 Jun 2010

zoomartis

zoomartis


Ashraf Buka Klinik Perubatan Tradisional Darussifa

Posted: 18 Jun 2010 10:51 AM PDT

1001 cerita artis kita di Malaysia ni, terbaru mengenai Ashraf Muslim membuka kllinik perubatan tradisional Islam yang diberi nama Pusat Perubatan Darussyifa' di Kampung Sungai Pusu, Gombak.


Selain itu beliau juga memelihara lembu,kambing keli, ketam dan sebagainya, semoga murah rezeki anak muda ini, kalau sebentar tadi kita bercerita mengenai Zizan yang membuka kedai pakaian Indonesia, sekarang ini tiba giliran Ashraf ni.


Apa kata anda ?

Over Konfiden "Germany" Memakan Diri Sendiri !!!?

Posted: 18 Jun 2010 10:40 AM PDT


Jangan salahkan red card Klose, jangan juga salahkan kesengalan Podolski, dan jangan membenci goalie Serbia kerana Jerman kalah disebabkan over konfiden.Untuk keterangan lanjut, sila tunggu posting dari RK, takpun sila hubungi Joachim Loew di no. ini 01996969690 (no handset Loew ni pelik dari biase...trylah call)

WC 2010 kali ni telah mencatat sedikit sejarah cemerlang,gemilang dan terbilang kerana jumlah red card lebih banyak dari sumbangan gol....

Nampaknya Brazil atau Argentina Pilihan ku....:P

Gambar Perkahwinan Diddy AF dan Isteri Tersayang

Posted: 18 Jun 2010 10:21 AM PDT

Perkahwinan yang baru  4 bulan sudah macam bertahun Diddy ni berkahwin, sudah lama kita tidak mendengar khabar berita dari beliau terutamanya selepas mendirikan rumahtangga Februari lalu.


Diddy yang diijab kabul pada 6 Februari lalu dengan pasangaannya Allen Nor Azah Musa setelah empat tahun bertunang mengakui kehidupannya lebih terurus berbanding dahulu.


"Biarpun kami sudah kawan lebih 10 tahun tapi ikatan yang sah ini benar-benar membuatkan hidup saya kini lebih terisi. Kami sedang menjalani kehidupan rumah tangga yang lama kami rancangkan.


"Rutin harian saya juga berbeza berbanding ketika bujang dahulu. Selepas berkahwin saya banyak menghabiskan masa di rumah berbanding berada di luar.
"Dari segi urusan pakaian, makan, perbelanjaan kini lebih terurus dan teratur," jelas anak jati Johor ini.

Ziza Raja Lawak Buka Kedai Jual Pakaian Indonesia

Posted: 18 Jun 2010 09:46 AM PDT

Alhamdulillah akhirnya anak muda daripada program Raja Lawak ini sedar yang rezeki ketika dan selepas menjadi artis.Tanpa menoleh ke belakang beliau terus mengorak langkah kaki kanan untuk mencuba alternatif lain mencari rezeki selain daripada bidang industri hiburan.


Semoga perniagaan beliau akan berjalan dengan lancar, malah beliau juga berharap ada teman seperjuangan yang ingin menjadi Duta dan mempelawa artis-artis lain untuk datang sama-sama merasmikan kedai yang akan dibuka nanti.


Apa kata anda mengenai artis membuka perniagaan !!?

Gaya Mengoda Zahida Rafik Di Depan Kamera !!?

Posted: 17 Jun 2010 11:21 PM PDT

Suatu hal yang dikagumi oleh sebilangan besar wartawan/penulis hiburan mengenai aktres Zahida Rafik ialah dia tidak pernah melenting apabila orang bercakap yang bukan-bukan mengenai peribadinya. Namanya sering dikaitkan dengan orang kenamaan atau VIP. Ada yang mengatakan kemewahan yang dinikmati itu kerana dia 'dibela' oleh orang kenamaan, kaya dan berpengaruh. Malah lebih masyuk lagi, ada mendakwa kononnya dia menjual tubuh untuk hidup mewah. Namun, entah dari mana Zahida memperoleh kekuatan dan tahap kesabaran untuk mempertahankan diri sucinya sehingga segala umpat keji masyarakat padanya tidak langsung meninggalkan kudis buatnya. :) -Utusan


Zoom : ini Post yang Zoom jumpa dari satu laman web, tapi ada betulnya juga apa yang penulis ini katakan, mana taknya cuba tengok gambar ini dan komen la sikit..!!

Komen Pembaca Ayim Mentor Memperlekehkan lagu Arwah Achik Spin

Posted: 17 Jun 2010 11:14 PM PDT

"tu lah si ayim tu berlagak sngt kutuk lagu arwah achik spin...apa daaaaaa perasan je lebih..muka dahlah tak hensem. xdew belas kasihan pada ayim... laen kali kutuk la arwah achik manyak2 k.... sedar diri ckit.. ko 2 baru nk naek namer.. tp arwah dh adew lam seni ag lamer.. so dh trang tang2 la yg arwah manyak peminat ag dari ko... mula2 nk naek dh belagak... so.. lantak ko la...."



Diatas ini komen salah seorang pembaca mengenai kisah Ayim Mentor ni, beliau dikatakan menjawap soalan dari Wartawan mengenai lagu "Paling Comel", berikut komen beliau menafikan gossip terbaru mengenai beliau.


Rasanya takde kot. Tetapi jika ada, Ayim tak berniat dan Ayim minta maaf pada peminat-peminat arwah". ujar anak kelahiran Lahad Datu, Sabah.
OPs....Orang Kampung....:P  


Apa kata anda ? 

Saiful Apek Dan Rakan-Rakan Dibebaskan Dengan Ikat Jamin

Posted: 17 Jun 2010 11:08 PM PDT

Pelawak terkenal Saiful Apek yang kini mengemparkan industri hiburan di Malaysia akhirnya dibebaskan dengan  ikat jamin.