Adsense

Rabu, 10 November 2010

Sensasi

Sensasi


Video Iklan lawak: Akupuntur merbahayakan nyawa

Posted: 10 Nov 2010 07:41 PM PST



haha..kesian mamat nie..dilemma habis...

nie baru la keluar mulut naga masuk mulut rimau..ish3..

moral of the story,jangan pegi akupuntur..haha

kelam kabut betul si apek akupuntur tue..kahkah

Robert Pattinson menolak tawaran 1million Pound dari Burberry

Posted: 10 Nov 2010 07:32 PM PST



Terbaru Robert Pattinson, Pontianak hot dalam siri Twilight (semua org dah tahu)
menolak tawaran besar dari Brand Fesyen unggul Burberry.

Kenurut wartawan Dean Piper, Burberry sangat menginginkan Robert untuk menandatangani kontrak modelling untuk Iklan terbaru mereka ,bagaimanapun ditolak mentah oleh Robert.kerana kata Robert dia mengganggap lakonannya adalah satu seni dan tidak mahu dilabel dengan Brand atau Fesyen Ikon.

Burberry menawarkan 1million pound ..kalau convert,duit RM dah jadi RM7 million la camtu..pergh...sungguh tidak tamak Robert nie,menolak rezeki begitu saje..

Sebelum ini Robert juga dilamar oleh Simon Cowel untuk menjadi penyanyi rakaman syarikat milik Simon iaitu ,Syco..Namun dengan psyconyer Robert menolak tawaran Simon Cowel jugak..

Gambar Abby Abadi sambut birthday Zul Arriffin

Posted: 10 Nov 2010 07:36 PM PST

abby abadi


abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

abby abadi

Shout! Awards 2010 dihangatkan lagi dengan persembahan Iyaz

Posted: 10 Nov 2010 07:24 PM PST



Shout! Awards 2010 kali ini menampilkan penyanyi yang popular dengan lagu Solo dan Replay iaitu Iyaz. Sebelum ini Sean Kingston telah diundang bagi memeriahkan acara tersebut pada tahun lepas.

Shout! Awards 2010 yang bakal berlangsung di Stadium Bukit jalil pada 20 November 2010, di Stadium Putra Bukit Jalil, jam 8.30 malam tersebut akan turut dimeriahkan dengan persembahan daripada artis-artis dan band popular tempatan.

Antara yang akan menghangatkan pentas Shout Award 2010 adalah Faizal Tahir, Deja Voodoo Spells, Mizz Nina, Hujan, They Will Kill Us All, Bitter Sweet, Love Me Butch, Yuna, Najwa, James Baum, Reshmonu, Arafah, Tacmatic, Sean Lee, Shazat, Wakaka Crew, Giller Battle Crew dan ramai lagi.

Manakala Adibah Noor, Ning Baizura, Hans Isaac, Liana Jasmay, Diana Danielle, Maya Karin turut menyerikan malam gilang gemilang tersebut sebagai penyampai anugerah.


Diana Danielle sebagai penyampai anugerah pada malam gilang gemilang itu nanti

Mizz Nina akan menghangatkan pentas Shout! Awards 2010

Hujan akan membuat persembahan pada malam tersebut

Buat peminat-peminat Iyaz dan Shout! Awards 2010 boleh dapatkan tiket-tiket ekslusif di pondok pegawai Sri Pentas bermula 1 November 2010 jam 3 hingga 5 petang atau layari laman sesawang Shout! Awards 2010 facebook fan page.

Video Comel Bangat: 4 bayi kembar gelak serentak

Posted: 10 Nov 2010 06:32 PM PST



heee..comelnyer...4 kembar nie tergelak terkekek kekek bila daddy sergah degan bunyi katak,...hehe..Serentak gelak pulak tue..

sensasi turut tergelak sama tgk gelagat baby2 nie..sapa yg tengok video nie tak senyum atau gelak sama memang korang xda emosi..haha

Siti Saerah sudah berkahwin dengan Saiful Anuar

Posted: 10 Nov 2010 06:48 PM PST



Menurut Rozie Abd. Razak, Saerah, 27, yang pernah menyertai program realiti TV, One In A Million musim kedua pada tahun 2008 telah bernikah dengan lelaki yang dikenali sebagai Epul atau Saiful Anuar, 27. Pasangan suami isteri itu kini dipercayai sedang berbulan madu di salah sebuah pusat peranginan di Johor.

"Memang saya akui yang adik ipar saya itu telahpun bernikah kira-kira dua minggu yang lalu dan majlis hanya dibuat secara sederhana sahaja dihadiri oleh ahli keluarga terdekat kedua-dua belah pihak di Kuala Lipis, Pahang.

"Bagi kami sekeluarga, apa yang lebih penting ialah Saerah sekarang sudah selamat bernikah dengan lelaki pilihannya dan menjadi seorang isteri sekarang," ujarnya

Mamat Exist ditahan polis kerana mencuri motosikal dan positif dadah methamphetamine

Posted: 10 Nov 2010 04:44 PM PST


Tahun lepas, pada 11 November 2009, penyanyi Mohd Ali Kamarudin atau lebih dikenali Mamat didakwa melarikan telefon bimbit jenama Nokia N75 dan jam tangan jenis Levi's dari rumah Noor Shazeel di Bishan, Singapura.



Pada 13 Januari tahun ini, Mamat, bekas penyanyi utama Kumpulan Exists dijatuhi hukuman denda S$1,000 sebuah mahkamah di Singapura selepas mengaku bersalah mencuri telefon bimbit dan jam tangan tersebut.



Hari ini, Selasa 9 November 2010, hampir setahun selepas peristiwa itu di seberang tambak, Mamat sekali lagi dicekup polis, kali ini oleh sepasukan anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah Nusajaya.



Penyanyi yang pernah popular dengan lagu Oh Ibu itu diberkas kira-kira jam 3 petang hari ini (Selasa) kerana memiliki barang curi iaitu sebuah motosikal jenis Yamaha LC 135 yang dilaporkan hilang pada 6 November lalu di Tampoi, Johor Bahru.



Tangkapan dibuat selepas polis menerima maklumat orang ramai dan Mamat ditahan di bawah blok Flat Taman Pulai Utama, Kangkar Pulai, kira kira 30 kilometer dari bandaraya Johor Bahru.



Ketua Polis Daerah Nusajaya, Superintenden Abdul Aziz Ahmad mengesahkan tangkapan itu ketika saya menghubungi beliau dari Balai Polis Kangkar Pulai.



"Ketika ditahan, suspek turut didapati positif dadah jenis methamphetamine," kata Supt Aziz ketika dihubungi tadi.



Kes disiasat mengikut Seksyen 379A, Kanun Keseksaan kerana memiliki barang curi.



Difahamkan, pada siasatan awal, Mamat mengaku mencuri motosikal itu.

Video Kelakar: Senyuman memikat lelaki berumur

Posted: 10 Nov 2010 04:24 PM PST



eeee...rase geli perut den tengok senyuman pak cik nie...nie namanya senyuman miang keladi