Adsense

Rabu, 10 Ogos 2011

:: MYARTIS.COM ::

:: MYARTIS.COM ::


KAD KAHWIN NORMAN & MEMEY...

Posted: 10 Aug 2011 05:59 AM PDT

Norman Hakim dan Suhaiza Suhaini (Memey Suhaiza) sudah mula mengedarkan kad kahwin mereka kepada media dan jemputan khas. Pernikahan pasangan yang telah dilepaskan daripada tuduhan khalwat ini bakal berlangsung pada 24 September 2011 di kediaman keluarga mereka di Felda Tenggaroh Selatan 1, Johor.

Sementara majlis resepsi mereka berdua pula akan berlangsung di kediaman keluarga perempuan di Kota Tinggi Johor, sehari selepas nikah. Difahamkan, upacara persandingan pula akan dibuat secara besar-besaran apabila mereka berdua mendapat tajaan bernilai RM12 juta di Crowne Plaza, Kuala Lumpur.

"Kami telah mencetak sebanyak 1500 kad undangan berkulit keras dan akan mula mengedarkannya kepada para jemputan bermula hari ini. Saya juga turut mencetak lebih banyak kad undangan yang menggunakan rekaan serupa tetapi diperpuat daripada kualiti kertas yang lebih nipis untuk diagihkan kepada tetamu lain," ujar Norman sebagai berkata.

"Ini adalah kad undangan untuk majlis persandingan kami di Kota Tinggi, manakala untuk resepsi di Kuala Lumpur nanti, kami serahkan sepenuhnya oleh pihak perancang perkahwinan kami di sini," tambahnya.


Klik untuk imej besar...



Sampul (atas) serta Kad Kahwin (bawah) Norman dan Memey





.

BILA JANDA BERTEMU DUDA...

Posted: 10 Aug 2011 01:57 AM PDT

"Pada mulanya keluarga saya menetapkan tarikh untuk kami bernikah pada 1 Oktober 2011 tetapi akkhirnya kami membuat keputusan lebih baik majlis ini diadakan serentak dengan sambutan Festival Kahwin-Kahwin Masyhur 1Malaysia Negeri Johor 2011. Lagipun jaraknya tidak jauh.

"Walaupun ia besar-besaran, tetapi saya rasa tidak salah kerana ia bertujuan untuk meraikan perkahwinan kami," ujar Noraniza Idris, 43, dipetik sebagai berkata ketika sidang media mengumumkan tarikh pernikahan mereka di Menara Yayasan Tun Razak, Kuala Lumpur.



Dia yang hadir bersama tunangnya, Jeffri Hudi, 52, iaitu bilal sebuah masjid di Singapura kelihatan tidak lokek berkongsi kisah cinta mereka. Katanya, dia mula terbuka hati untuk berkahwin dengan Jeffri, duda anak empat setelah mengenali hati budi lelaki itu.

Perkahwinan yang dirancang itu merupakan perkahwinan ketiga buat Noraniza dan perkahwinan kedua buat Jeffri. Noraniza sebelum ini mempunyai dua orang anak lelaki.

"Saya yakin dia merupakan jodoh saya kerana dia seorang yang berterus-terang dan menyokong setiap perkara yang saya lakukan.

"Hubungan kami terjalin sejak kami bertemu untuk urusan jualan amal anak yatim di Bazar Ramadan pada tahun lalu.



"Kemudian pada 22 April tahun ini, kami bertunang dan seterusnya menetapkan majlis pernikahan ini," katanya.

Sementara Jeffri pula tertarik dengan Noraniza kerana wanita itu memiliki sifat berwibawa.

"Saya juga menyenangi sikap Noraniza yang berterus-terang dan yang paling buat saya tidak dapat melupakannya apabila makan biskut tat nenas.

"Yang penting semua pihak merestui dan gembira dengan perkahwinan ini," ujar Jeffri.



.