Adsense

Rabu, 5 Januari 2011

Sensasi

Sensasi


Hafiz AF7 kemalangan 4 hari sebelum AJL25

Posted: 05 Jan 2011 11:08 PM PST

Baru-baru ini Hafiz Af7 yang bakal berentap di AJL ke 25 pada ahad nie kemalangan ,Doktor menasihatinya agar berehat selama 5 hari ,namun memandangkan AJL bakal berlangsung tak lama lagi jadi Hafiz cuma sembat berehat selama 4 hari je.

Hafiz tetap bersemangat untuk membuat persembahan terbaiknya pada Ahad ini.Sensasi harap Hafiz cepatlah sembuh and good luck for this Sunday..

Berhati-hatilah ketika memandu,maklumlah kalau laju sangat nak break pun tak sempat..Sensasi rasa mesti Hafiz tak alert,atau leka semasa memandu laju sampai tak sedar kereta di depannya memandu perlahan.

Nasib baik Hafiz pakai Honda Accord ,kalau pakai kereta yang kurang kualitinya mcm tin konfirm dah cedera parah..huhu..



Waktu kejadian berlaku, saya dalam perjalanan pulang ke rumah (Damansara) dari rehearsal untuk Anugerah Juara Lagu (AJL). Saya akui saya memandu sangat lagu waktu itu kerana ingin pulang ke rumah cepat. Ketika berada di lane laju tiba-tiba saya berdepan dengan kereta yang bergerak dengan sangat perlahan.

Bagi mengelak untuk terus berlanggar dengan kereta itu saya pun terus membuat emergency break dan memusing steering kereta dengan cepat. "Tindakan itu telah menyebabkan kereta saya berpusing-pusing dan terus merempuh pokok dan tiang lampu jalan yang berhampiran. Dengan kuasa Tuhan, nasib saya baik kerana hanya bahagaian depan kereta sahaja yang berlanggar dan bukan bahagian tempat memandu

Gambar Percutian pasangan remaja,Justin Bieber dan Selena Gomez,Salena diugut bunuh

Posted: 05 Jan 2011 10:40 PM PST

Sebelum nie sensasi pernah keluarkan cerita tengtang percintaan Selena Gomez dan Justin Bieber.Bahkan seluruh dunia tahu akan cerita ini.

Namun Selena Gomez masih cuba menyembunyikan hakikat itu dengan mengatakan hubungan dia dan Justin hanyalah kakak angkat dan adik angkat.

Tapi tetiba je mereka pergi bercuti bersama di di St.Lucia, Caribbean.Gambar intim dan aksi kissing mereka mengundang kemarahan peminat fanatik Justin Bieber.

Sampai Kat Twitter selena menerima pelbagai ugutan seperti

"I'll kill you I swear to GOD!!!!"

Tweet dari peminat Jb yang lain:"If you are the Girlfriend of Justin I will Kill you I HATE YOU :@!!!"

haha
mcm-mcm la peminat fanatik,sampai kecewa bangat dengan percintaan Artis pujaan mereka..huhu











Fasha Sandha dan bakal anak angkatnya

Posted: 05 Jan 2011 12:09 AM PST

kata Fasha Sandha:
"I'm thinking to adopt this babygirl name Khairunisa. She's cute, 11 months. Her father left her. Her mother (19years old), has got 9 siblings n struggling with her life. what do u think? Pls advice."

Comelnyerrr.. comel sgt baby tue..mcm Fasha kecik2 pun comel jugak..kalau Fasha Sandha nakkan anak angkat Sensasi rasa okey sgt2 lah tue...seronok aper ada baby...Time kerja bolehla bwk pengasuh skali kat tmpt shooting,atau tinggal baby kat nursery time keja..balik rumah ada baby..bestnyerrr. :P

dengan mata bulat and senyuman yang sungguh comel..khairunnisa is sooo adoreable..
Sensasi harap bila Fasha Sandha dah jadi mummy nanti,kene lah ubah sikit lifestyle,maklumlah dah ada baby la katakan..kene la menunjukkan contoh yg baik kepada baby tue..