Adsense

Isnin, 21 Mei 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


Rahsia Kulit Wajah Segar Erra Fazira Didedahkan

Posted: 21 May 2012 08:40 PM PDT

Sebagai seorang wanita,kita hendaklah sentiasa memastikan bahawa kulit wajah kita sentiasa berada dalam keadaan sihat dan cantik. Dalam era yang semakin maju ini pelbagai teknologi serta produk kesihatan yang dapat kita lihat di pasaran bagi membantu mengekalkan kecantikan kulit wajah kita. Tidak ketinggalan juga, pihak kosmetik Estee Lauder telah mengambil bahagian dalam mengeluarkan sebuah produk khas untuk penjagaan kulit muka.

Estee Lauder Advanced Night Repair merupakan satu keluaran terbaru dari produk jenama terkenal ini. Produk ini dihasilkan untuk wanita yang ingin tampil lebih segar dengan kulit wajah yang nampak menarik.

Berkonsepkan anti-penuaan produk ini mendapat sambutan yang amat mengalakkan. Produk Estee Lauder Advanced Night Repair ini juga mampu menghilangkan garis-garis kusam yang ada pada wajah. Ia sangat berkesan untuk merawat kulit wajah yang mengalami masalah penuaan.

Memilih Erra Fazira selaku duta produk Estee Lauder Advanced Night Repair merupakan sesuatu yang sangat tepat. Erra Fazira sendiri telah memaklumkan bahawa produk Estee Lauder ini sangat membantu beliau dalam penjagaan kulit dengan betul. Ini kerana rutin sebagai pelakon dan juga sebagai seorang ibu sangat memenatkan beliau sehingga mengabaikan penjagaan kulit wajah beliau.

Akan tetapi dengan adanya produk Estee Lauder Advanced Night Repair ini beliau tidak lagi perlu risau kerana wajah beliau sentiasa berada dalam keadaan sihat,selamat dan kekal menarik.

Dapatkan bekalan 2 minggu Advanced Night Repair – PERCUMA

Bertindak sekarang untuk kulit wajah yang tampil muda, lebih menawan.  Untuk 50 pelanggan pertama setiap hari, anda akan menerima sampel percuma Advanced Night Repair saiz deluxe* di siri jelajah "Start Young, Stay Young". Kunjungi lokasi-lokasi berikut untuk mendapatkan nasihat peribadi PERCUMA serta sesi bimbingan mekap.

  • 24 – 30 Mei : Parkson Mahkota Parade, Concourse (06 282 7123)
  • 30 Mei – 5 Jun : AEON Queensbay Mall, Center Atrium (04 641 1108)
  • 26 Jun – 2 Julai : KL Sogo (03 2694 2479)
  • 10  - 15 July : Isetan KLCC Concourse (03 2382 0600)

*Satu untuk setiap pelanggan. Sementara stok masih ada.

Video Klip Yuna, “Sparkle” Dirakam Menggunakan Gadget Tablet

Posted: 21 May 2012 08:30 PM PDT

Lagu berjudul "Sparkle" antara lagu-lagu Yuna yang kerap dimainkan oleh editor kami ketika meredahkan kesesakan lalu lintas di Kuala Lumpur.

Difahamkan, video klip "Sparkle" ini dilancarkan dengan kerjasama daripada syarikat gadget telekomunikasi terkemuka, Samsung bagi mempromosikan keluaran terbaru mereka, Samsung Galaxy Note. Kebanyakan idea-idea video klip ini dipetik daripada sumbangan peminat Yuna melalui laman The Sparkle Project.

Bayangkan keseluruhan video klip ini dirakamkan serta dianimasikan dengan menggunakan Samsung Galaxy Note! Awesome kan? Video klip selepas ini. Terima kasih kepada Shahraqib Badlishah atas tip anda!

Video behind the scene