Adsense

Isnin, 21 Mei 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Gambar DJ Radio Dibogelkan Semasa On Air - Panas!! Panas!!

Posted: 21 May 2012 06:05 AM PDT


(SX) Selalu kita mendengar kata kata double meaning di konti dan sudah semestinya anda tidak ketahui apakah yang sedang berlaku ketika penyampai radio berdua-duaan terutama pada lewat malam.

DJ Radio ini tidak dapat disahirkan adakah penyampai radio ini dari radio tempatan atau luar tempatan. Tetapi gadis didalam gambar ini ternyata telah berbogel didalam konti stesen radio. Motif sebenar wanita tersebut menanggalkan pakaiannya tidak diketahui, dan apakah motifnya.

Sekiranya anda perhatikan pada tagline pada cemin di belakang gadis tersebut ialah "Today's Best Music". Memang ada radio tempatan yang menggunakan tagline tersebut tapi bagaimanapun agak terlalu awal tuk mengesahkannya.

Jom layan gambar tersebut dan sahirkan adakah ini DJ Radio Stesen Tempatan

Dijamin semua akan terkejut dan mata anda pasti terkeluar dengan ganas!


Skandal PKFZ - Chan Kong Choy didakwa tipu bekas PM

Posted: 21 May 2012 05:23 AM PDT

Bekas Menteri Pengangkutan, Tan Sri Chan Kong Choy hari ini didakwa di Mahkamah Sesyen di sini atas tiga tuduhan menipu bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi melibatkan skandal Zon Bebas Pelabuhan Klang (PKFZ).


Rasakan, kencing aku lagi... Bersalah layan lah hang nasi dalam penjara

Walaubagaimanapun hari ini ditangguhkan bagi kali ketiga dan akan disambung semula pada 31 Oktober. Liatnya ahli politik nak dikenakan hukuman.

Chan's lead lawyer Datuk Tan Hock Chuan said he had no objections to the application.

Justice Zamani Abdul Rahim, who now based in Penang, said it was the third time he had to travel to the capital city to hear the case.

"I did not come down to 'makan angin' (sight-seeing)," the trial judge told the court, adding, "I am ready to proceed with the case at any time."

Chan was charged in the Sessions Court in Putrajaya on February 28 last year with three counts of cheating then-Prime Minister Tun Abdullah Ahmad Badawi of a whopping RM1.9 billion over the trans-shipment project between 2004 and 2006.

He faces up to five years' jail on each count.

The project was initially tagged at RM1.1 billion after it was mooted by Dr Ling in 1997, but more than quadrupled to RM4.6 billion by 2007.

A position review by top accounting firm PricewaterhouseCoopers revealed in 2009 that the total cost including interest from debt repayments could reach RM12.5 billion.

Nampaknya kita kena tunggu lagi hari perbicaraan berikut dan hasil perbicaraan tersebut pastinya kepada blogger akan mengetahui siapakah ahli ahli VVIP yang terlibat.


Gambar Aksi Seksi Neelofa Berkemban

Posted: 20 May 2012 11:51 PM PDT



Gambar Aksi Neelofa Berkemban sudah mula tersebar, cukup popular artis ini, apa sahaja yang dilakukan pastinya akan mendapat liputan, tidak kira aksi tersebut hanya atas urusan kerja mahupun koleksi peribadinya. Kali ini Neelofa muncul di dalam video klip terbaru kumpulan Tilu, konsepnya ala indie.






Video klip kumpulan ini adalah hasil sentuhan pengarah CGI terkenal, Yusry KRU. Video klip fantasi ini juga menampilkan Neelofa yang super hot!




Tugasnya, muncul sebagai aktor seseksi yang mungkin kerana kehendak penulis skrip, katanya. Mungkin aksi seksi ini tidak menjadi sukar buat artis ini kerana sebelum ini latarbelakangnya adalah model. Kali ini beliau mengenakan pakaian ala-ala Playboy Bunny Girl, cuma topi aja di pakainya topi macam jururawat pulak. Sekali sekala tengok dah macam tayangan video tut.... kena sensored sikit wording tu.

Fizz Fairuz Muka Tebal Jawab Isu Percintaan Almy Nadia

Posted: 20 May 2012 10:42 PM PDT

Pelbagai reaksi lisan yang didengari dari peminat berkenaan percintaan Fizz Fairuz dan Almy Nadia. Muka Tebal, Makan Diri, Muka Tak Malu itu lah yang harus ditelan oleh Fizz Fairuz apabila mengejutkan Almy Nadia bahawa dia akan berkahwin dengan kekasihnya akhir tahun ini.

Baru-baru ini Mstar telah menghubungi artis tersebut berhubung kenyataan itu dan jawabnya

Saya tak nak komen apa-apa. Harap faham, katanya ringkas lalu menamatkan panggilan telefon serta-merta.

Isu terkini, Fizz Fairuz secara tiba tiba membuat kenyattan kali kedua dan mengejutkan bahawahubungan mereka kini di ambang keretakan.

Dalam kenyataannya kepada akhbar Berita Minggu pada Ahad, Almy berkata hubungan mereka boleh diibaratkan seperti retak menanti belah kerana mereka tidak lagi mesra sejak dua tahun kebelakangan ini dan dia tidak lagi diendahkan oleh aktor itu.


Berikut adalah maklum balas dari Almy Nadia berhubungan kenyataan Fizz Fairuz

Almy atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah, 26, juga dilaporkan sebagai berkata, aktor itu sekadar bercakap tanpa berfikir panjang.

Dia turut menyifatkan ia sebagai gurauan semata-mata mengenai hasrat untuk berkahwin kerana hubungan mereka kini berada di ambang perpisahan.

Almy dalam satu kenyataan kepada mStar Online bertarikh 9 Mei lalu, mengakui sangat terkejut selepas mendengar laporan kekasihnya itu berhasrat untuk mengahwininya pada tahun ini.

Bagaimanapun, aktres berusia 26 tahun itu tidak dapat memberi sebarang reaksi kerana tidak mengetahui apa-apa mengenai hasrat Fizz.

Dalam pada itu, Almy yang dihubungi pula tidak mahu memberikan sebarang kenyataan.

"Tak nak komen... Saya tak nak komen apa-apa, boleh tak? Minta maaf sangat-sangat," jawab Almy.


G.A.M harap perkara ini eloklah diselesaikan dengan cara orang matang, jangan seperti kebudak-budakkan yea, kedua dua nya dah besar panjang tu.

Jr Smith Kekasih Baru Rihanna

Posted: 20 May 2012 08:55 PM PDT

Pastinya ramai yang telah mengetahui bahawa pelakon Battleship ini telah lama hatinya telah terluka bersama penyanyi rap, Chris Brown. Apapun Rihanna telah membuat pengakuan bahawa hatinya masih terbuka untuk menerima cinta daripada lelaki lain.

Rihanna pernah mengeluh tentang kehidupan sosialnya yang begitu kesepian tanpa kehadiran kekasih didalam hidupnya.

Terkini, Rihanna dikhabarkan telah menjalinkan hubungan cinta bersama atlet bola keranjang, Jr Smith. Kemesraan jelas terpancar di wajah Rihanna ketika menghabiskan masa bersama di kota New York baru-baru ini.




Mereka berdua dapat dilihat mengunjungi kelab malam bersama sambil berpegangan tangan.






Dalam pada itu, Smith yang merupakan ahli kumpulan New York Knicks juga sering dikenali sebagai bintang kontroversi dan baru-baru ini dia didenda sebanyak RM75 ribu (USD25 ribu) kerana memasukkan gambar porno dalam akaun Twitter miliknya.

Mengikut sumber, Rihanna mula terpikat dengan Smith apabila lelaki itu telah dikenakan hukuman akibat penyebaran gambar bogelnya di Twitter. Huh Syoknya. Memula terima Hukuman kemudian menjalinkan hubungan dengan orang yang diaibkan itu. Walaubagaimanapun, khabar tersebut masih belum dapat dipenjelaskan daripada Rihanna.