Adsense

Selasa, 29 Mei 2012

Gosip Artis Malaysia

Gosip Artis Malaysia


Nassier Wahab Masih Laris Pada Usia 50 Tahun

Posted: 28 May 2012 08:17 PM PDT

Nassier Wahab
PETALING JAYA: Penyanyi Nassier Wahab meluahkan rasa syukur kerana masih lagi mendapat undangan menyanyi setiap minggu walaupun tanpa sebarang publisiti ketika berusia 50 tahun.
Nassier, 50, berkata, dia mengakui, faktor usia juga adalah salah satu punca dirinya kurang meraih perhatian pihak media yang lebih tertarik kepada bakat baru namun dia percaya masih diminati berdasarkan kepada sambutan dalam setiap persembahan yang diadakan.
"Alhamdulillah, sehingga kini tak menang tangan saya untuk memenuhi undangan persembahan, ada yang terpaksa ditolak.
"Dan saya menghargai setiap jemputan yang diterima sehinggakan walaupun kurang sihat, saya sanggup memenuhi undangan agar dapat menghiburkan peminat yang tidak pernah putus menyokong saya.
"Apa-apa pun, saya bersyukur, walaupun tiada publisiti, saya masih lagi diterima ramai," katanya.
Tambah Nassier, dia bukan sekadar sibuk mengadakan persembahan di Malaysia, tetapi juga di negara jiran seperti Singapura dan Brunei.
Dan terbaru, Nassier bakal mengadakan sebuah konsert mini di Singapura pada Julai ini.
"Saya dimaklumkan memiliki ramai peminat di negara itu dan terdapat sebuah syarikat menawarkan untuk menganjur konsert mini buat saya. Rasa bersemangat pula untuk membuat persiapan persembahan konsert," ujarnya.
Dalam pada itu, Nassier baru sahaja muncul dengan sebuah lagu single terbaru berjudulPuisi Lara dan ia sudah pun dimainkan di beberapa stesen radio di Singapura.
"Puisi Lara merupakan sebuah lagu yang sangat istimewa ciptaan Adnan Abu Hassan terbitan BME Entertainment. Walaupun ia mengisahkan tentang lara cinta, namun melodinya sangat menarik untuk didengar.
"Sekarang ini saya sedang merangka beberapa promosi khas buat lagu itu sebelum meneruskan perancangan bagi menghasilkan sebuah album tidak lama lagi.
"Harap-harap lagu ini dapat mengembalikan semula nostalgia lagu Memori Terluka yang pernah popular dahulu," tuturnya.

- ---