Adsense

Khamis, 21 Oktober 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


(Gossip) Selebriti Wanita Malas Ke Dapur, Beri Suami Makan Nasi Bungkus

Posted: 21 Oct 2010 09:48 PM PDT

Al-kisahnya, ketika kami melepak di Facebook malam tadi, seorang informer chat dengan kami mengenai seorang selebriti wanita yang dikatakan amat pemalas ke dapur, sampai suami balik kerja pun diberinya makan nasi bungkus. Bukan itu sahaja, mak mertua pun naik angin dengan perangai menantunya, bangun tidur lambat, mandi pun lambat!

Kami bertanyakan hubungan informer ini dengan selebriti tersebut. Dikatakan, mak'nya adalah kawan baik kepada mak mertua selebriti tersebut, malah hampir setiap hari si mak mertua akan mengadu perihal menantunya. Biasa'lah, sedikit sebanyak informer ini akan tahu juga cerita selebriti tersebut.

Bukan main berang lagi mak mertua, sudah'lah 2 tahun dahulu tersebar gambar seksi selebriti itu bercuti-cuti di pantai bersama teman lelaki (kini suaminya) sebelum berkahwin. Kemudian, apabila hendak berkahwin, selebriti itu demand kereta sebagai hantaran pula. Menurut informer, memang keluarga lelaki terdiri daripada keluarga yang berada, fulus banyak. Tetapi, selebriti itu pun bukan popular tahap Siti Nurhaliza, demand mengalahkan tuan puteri!

Selebriti wanita ini memang cantik, pernah popular dengan lagu-lagu tangkap leleh. Kini, anak pun sudah ada seorang. Kata informer, kini selebriti itu ingin kembali menyanyi, I sh*t you not.

Harap selebriti tersebut ubah perangai, kerana perkahwinan memang penuh dengan onak ranjau yang sering menduga.

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Pandai Melawak? Sertai Ujibakat Raja Lawak Musim 5 Di The Mall

Posted: 21 Oct 2010 09:12 PM PDT

Kunjungan kali kedua ke Sabah untuk mencari pelapis bakat lawak di Malaysia, Raja Lawak Astro ternyata tidak menghampakan apabila pihak rancangan Raja Lawak menerima sambutan yang amat menggalakkan pada tahun ini. Malah, penyertaan dari negeri ini bertambah lebih sekali ganda berbanding ketika pertama kali mengadakan sesi ujibakat di Sabah tahun lalu.

Ujibakat yang dijalankan di 1Borneo Hypermall selama dua hari pada hujung minggu lalu diacarakan Alex, pemenang tempat ketiga Raja Lawak musim lalu. Kehadiran Afdlin Shauki sebagai juri serta persembahan istimewa Johan,  Zizan, dan kumpulan Kecik menarik  kira-kira lebih 2,000 orang untuk membanjiri ruang legar kompleks membeli-belah itu seawal jam 10 pagi lagi.

Setelah berjaya menjelajah ke Kuantan, Pulau Pinang, dan Kota Kinabalu, pasukan produksi Raja Lawak musim kelima akan meneruskan pencarian di Johor Bahru dan Kuching sebelum berakhir di Kuala Lumpur.

Kepada yang berminat untuk menyertai sesi ujibakat, bolehlah menghadirkan diri di tempat-tempat berikut:

Pertandingan realiti bakat lawak, Raja Lawak Astro (musim kelima) ini terbuka kepada seluruh lapisan masyarakat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas dan haruslah mempunyai bakat dan minat di dalam bidang komedi. Mereka perlu membuat persembahan pentas secara spontan dan menarik perhatian juri dalam tempoh maksima tiga minit. Pertandingan ini terbuka kepada peserta solo mahupun berkumpulan tidak melebihi tiga orang.

Para juri akan menilai peserta-peserta berdasarkan beberapa kriteria pemilihan seperti kelucuan dan elemen jenaka dalam sesebuah persembahan, keaslian persembahan dan kreativiti, bakat dan kemahiran lakonan dan sama ada peserta berpotensi diketengahkan sebagai pelawak terkenal.

Pemenang tempat kedua dan ketiga; Raja Lawak Astro (musim pertama) – Johan dan Zizan terus diberi kepercayaan untuk mengacarakan program raja Lawak Astro memasuki musim kelima ini.

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.