Adsense

Isnin, 11 Oktober 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


(Gambar) Ratu Cantik Indonesia, Nadine Alexendra Dewi Ames Seiras Diana Danielle

Posted: 11 Oct 2010 11:29 PM PDT

Nadine (kiri), Diana Danielle (kanan)

Diana Danielle, pelakon utama filem Magika & satu-satu'nya selebriti yang rajin membalas tweet kami, yay! Hari ini, kami terjumpa kembar seiras Diana Danielle yang tidak kurang hebat'nya, Nadine Alexandra Dewi Ames yang baru sahaja ditabalkan sebagai Ratu Cantik Indonesia 2010 pada 8 Oktober 2010 yang lepas. Baru sahaja berumur 19  tahun dan mempunyai ketinggian 170 cm, Nadine akan berentap untuk gelaran Miss International pada tahun hadapan.

Dari sisi hadapan, wajah mereka berdua saling tak tumpah sama. Kedua-dua'nya flawless dan sangat cantik.

Cuma kami risau, andai kumpulan Bendera butthurt dan claim Diana Danielle adalah milik mereka. Oh no!

Full Feed Generated by GetFullRSS.com and Used Car Search Engine.

(Gambar) Sekitar Majlis Persandingan Sheikh Muszaphar & Halina, Siti & Datuk K

Posted: 11 Oct 2010 11:03 PM PDT

Happy'nya muka cik na!

Dan lagi cerita majlis kahwin Sheikh Muszaphar yang tiada pengakhiran'nya. Sengaja kami siarkan lambat sedikit supaya anda boleh nikmati makan tengah hari sambil melihat 25 set gambar di malam persandingan Sheikh Muszaphar & Halina.

Kami teruja, Halina pun teruja. Desas-desus mengatakan Halina sangat friendly dan mesra dengan semua jemputan yang hadir pada majlis persandingan'nya. Sedikit-sebanyak menimbulkan rasa meluat kepada sesetengah pihak yang konon'nya sikap seperti itu tidak mencerminkan kesopanan dan keayuan seorang pengantin.

Kami faham dengan Halina, mengahwini seorang selebriti dan juga ikon negara, hati amat teruja. Pada kami, sikap Halina patut dipuji kerana menonjolkan beliau sebagai orang yang mudah didekati. Lagi pun, sesuai dengan gelaran doktor, user-friendly gitu. Good luck Halina, we wish you the best of luck!

Lagi gambar selepas ini.

Kredit foto : Gua

Full Feed Generated by GetFullRSS.com and Used Car Search Engine.