Adsense

Khamis, 14 Jun 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


Irma Hasmie Model Tudung D’ Haja

Posted: 14 Jun 2012 11:00 PM PDT

Irma Hasmie merupakan seorang artis wanita yang baru sahaja berhijrah memakai tudung, namun begitu perubahan pada penampilannya itu telah banyak mendapat perhatian ramai. Pihak butik tudung D' Haja telah pun mengambil kesempatan ini dengan melantik Irma Hasmie untuk menjadi selaku duta bagi produk tudung yang dihasilkan mereka.

Alhamdullilah rezeki Irma semakin bertambah sepanjang beliau berubah kearah kebaikan kini. Bukan sahaja beliau dapat menjadi model tudung malah beliau telah pun mendapat banyak lagi tawaran dari produk-produk muslimah yang lain. Lihatlah tudung-tudung yang digayakan oleh Irma ini kelihatan sangat menarik dan paling penting ia menutup aurat dan bahagian-bahagian yang tertentu.

Baju Raya 2012 Pilihan Selebriti

Posted: 14 Jun 2012 11:00 PM PDT

Tinggal kurang dari dua bulan lagi semua umat islam bakal menyambut Hari Raya Aidilfitri. Pelbagai persiapan telah pun disediakan dari segi pakaian, hiasan rumah, perbelanjaan hari raya dan macam-macam lagi. Maklumlah ketika hari raya ini la kesemua umat islam akan meraikannya dengan serba baru dan cantik.

Bagi sebahagian warga kota dan selebriti yang sibuk bekerja ada lagi yang masih belum sempat untuk membeli-belah bagi menyediakan persiapan hari raya. Namun begitu ada sebilangan selebriti tanah air sudah pun mula menyediakan serta menggayakan beberapa rekaan busana untuk sambutan hari raya nanti. Selebriti yang dimaksudkan seperti Scha Alyahya, Lisa Surihani, Dayang Nurfaizah, Misha Omar, Marsha dan juga Intan Ladyana.

  

Lihat sahaja busana yang mereka gayakan, boleh dikatakan kesemua busana ini nampak sangat cantik dan eksklusif. Pada anda yang belum membuat persediaan tu bolehlah luangkan sedikit masa dan cepat-cepat dapatkan koleksi pakaian untuk hari raya anda yang bakal tiba nanti.

Kredit Foto : Facebook Nurita Harith , Baharim & Co , Mimpikita , Buttonmybuttons