Adsense

Selasa, 11 Oktober 2011

Sensasi

Sensasi


Pemain Lagenda Seperti Zidane Pun Masuk University Walaupun Dah Berjaya

Posted: 11 Oct 2011 11:14 PM PDT

Zinedine Zidane bekas bintang Peranchis dan Real Madrid telah dilaporkan akan kembali semula ke sekolah untuk belajar perkara asas tentang pengurusan sukan.

Zinedine Zidane, Real Madrid

Situasi ini menguatkan lagi khabar angin yang beliau akan menjadi seorang jurulatih selepas ini.
Sejak bersara dari arena bola sepak Zidane telah ditawarkan untuk menjadi jurulatih dan pengurus untuk beberapa kelab tetapi menolaknya. Tetapi kerana kesetiaannya kepada kelab kesayangannya iaitu Real Madrid beliau bersetuju untuk melibatkan diri kembali dalam arena bola sepak dengan memegang jawatan sebagai " Sporting Director" untuk Real Madrid.

Baca Lagi Kisah Zidane sambung belajar..

Reputasi Zizan Raja Lawak bakal jatuh ekoran kes ‘seks’ menurut Ramalan Mimpi Uncle Seekerz

Posted: 11 Oct 2011 11:16 PM PDT

Macam-macam cerita jugak si Uncle Seekerz nie,dari kerja mencari hantu,menulis tentang Mantan Permaisuri agong,bertikam Lidah dengan Dato' Fadzilah Kamsah,kini Uncle Seekerz muncul dengan Ramalan tentang Selebriti pulak..

Menurut Uncle dia mendapat ramalan-ramalan ini dari aktiviti tidur siang,lalu bermimpi.dan ditafsir mimpinya tue dengan ramalan-ramalan seperti kat bawah nie..

Seperti yang kita sedia maklum,Allahyarham Ahmad Jais telah pulang kerahmatullah.
Sebelum beliau meninggal Uncle Seekerz ada menulis di blognya tentang mimpi beliau yang seorang Selebriti terkenal bakal meninggal dunia.Walaupun tidak menyebut dengan jelas siapakah gerangan selebriti yang dinyatakan Uncle memaparkan gambar Ahmad Jais..

Tapi bagi Sensasi nie cuma kebetulan sahaja,Uncle menulis tentang ramalan kematian seorang Selebriti tersebut pada 25 September 2011, pada masa tue Ahmad Jais dah pun terlantar sakit dengan Unit kawalan Separa Rapi di Hospital KPJ sejak 22 September lagi. Mungkin Uncle Seekerz ada mengambil tahu tentang keadaan Ahmad Jais ketika itu dan mengambil kesempatan untuk membuat ramalan kononnya untuk membuktikan beliau pandai meramal...

Sensasi memang sangat lah tak percaya,tambah-tambah lagi mimpi di siang hari.Mimpi dising hari sememangnya takda maksud lainlah kalau mimpi tengah malam sehingga subuh.

Antara Ramalan Uncle Seekerz:

-Reputasi Zizan Raja Lawak bakal jatuh ekoran kes 'seks'

-Perjalanan Karier Nabil Raja Lawak perlahan dan menyebabkan Nabil mula berniaga

-Pemimpin PAS, Nik Aziz bakal letak jawatan sebelum 2013

-Anuar Zain akan membujang sehingga ke-tua

-Lisa Surihani dan Yusry KRU tidak akan kahwin

-Siti Nurhaliza harus meminta maaf kepada seseorang kerana kesilapan yang sengaja/tidak sengaja beberapa tahun lalu sekiranya mahu dapatkan zuriat

-Bijan ceraikan ahkak pink

So kita tunggu dan lihat mana tau ada ramalan yang menjadi kenyataan.huhuhu..
Apapun ramalan masa depan adalah syirik melainkan tafsir mimpi.

Tapi sensasi rasa kelakar jugaklah pasal reputasi Zizan jatuh kerana kes Seks..hadoi..bia bena nie

Gambar menarik: Pasangan Tinggi dan Pendek Selebriti Hollywood

Posted: 11 Oct 2011 10:43 PM PDT

Terkejut jugak Sensasi tengok gambar pasangan Shaquille dengan isterinya...memang mcm gergasi..huhu

Shaquille O'Neal & Nikki 'Hoopz' Alexander
Beza ketinggian: Shaq – 7'1" manakala Nikki – 5'2"

Kris Humphries & Kim Kardashian
Beza ketinggian: Kris – 6'9" manakala Kim – 5'2.5"
Wladimir Klitschko & Hayden Panettiere
Beza ketinggian: : Wladimir – 6'6" manakala Hayden – 5'1"

Will Smith & Jada Pinkett-Smith
Beza ketinggian: Will – 6'2" manakala Jada – 5'
Josh Duhamel & Fergie
Beza ketinggian: Fergie – 6'3.5" manakala Josh – 5'2"
Dax Shephard & Kristen Bell
Beza ketinggian: Dax – 6'2" manakala Kristen – 5'1"
Liam Hemsworth & Miley Cyrus
Beza ketinggian: Liam – 6'5" manakala Miley – 5'4.5"
Tony Parker & Eva Longoria
Beza ketinggian: Eva – 5'2" manakala Tony – 6'2"
Sacha Baron Cohen & Isla Fisher
Beza ketinggian: Sacha – 6'3" manakala Isle – 5'3"
Naomi Watts & Liev Scheiber
Beza ketinggian: Naomi – 5'5" manakala Live – 6'3"

Paul Bettany & Jennifer Connelly
Beza ketinggian: Paul – 6'3" manakala Jennifer – 5'7.5"
Mick Jagger & L'Wren Scott
Beza ketinggian: Mick – 5'10" manakala L'Wren – 6'4"
Nicole Kidman & Tom Cruise
Beza ketinggian: Nicole – 5'10.5" manakala Tom 5'7"
Seth Green & Clare Grant
Beza ketinggian: Ciput jer beza ketinggian diorang ni, Seth – 5'4" manakala Clare – 5'7"
Ethan Hawke & Uma Thurman
Beza ketinggian: Uma – 6' manakala Ethan 5'10.5"
Martin Scorcese & Helen Morris
Beza ketinggian: Martin berketinggian 5'4" walaubagaimanapun tidka dapat dipastikan berapakah ketinggian isteri Martin ini.
Ben Stiller & Christine Taylor
Beza ketinggian: Aktor dan pelawak versatile Ben berketinggian – 5'8" manakala Christine – 5'6.5"
Taylor Swift & Taylor Lautner
Beza ketinggian: Taylor Swift – 5'11" manakala Taylor Lautner – 5'10"
Jamie Cullum & Sophie Dahl
Beza ketinggian: Jamie – 5'4" manakala Sophie – 6'

Lan A to Z bakal berkahwin lagi pada 11 November 2011

Posted: 11 Oct 2011 10:16 PM PDT

Sebelum nie sensasi pernah terdengar tentang kisah Lan A to Z dengan bekas isterinya Marcela.Menurut sumber, mereka berpisah kerana masalah kewangan yang dihadapi sehingga menyebabkan Marcela pulang ke tempat asalnya di UK dan menuntut cerai daripada Lan,dimana Lan enggan menceraikan.Menurut Lan dia amat mencintai isterinya dan takkan berkahwin dengan wanita lain.

Namun bertahun sudah,cinta pergi dan datang.Lan sudah ada pengganti..
Lawa jugak bakal isteri Lan,masih muda baru berusia 24 tahun.





"Hubungan saya dengan bekas isteri masih baik dan kami selalu berhubung melalui Facebook. Pada pihak yang selalu melagakan cerita dan hubungan kami, saya harap mereka berhenti berbuat begitu kerana yang berdosa ialah mereka sendiri," ujar Lan A to Z atau nama sebenarnya Norazlan Abdul Aziz, 42, ketika dihubungi melalui telefon.

Lan berkata demikian bagi mengulas mengenai segelintir pihak yang sering membuat cerita kurang enak mengenai keruntuhan rumahtangganya dulu bersama Marcella. Pesan penyanyi yang pernah popular dengan lagu Itik Gembo-Gembo itu, berhentilah daripada mengutuk dan membuat dosa.

"Kan lebih baik jika mereka bertanya atau membuat pengesahan dulu daripada saya atau Marcella sendiri? Ni tidak, mereka buat cerita macam mereka tahu segala-galanya," tambah Lan dengan nada kesal.

Kekesalan Lan itu diluahkannya berikutan masih ada segelintir pihak yang mengungkit kisah lalu meskipun dia bakal membuka buku baru dalam hidupnya. Ini kerana, Lan yang sudah lama menduda akhirnya telah terbuka hati untuk berkahwin kali kedua dengan gadis pilihan hati.


Seterusnya ketika ditanya mengenai perkahwinannya dengan Siti Nur Ain Daud atau Ain, 24, dari Dengkil, Selangor nanti, katanya dia memilih tarikh nikah pada 11-11-11 dengan hantaran sebanyak RM11,111. Malah Lan juga akan menikah tepat pada jam 11.00 pagi di Masjid Kuala Kubu Bharu, Selangor.

"Majlis resepsi akan berlangsung pada 12 November di Kelab Kebajikan Dan Sosial Tun Teja Malaysia (KKDSTTM). Untuk pengetahuan semua, saya tidak bertunang dan akan terus berkahwin dengan Ain," ujarnya

Pian Cecupak syok sendiri mengaku bakal kahwini Aida,Aida menafikan

Posted: 11 Oct 2011 10:01 PM PDT

Beriya-riya Pian Cecupak memberitahu media bahawa dia akan berkahwin bahkan family wanita idamannya pun sudah bersetuju dan merestui..

Tiba-tiba wanita idaman Pian iaitu Aida sendiri memberi kenytaan bahawa semua itu sama sekali tak betul dan dia tak pernah bercinta pun dengan Pian dan katanya Pian buat publisiti murahan..

Tak kira lah murahan ke atau tak,yang pasti kini Pian Cecupak dapat jugaklah publisiti selain kisah Suntikan Kolagen di wajahnya

Pian memberitahu bakal berkahwin tak lama lagi

"Saya sudah berubah sepenuhnya, dan kini saya memilih untuk mendirikan rumah tangga buat kali ketiga bersama wanita idaman iaitu Aida," kata selebriti yang pernah muncul dengan kontroversi suntikan kolagen iaitu Mohd Rafiq Abdul Rahman, 41, atau Pian Cecupak.

Pian ketika ditemui di Balai Berita, di sini semalam, berkata dia gembira kerana menjalinkan hubungan cinta bersama model sambilan, Aida Hazira Adi Razman, 21, dari Sungai Petani, Kedah dan merancang mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat jika ditemukan jodoh oleh Allah.

Katanya, gadis terbabit dikenalinya sejak lebih dua tahun lalu sesudah mengenali ibu dan bapa model terbabit kerana menguruskan rumah sewa Aida di Taman Datuk Senu, Sentul, di sini.

Katanya, bagaimanapun selepas itu, hubungan mereka terputus seketika dan berjumpa semula dalam satu majlis perkahwinan seorang selebriti di Restoran Seri Melayu pada 30 September lalu.

"Hubungan cinta kami terjalin secara serius sejak seminggu lalu dan kini merancang mendirikan rumah tangga bersama malah keluarganya ada memberitahu akan menerima saya seadanya jika ditemukan jodoh," katanya.


Menurut Pian, dia menginsafi perbuatan lalu dan berjanji tidak akan menggunakan kolagen lagi selain merancang untuk ke tanah suci Makkah memohon ampun kepada Allah di atas semua dosa yang dilakukan sebelum ini.

"Saya bersyukur kerana proses pembuangan kolagen kini sudah di peringkat terakhir (kali ke-6) dan hampir 90 peratus kolagen itu sudah berjaya dibuang," katanya.

Pian sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga bersama Rashidah Hashim, 38, dan dikurniakan dua anak iaitu Nor Azira Fazlin, 14, dan Nor Lina Fazrin, 12 namun bercerai pada 28 Julai 2000. Dia kemudiannya berkahwin semula dengan seorang wanita dikenali sebagai 'Maklang' pada 2007 namun perkahwinan itu hanya bertahan selama empat bulan.

"Saya berharap perkahwinan kali ini akan membahagiakan saya kerana saya mahu berubah menjadi seorang lelaki sejati dan penyayang," katanya.

Aida pula menafikan sekeras kerasnya

"Saya tidak pernah merancang untuk berkahwin dengan Pian Cecupak dan saya menafikan sekeras-kerasnya dakwaan dia, kononnya kami bakal berkahwin.

"Saya tahu Pian sengaja mengeluarkan kenyataan itu untuk mencari publisiti murahan," kata model sambilan, Aida Hazira Ahmad Razman, 23.

Aida Hazira membidas kenyataan yang dikeluarkan pelakon yang pernah muncul dengan kontroversi suntikan kolagen iaitu Mohd Rafiq Abdul Rahman, 41 atau Pian Cecupak kononnya mereka merancang untuk berkahwin.

Harian Metro Sabtu lalu melaporkan Pian memberitahu media dia sudah berubah sepenuhnya dan kini merancang untuk mendirikan rumah tangga buat kali ketiga bersama wanita idaman yang juga seorang model sambilan, Aida Hazira dalam masa terdekat jika ditemukan jodoh.


Aida ketika ditemui di Ampang Park, di sini, semalam melahirkan rasa kesal dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh pelakon terbabit dan menafikan sekeras-kerasnya dia pernah merancang untuk berkahwin dengan selebriti itu.


"Saya hanya menganggap Pian sebagai kawan. Malah dia juga saya anggap seperti abang kerana dia pernah membantu saya, tidak lebih daripada itu," katanya.

Katy Perry dengan wajah menakutkan

Posted: 11 Oct 2011 09:36 PM PDT


Penyanyi "Last Friday Night", Katy Perry, muncul dengan wajah tengkorak selepas melawat Knott's Scary Farm Haunt yang terletak di California, Amerika Syarikat baru-baru ini.

Isteri kepada pelakon komedi Russell Brand ini telah memuat turunkan gambar 'menakutkan' ini di akaun Twitter miliknya dengan mengatakan "Terus terang dengan saya, adakah saya nampak letih?" kepada pengikutnya.

Perry juga dikatakan telah bergurau-senda untuk mencium seorang pekerja taman tema tersebut, namun ditolak kerana lelaki tersebut dilaporkan tidak menyukai penampilan Perry ketika itu.

Bob Lokman ditahan ,Jais sahkan

Posted: 11 Oct 2011 09:34 PM PDT

Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) telah mengesahkan penahanan pelakon dan penulis lirik lagu "Isabela", Bob Lokman atau nama sebenarnya Muhammad Hakim Lok,am.47, kerana berceramah tanpa tauliahdi Masjid Sungai Lui, Hulu Langat kelmarin.
bob lokman
Menurut pengarah JAIS, Marzuki Hussin, Bob Lokman tidak pernah memohon tauliah daripada JAIS dan penahanannya dibuat mengikut seksyen 119 Enakmen Pentadbiran Islam (Negeri Selangor) 2003, berdasarkan maklumat awam.

Berdasarkan laporan yang dipetik daripada Berita Harian, Bob telah ditahan bersama-sama dengan Pengarah Pilihanraya Pemuda PAS, Mohd Sany Hamzan dan nazir masjiid ketika sedang berucap selepas solat maghrib dihadapan 70 jemaah.

Mereka kemudiannya dibawa ke balai polis berdekatan sebelum dilepaskan dengan ikat jamin.
"Kegiatan Bob Lokman sudah dipantau sejak minggu lalu, susulan ceramah di sebuah surau di Semenyih. JAIS sedang meneliti kandungan ceramahnya sama ada berbau politik atau sekadar berkongsi pengalaman penghijrahannya," ujar Marzuki.

Tambahnya lagi, Bob dan dua lagi rakannya itu gagal hadir di Ibu Pejabat JAIS sebelum tengah hari semalam selepas diminta berbuat demikian.

Sementara itu, Bob Lokman ketika dihubungi berang dan enggan mengulas mengenai isu penahanannya juga mengesahkan sama ada beliau sudah memberi keterangan di Ibu Pejabat JAIS seperti yang diarahkan.

Video comel:Kucing berdiri

Posted: 11 Oct 2011 06:33 PM PDT


hehe,sebenarnya tak tahu nak kategorikan sebagai comel atau kelakar..
Dah macam manusia dah kucing nie berdiri..