Adsense

Selasa, 11 Oktober 2011

borak kosong

borak kosong


Kasih Ibu, Rela Mati Demi Selamatkan Anak Dari Di Langgar Kereta Api

Posted: 11 Oct 2011 09:25 PM PDT


Pepatah yang berbunyi kasih ibu sepanjang masa memang benar adanya. Itulah yang baru saja terjadi iaitu sebuah pengorbanan seorang ibu hingga akhirnya kehilangan nyawanya demi anaknya yang sangat dikasihinya. Kisah nyata ini dialami seorang wanita Amerika Syarikat, Susan Dibene. Dikutip dari laman Daily Mail, 10 Oktober 2011, Dibene, 33, harus kehilangan nyawa setelah berhasil menyelamatkan anaknya dari ancaman dilanggar kereta api komuter yang melintas.

Kejadian ini bermula ketika kereta sorong yang mengangkut bayinya yang baru berusia dua tahun tersangkut di rel kereta. Di saat-saat terakhir, Dibene berhasil melepaskan kereta dorong yang tersangkut dan mendorongnya keluar rel. Nahas, Dibene tidak memiliki cukup waktu menyelamatkan diri dan dia dilanggar oleh kereta api commuter Metrolink yang melintas.

Polis mengatakan, Dibene terburu-buru melintasi rel i meski palang pintu kereta api telah turun. "Dia tidak berhasil (menyelamatkan diri)," ujar pihak polis Riverside, Sersan Dan Warren. "Bayinya baik-baik saja, tetapi ia (Dibene) dilanggar."
Sersan Kendall Bank menambahkan, Dibene tetap melintasi rel meski palang pintu telah turun dan lampu menyala. "Kereta sorong terjebak dan dia tidak berhasil (melepaskan diri)," kata Bank.

Suami Dibene, Paul mengungkapkan, emosinya bercampur aduk. Di satu sisi, ia kehilangan ibu dari anaknya. Di sisi lain, isterinya telah mengorbankan nyawanya. "Dia memberikan hidupnya untuk menyelamatkan anaknya. Kepanikan dan ketakutan boleh membuat Anda terdiam. Kemalangan itu boleh saja meragut nyawa keduanya," ujar Paul.

Pasca kecelakaan, bayi berusia dua tahun tersebut dirawat di hospital setempat dan diasuh sang nenek. Sementara itu polis dan pegawai kereta api terus menyelidiki pelanggaran itu.

Wow..awek Cristiano Ronaldo pose bogel untuk buku P.Diddy

Posted: 11 Oct 2011 08:45 PM PDT


Model Rusia Irina Shayk kembali tampil bogel dalam sebuah pengambaran. Kali ini kekasih Cristiano Ronaldo itu berpose bogel untuk buku P. Diddy atau Sean 'Diddy' Combs.

Seperti dikutip dari Daily Mail, Irina nampak berpose bogel di atas tempat tidur yang dilapisi cadar berwarna putih. Ia berbaring dengan kedua tangannya menyentuh lantai.

Tidak ada pakaian apapun yang dipakai oleh model 25 tahun itu. Rambutnya juga dibiarkan terurai sepeti tak terurus. Untuk menutupi bahagian punggungnya, beberapa titik dakwat seolah-olah dijatuhkan ke area tersebut.

Pose Irina itu nantinya akan muncul dalam buku Culo. Buku tersebut merupakan kolaborasi Sean 'Diddy' Combs, pimpinan Interscope Jimmy Iovine dan fotografer fashion Raphael Mazzucco.

Dalam buku Culo itu nantinya akan ada 284 foto yang menampilkan keindahan bahagian belakang tubuh wanita. Sean Combs menjadi eksekutif editor dalam projek buku tersebut.

"Raphael merupakan seorang seniman sejati," kata Diddy. "Dia percaya pada insting, memotret kecantikan alami melalui lensannya di 'CULO'. Pekerjaannya selalu berghairah dan penuh semangat," tuturnya lagi.

Mengenai Irina, wanita yang bercinta dengan Cristiano Ronaldo sejak musim semi lalu itu, memang terpilih untuk ikut ambil bagian dalam buku 'Culo'. Keseksian model yang menjadi sampul majalah Sports Illustrated itu memang sudah tidak diragukan lagi.

Tentu saja untuk memiliki tubuh indah seperti Irina tidak mudah. "Aku bersenam 4-5 kali seminggu dengan pelatih peribadiku. Aku melakukannya bukan kerana aku ingin kurus, tapi kerana bersenam membuatku lebih bersemangat untuk memulai hari," tuturnya.

Gila..bunuh wanita hamil untuk curi bayinya

Posted: 11 Oct 2011 07:30 PM PDT



MADISON: Seorang wanita Wisconsin yang mempunyai tiga anak tetapi gagal memberikan zuriat kepada teman lelaki barunya, semalam didakwa kerana membunuh seorang wanita hamil, membelah perut mangsa dan mengambil bayi itu untuk dijadikan anaknya.

Menurut aduan dikemukakan pihak berkuasa, mangsa, Maritza Ramirez-Cruz, 23, hamil anak keempatnya dan bercadang menamakan bayi itu Omar.


Wanita keturunan Puerto Rico itu tidak pernah menyangka bakal menemui ajal di tangan Annette Morales-Rodriguez yang mengaku berkeliaran di kawasan Milwaukee selama dua minggu untuk mencari wanita hamil.

MARITZA...sarat mengandung.

Pada 6 Oktober, Annette terjumpa Maritza - dijadual bersalin beberapa minggu lagi - dan menawarkan mangsa menaiki keretanya.


Bagaimanapun, Annete mendakwa dia perlu pulang dulu ke rumah untuk menukar kasut, manakala Maritza meminta kebenaran menggunakan tandas suspek.


Dokumen mahkamah menyatakan, sebaik saja Maritza keluar dari tandas, Annette, 33, memukul kepalanya dengan kayu besbol.



Apabila Maritza terbaring, Annette mencekiknya hingga pengsan sebelum membelah perut mangsa dengan meniru prosedur pembedahan Cesaerean seperti pernah ditontonnya dalam siaran televisyen.


Annette kemudian menyorok mayat Maritza di tingkat bawah rumahnya.


Petang hari itu, pasukan paramedik tiba di rumah Annette selepas dia mendakwa kononnya dia baru bersalin dan bayi berkenaan mengalami kesukaran bernafas.


Bagaimanapun, paramedik gagal menyelamatkan bayi berkenaan, manakala Annette dibawa ke hospital.


Di situ, doktor kehairanan kerana mendapati tiada sebarang tanda Annette hamil atau baru bersalin.


Siasatan lanjut polis mendapati Annette bukan ibu kepada bayi yang mati di rumahnya.


Pegawai polis Wisconsin, Edward Flynn, berkata pemeriksaan di rumah Annette membolehkan polis menemui mayat Maritza yang disembunyikan sebelum itu. Doktor berkata, Maritza mati akibat kehilangan darah yang banyak. - DM

sumber : myMetro

Gila...Guna pembaris paku pukul murid

Posted: 11 Oct 2011 06:30 PM PDT


MANAMA: Seorang guru sekolah rendah dirujuk kepada pihak pendakwa raya di Bahrain kerana menggunakan pembaris kayu yang berpaku terhadap muridnya.

Keputusan menggantung dan mengambil tindakan undang-undang terhadap guru wanita itu dibuat selepas disyorkan oleh panel penyiasat yang dilantik oleh Kementerian Pelajaran, sususulan aduan daripada ibu bapa yang mendakwa dia bertindak ganas terhadap muridnya.


Panel penyiasat itu berkata, ia mengumpulkan beberapa kenyataan daripada pelbagai pihak yang mengesahkan guru berkenaan mengguna pembaris berpaku untuk memukul pelajar, menyebabkan mereka mengalami kesakitan fizikal dan psikologi. - AN

sumber : myMetro

Wanita potong kemaluan kekasihnya kerana dituduh merogol anaknya

Posted: 11 Oct 2011 05:45 PM PDT


Seorang wanita memotong alat kelamin kekasihnya setelah menuduhnya memperkosa anak perempuannya.

Seperti yang diberitakan Metro.co.uk, Maria da Silva terang-terangan menyerang Isaias Saturnino yang berusia 42 tahun saat itu lagi tidur di rumah mereka di Brasil bagian timur laut.

Setelah menyerang alat kelamin Isaias dengan menggunakan pisau dapur, Maria langsung melarikan diri dan masih belum ditemui.

Isaias dioperasi dan diberitakan dalam keadaan yang baik, tapi Isaias terpaksa tinggal selama 2 bulan di hospital.

Pegawai polis Fabio Gaudencio mengatakan kalau anak perempuan Maria, mengatakan Isaias memperkosanya sejak dia berusia 7 tahun.


Cara keluar kereta paling gempak ketika kemalangan

Posted: 11 Oct 2011 04:22 PM PDT


Seperti cuma ada satu polis di seluruh dunia yang boleh keluar dengan tenang ketika keretanya sedang 'berguling' seperti ini. Dan lihat, ia masih memegang telefonnya.


Alamak...Polis Singapura paksa peniaga minum air kencing

Posted: 11 Oct 2011 04:03 PM PDT

SINGAPURA: Polis republik ini semalam berikrar untuk menyiasat aduan seorang ahli perniagaan tempatan yang mendakwa didera selepas ditangkap atas tuduhan menjual peranti Apple bernilai jutaan dolar.

Ong Su Ping, 32, berkata, polis memaksanya meminum air kencing mereka, memasukkan berus tandas ke dalam mulutnya, menyungkup kepalanya dengan seluar dalam yang sudah diguna, menarik rambutnya dan menyerang kemaluannya," lapor akhbar Straits Times.


Ong yang berdepan dengan tuduhan menerima 3,400 peranti iPad dan iPhone yang dicuri bernilai Sg$1.4 juta (RM3.42 juta) memberitahu mahkamah semalam, penderaan itu berlarutan empat jam dan dia kemudian sering mengigau kerananya.


Bapa Ong memberitahu akhbar itu, anggota keluarganya tidak dibenar menemui atau bercakap dengannya sejak sembilan hari lalu.


Dakwaan itu mendorong hakim mencadangkan kepada polis supaya seorang pegawai yang tidak terbabit dengan penangkapan ahli perniagaan itu menyiasat dakwaan berkenaan. - AFP

sumber : myMetro

Abang askar ni tetap kawad walaupun seluar koyak nampak spender

Posted: 11 Oct 2011 11:01 AM PDT

Foto Bogel Guru Ini Disebarkan Oleh Murid-muridnya

Posted: 11 Oct 2011 10:30 AM PDT



berita2.com:Seorang guru Joanne Salley bekas miss Ireland Utara,pernah menjadi host sebuah acara televisyen dan bintang iklan peugeot 106 sepertinya harus menanggung malu kerana foto-foto telanjangnya beredar luas kerana kelakuan nakal murid-muridnya.

Foto-fotonya diambil oleh fotografer profesional dan sesama rakan pengajar seni,Fiona Corthine, untuk keperluan peribadi. Foto-Foto ini ditemukan oleh sejumlah murid di tempat penyimpanan foto di laboratorium fotografi dan kemudian disebarluaskan.

Atas kejadian ini Salley sempat mengutarakan pada sebuah majalah bulan lalu bahawa: "Saya merasa di bawah tekanan untuk membuktikan sekali lagi saya serius untuk mengajar," katanya seperti dilapor dailymail 9 Oktober 2011.


Sementara pihak sekolah menolak untuk memberi komen foto-foto yang beredar, mereka hanya mengatakan: "Hal ini merupakan hal yang tidak pantas." Dan atas komentar ini Salley tidak dapat ditemui untuk diminta komenya.

Abang dan kakak 'diskodeng' ketika sedang projek

Posted: 11 Oct 2011 09:40 AM PDT








Rupanya ada kaki skodeng dok seberang sungai...

Gadis ini dipaksa melutut dan minta maaf kerana langgar kereta

Posted: 11 Oct 2011 08:45 AM PDT



The group of pictures was posted on mop.com, it shows a girl riding electric bike hit a car end, although the car has no serious problem, the female driver and another women forced the girl to kneel down and apologized to them.

Gila..Guru Menari Striptease, Di depan Murid

Posted: 11 Oct 2011 07:35 AM PDT

Guru yang berparas cantik ini mempertontonkan tarian yang seharusnya tak layak disaksikan oleh murid-muridnya yang masih remaja itu. Dengan gaya yang menggoda, ibu guru ini terus melepas baju yang dikenakan di tengah sorakan para murid-muridnya.

Ibu guru ini melepaskan bajunya untuk mempertontonkan bahagian payudara yang masih tertutup pakaian dalamnya sebelum kemudian membuka skritnya. Seorang pengajar lain yang mendapati aksi itu bergegas mengurungkan niat si ibu guru dan menutupi tubuhnya dengan alas meja. Namun sebelum tarian yang diiringi alunan musik itu selesai, salah seorang murid yang terbelalak menyaksikan apa yang ada di depan matanya sempat mengabadikan pertunjukkan itu di kamera ponselnya.

"Sungguh menjijikkan. Guru macam apa bertindak seperti itu di depan murid. Ia seharusnya menari seperti itu di bar, bukan di sekolah," ucap salah satu orang tua yang melepaskan amarahnya.

"Saat anak-anak mencabarnya untuk menari striptease ia malah mulai melucuti bajunya. Guru yang cantik jelita di usia 20-an tahun itu menyuguhkan tarian yang tak disangka-sangka akan dilakukan di hadapan muridnya," keluh beberapa orang tua lain.

Namun, guru besar sekolah di Zalaegerszeg, Hungry barat, menolak untuk memecat guru yang tak disebut namanya itu meskipun mendapatkan tekanan dari kalangan orang tua dan beberapa guru lain."Saya terpaksa memberikan teguran ke guru berasal dari Jerman tersebut, namun aku tak akan memecatnya kerana ia merupakan guru berprestasi di sekolah kami," kata guru besar sekolah Sandor Rozman.
"Ia tak sampai melucut seluruh pakaiannya seperti yang dilakukan oleh sejumlah orang di pantai," demikian alasan Sandor Rozman untuk tak memecat salah seorang gurunya itu.

Lepas lari marathon ibu ini melahirkan anak

Posted: 11 Oct 2011 06:47 AM PDT


CHICAGO - Saat usia kandungan telah menghampiri 39 minggu, pada umumnya ibu-ibu hamil sudah mempersiapkan segala keperluan persalinan.

Tapi tidak begitu dengan Amber Miller, yang tengah mengandung anak keduanya, dia menjadi salah seorang peserta lari maraton dalam acara Chicago Marathon.

Saat dia sudah berada di dekat garis final, dia mengalami kontraksi.

Tetapi, ibu yang luarbiasa dari Illinois ini tetap melanjutkan perjuangannya untuk sampai ke garisan penamat yang hanya tinggal beberapa langkah lagi.

Dan hanya beberapa jam setelah dirinya menempuh trek sepanjang 26,2 mil (sekitar 42 kilometer) pada hari Minggu 9 Oktober 2011 yang ia lewati juga bersama suaminya selama 6 jam 25 menit, lahir lah bayi berempuan dalam keadaan sihat. Demikian lapor Daily Mail, Selasa (11/10/2011).

Ternyata ini bukan kali pertama Amber mengikuti lari maraton ketika dirinya tengah mengandung. Saat mengandung putra pertamanya, Amber pun mengikuti lari maraton untuk ibu hamil saat usia kandungannya berumur empat bulan.

Amber tetap nekad mengikuti lari maraton di usia kandungan yang sudah tua tersebut kerana sudah terlanjur menghanatar borang pada perlombaan tersebut.(rhs)

Takut ayah marah artis ini tak nak bogel lagi

Posted: 11 Oct 2011 05:40 AM PDT


WartaNews-Los Angeles - Aktris cantik dan seksi Emma Stone mengaku bahawa dirinya tidak lagi menerima tawaran untuk beradegan telanjang meskipun mendapatkan bayaran yang cukup besar sekali tampil.

Emma mengungkapkan, adegan tersebut memang sengaja ditolak demi rasa sayangnya kepada sang ayah yang sangat begitu besar. Ia menambahkan, jika dirinya melakukan adegan tersebut ayahnya akan marah bahkan akan membunuhnya.

"Ayahku akan membunuhku jika aku berpose telanjang. Dia tidak akan bercakap kepadaku lagi. Aku sangat mencintai ayahku. Jadi akan ada sesuatu yang membuatku sedikit grogi jika menerima peranan seperti itu," terang Emma seperti dilansir Femalefirst.

Namun, Emma sendiri mengaku tidak akan berhenti menunjukan kemampuannya di dunia akting walaupun telah menolak adegan yang biasa dilakoninya itu.

Sahabat terdekat dan keluarga selalu memberikan dukungan yang besar untuk dirinya demi menggapai kesuksesan dalam berkarier.

"Mereka adalah keluarga terhebat di seluruh dunia. Mereka mengajarkan kami tanggung jawab dari apa yang kita perbuat dan ketulusan. Keluargaku selalu membuatku merasa boleh melakukan semua. Seperti mereka kata Kamu paling hebat di semua hal. Kamu harus bekerja keras. Kita akan selalu mendukungmu . Dukungan itu sangat menakjubkan," tandasnya. (*/eko)

Batu nisan terjatuh ketika berhubungan seks di kawasan kubur

Posted: 11 Oct 2011 04:30 AM PDT

TRIBUNNEWS.COM - Seorang perempuan berusia 39 tahun terpaksa dilarikan ke hospital setelah luka di pahanya. Petugas di hospital mengatakan kemungkinan perempuan ini berhubungan seks di kuburan kerana bekas luka tertimpa batu nisan. Demikian dilansir AOL.

"Mungkin ada aktiviti luar biasa dan seperti terjadi hubungan intim di sana," jelas Kapten James Steven dari pejabat polis Hamilton Township, New Jersey, Amerika Syarikat (AS). Ia menambahkan jika si perempuan belum mengalami luka seperti itu saat insiden terjadi pada pukul 7 malam pada 31 Mei lalu sebelum ke kuburan.

Berdasarkan keterangan, ia ke komplek kuburan dengan seorang lelaki dan Stevens tidak tahu bagaimana batu nisan itu jatuh menimpa si perempuan.

Lelaki ini paksa gadis 17 tahun melacur untuk bayar duit bulanan keretanya

Posted: 11 Oct 2011 03:00 AM PDT


Pihak berkuasa di Mexico menangkap seorang lelaki kerana memaksa gadis remaja usia 17 tahun d menjadi pelacur. Wang hasil pelacuran gadis malang ini digunakan untuk membayar sewa bulanan kendaraannya. Demikian diberitakan AP, Isnin(10/10/2011).


Pejabat Pendakwaraya Mexico City mengeluarkan pernyataan bahawa si lelaki yang identitinya dirahsiakan ini tinggal bersama sang korban sebelum akhirnya memaksanya menjadi pelacur pada awal September. Ia bahkan mengancam akan menyakiti sang remaja jika tak mampu menghasilkan wang seperti yang ditargetnya.

Penemuan ini terjadi ketika pihak polis melakukan investigasi mengenai pelacuran di sebuah hotel di pusat kota dan menemukan sang korban. Si remaja malang ini pindah ke Mexico City sekitar enam tahun lalu dan bekerja sebagai pembantu rumah tangga.

Wanita ini dalam keadaan sedar ketika proses pembedahan pembuangan tumor di otak

Posted: 11 Oct 2011 02:45 AM PDT



VIVAnews - Ramai orang mungkin pengsan saat menyaksikan pisau bedah menembus organ dalam tubuh manusia. Dan, mungkin akan semakin terkejut membayangkan pengalaman Grace Connell yang harus menyaksikan organ dalam kepalanya sendiri yang penuh pembuluh darah.

Seperti dikutip dari The Sun, Grace sepenuhnya sedar ketika pasukan bedah menyingkirkan tumor selebar lima sentimeter dari otaknya, di hospital Charing Cross, London, Inggris.

Grace menyaksikan detik demi detik proses operasi itu, melalui sebuah layar video yang menyorot isi kepalanya. "Sensasi yang saya rasakan adalah sedikit geli di wajah ketika mereka menyentuh bahagian tertentu otak saya," kata Grace.

gambar : the sun

Menurut Grace, operasi tanpa bius total itu memang permintaan doktor. Kala itu, doktor mengatakan perlu melakukan operasi pembuangan tumor sesegera mungkin dalam keadaan pesakit terjaga. Doktor terus meyakinkannya bahawa tak akan timbul rasa sakit selama operasi.

Operasi harus dilakukan dengan keadaan pesakit terjaga kerana doktor memerlukan respons langsung otak selama pembedahan. "Saya diminta berhitung, menggoyangkan jari, dan mengidentifikasi gambar. Ini untuk membantu mereka menentukan bahagian yang harus dibuang dan tidak," katanya.

Operasi berlangsung selama lima jam. Lantaran telah mendapat gambaran detail tentang proses operasi itu, Grace cukup tenang menjalaninya. Bahkan sesekali, wanita 29 tahun itu sempat bercanda dan tertawa kecil dengan sang doktor, Kevin O'Neill.

Grace menyaksikan hampir seluruh proses operasi tersebut. Ia hanya dibuat tak sedar saat tengkorak dibedah dan dijahit. "Begitu masuk ruang operasi saya sempat tertidur, dan begitu bangun kepala sudah menganga siap dioperasi. Saya kembali dibuat tidur saat operasi hampir selesai," katanya. (Rudy Bun) (eh)

Penyebab Kemalangan Lalu lintas [18+]Sorry Agak H*t

Posted: 11 Oct 2011 01:45 AM PDT

Kalau macamnilah keadaannya bukan pemandu kenderaan yang berlanggar..
pejalan kaki pun boleh jatuh longkang...

Lelaki ini ramas payudara "Dewi Payudara No.1" di China semasa siaran lansung (video)

Posted: 11 Oct 2011 12:45 AM PDT


Meng Qian, yang digelar "Dewi Payudara No.1" di China telah dicabuli oleh penggemar yang tidak boleh menahan diri saat acara live TV.

Wanita cantik kelahiran Beijing 27 tahun yang lalu tersebut menjadi sangat terkenal semenjak menjadi pembawa acara tamu (guest host) di acara "Lady Guagua", acara talk show Star TV.

Pada acara bulan Jun yang lalu, seorang penonton lelaki meminta tanda tangan Meng Qian dan ingin berjabat tangan dengannya. Akan tetapi, ketika lelaki tersebut bersalaman dengan idolanya, tiba-tiba tangannya terulur ke arah dada Meng Qian dan meramas payudara artis yang berukuran 38C dan mengenakan gaun seksi tersebut.



Yang menariknya, rata-rata pengguna internet memberikan komentar dengan menyatakan bahwa penggemar gila itu "seorang pria yang beruntung" dan bukan mencemuh perbuatannya. [www.wartanews.com]

Kecoh..Foto Madonna ketika hendak melakukan hubungan seks tersebar di internet

Posted: 10 Oct 2011 11:45 PM PDT


WartaNews-Los Angeles - Penyanyi terkenal Madonna mengaku terkejut setelah foto-foto topless dirinya untuk sebuah majalah telah tersebar di internet pada minggu lalu.

Dalam foto-foto tersebut, Madonna terlihat mengenakan dress berwarna hitam dengan ditemani seorang lelaki yang hanya memakai seluar dalam berwarna hitam saja.

Pada foto lain, Madonna juga terlihat sedang berciuman sambil mengenakan kacamata hitam. Madonna juga memperlihatkan tubuhnya dengan duduk di sofa yang mengenakan pakaian dalam serba hitam.

Seperti dilansir femalefirst, foto-foto tersebut diambil di dalam bilik hotel di Brasil ketika Madonna bersama kekasihnya Jesus Luz yang menjalani sebuah pengambaran untuk majalah W.

Foto toples Madonna dan kekasihnya itu mulai tersebar di internet pada Khamis (6/10) lalu. (*/eko)

Wow...Bayi Raksasa Berusia 29 Tahun

Posted: 10 Oct 2011 10:45 PM PDT


Di tempat kerjanya, Stanley adalah seorang profesional di bidang komputer. Tetapi bila dia sampai di rumah, lelaki berusia 29 tahun berubah drastik dari lelaki dewasa menjadi seorang bayi raksasa.


Stanley langsung dipakaikan pampers, minum melalui botol susu, makan disuapi, bermain boneka beruang dan lego di area bermain. Hal ini dia lakukan jika punya waktu luang.

Sebagai 'bayi dewasa' lelaki asal California ini mendapat perawatan teman wanita yang pernah berprofesi sebagai bekas jururawat.

Menurut medik, Stanley mengidap infantalisme, yaitu kelainan psikologis yang dihidapi orang dewasa yang bersikap seperti bayi atau kanak-kanak. Pengidapnya kerap dinamakan 'pecinta pampers' (DL). Namun pada beberapa kes, hal ini dapat berkembang menjadi fetish sexual. Yaitu, seseorang memperoleh kepuasan seksual dari objek atau keadaan tertentu.

"Bagi kebanyakan dari kita, sepulang kerja Anda akan bersantai. Dan aku akan berubah menjadi 'seorang bayi' dan menyingkirkan semua barang-barang dewasa," ungkapnya. Stanley mengaku kebiasaan uniknya sudah berlaku sejak dia remaja 14 tahun. Dia menegaskan, kebiasaannya ini bukanlah demi memperolehi kepuasan seksual.

Dalam sebuah tayangan National Geographic, Stanley dihadirkan lengkap dengan semua perlengkapan bayi sesuai ukuran tubuhnya. Sebuah katil bayi ukuran jumbo dibuat khusus dapat menampung berat tubuhnya yang mencapai 159 kilogram, kerusi khusus bayi, serta aneka mainan bayi.

Dia pun mengungkap alasannya berperilaku bagai seorang bayi, "Aku melakukannya hanya untuk mendapatkan cinta, kasih sayang dan rasa aman selama di rumah."

Stanley menambahkan, "Begitu keluar rumah saya langsung berubah menjadi seorang dewasa lagi," katanya dikutip dari Huffington Post.-vivanews