Adsense

Khamis, 8 September 2011

borak kosong

borak kosong


Sering Derma Sperma, Lelaki Ini Miliki Ratusan Anak

Posted: 08 Sep 2011 09:30 PM PDT


VIVAnews - Cynthia Daily tidak pernah membayangkan puterinya yang berusia tujuh tahun akan memiliki saudara satu ayah hingga 150 orang. Ia tidak menyangka ada ratusan perempuan yang juga menerima donor sperma dari ayah biologis puterinya.

"Sungguh terasa liar ketika kami melihat mereka bersama, mereka semua nampak mirip," kata Daily kepada New York Times, seperti dikutip dari laman Shine. "Semua anak-anak itu berasal dari sperma lelaki yang sama."

Fenomena derma sperma di sejumlah kawasan di Amerika menimbulkan masalah baru. Perempuan penerima derma tidak hanya sulit mendeteksi faktor genetik yang menurun ke buah hatinya, tapi juga sulit mengawal jumlah anak yang terlahir dari sperma lelaki yang sama.

Keadaan tersebut dianggap mengacaukan konsep keluarga, ketika seorang anak memungkinkan memiliki saudara satu ayah hingga ratusan orang yang sulit diidentifikasi. Belum lagi munculnya kemungkinan anak-anak yang memiliki hubungan darah itu bermukim di kawasan sama.

Berdasar kajian Universiti Cambridge, hampir semua anak-anak hasil derma sperma tidak boleh mengenali saudaranya yang berasal dari ayah sama. Bahkan, tidak menutup kemungkinan mereka menjalani hubungan terlarang atau pernikahan incest tanpa sedar kerana memiliki ikatan darah.

"Ketika saya berkencan, saya akan tetap membangun fikiran bahawa ada kemungkinan dia saudara tiri saya," kata seorang perempuan 30 tahun yang lahir setelah ibunya menerima derma sperma. "Sungguh menyedihkan memiliki saudara yang tidak saling kenal."

Sejauh ini, belum ada aturan hukum di Amerika Syarikat yang membatasi seorang lelaki mendermakan spermanya. Ertinya, satu lelaki boleh membantu kelahiran 150 anak bahkan lebih. Seperti kes seorang penderma sperma era 1980-an, Dr Kirk Maxey, yang terbukti menjadi ayah biologis sekitar 400 anak.

Gempak beb..moyang besarkan payudara selepas kematian suami

Posted: 08 Sep 2011 08:45 PM PDT


LONDON: Seorang moyang yang menjalani pembedahan komestik untuk membesarkan payu dara dan kini berpacaran dengan lelaki semuda 24 tahun.

Joan Lloyd mengambil keputusan menjalani pembedahan itu kerana dia tidak suka buah dadanya yang kecil sejak dulu lagi.

Moyang berusia 65 tahun itu membesarkan buah dadanya daripada saiz A ke saiz F. Dia berkata pembedahan itu telah memberikannya kehidupan baru.

Katanya, dia sekarang berpacaran dengan lelaki berusia antara 24 dan 50 tahun.



Bekas atlit dan model itu masih cergas dan boleh membuat senaman tekan tubi 150 kali dua kali sehari mengambil keputusan membesarkan payu daranya selepas suaminya mati tahun lalu. - Agensi.

sumber : myMetro

Gila beb..bilik pejabat kilang ubat ni macam istana

Posted: 08 Sep 2011 07:35 PM PDT


HARBIN, China - Sebuah bangunan pejabat mempunyai hiasan dalaman mirip sebuah istana mewah yang diduduki oleh pemimpin terkaya dunia.

Lebih mengejutkan, blok bangunan itu dibina di China, negara yang dikenali kerana mempraktikkan konsep binaan yang ringkas.

Hiasan dalaman bangunan tersebut ditiru daripada Istana Versailles di Perancis.

Ia merupakan pejabat kilang ubat Kumpulan Syarikat Farmaseutikal Harbin di timur laut wilayah Heilongjiang.

Bangunan itu terdiri daripada blok bangunan enam tingkat yang mengandungi pejabat tiga tingkat manakala baki ruang luar dijadikan muzium milik firma berkenaan.

Syarikat Farmaseutikal Harbin itu adalah milik pemerintah China.

Hiasan dalamannya bercirikan kemewahan seperti dinding dan lampu keemasan sekali gus mencetuskan kemarahan penduduk setempat.

Penduduk mendakwa wang untuk membina hiasan dalaman itu sepatutnya dibelanjakan untuk menyelesaikan masalah pembentungan di kilang-kilang firma berkenaan yang semakin serius.

- Agensi

sumber : kosmo online

Inilah wanita yang dinobat secara rasmi sebagai wanita paling gemuk

Posted: 08 Sep 2011 06:46 PM PDT


SACRAMENTO, Amerika Syarikat (AS) - Setelah berat badannya mencecah 317.51 kilogram (kg), Pauline Potter dengan rasminya disenaraikan sebagai wanita paling berat di dunia oleh pihak pengurusan Guinness Book of Records, lapor sebuah akhbar semalam.

Namun, wanita berusia 47 tahun itu memberitahu, dia mahu menurunkan berat badan agar dapat menikmati kehidupan hariannya semula.

Potter pernah mendakwa bahawa lelaki menganggapnya sebagai 'dewi seks' dan dia mengadakan hubungan 'seks yang hebat' pada setiap hari.

Namun, dia kini sukar untuk menjalani kehidupan harian kerana tidak dapat mengalihkan badannya ketika berada di atas katil atau memasuki keretanya.

Potter mahu menurunkan berat badannya sehingga 226kg supaya dia dapat pergi menari, melancong dan duduk di kerusi pawagam untuk menonton wayang.

Wanita itu turut menyalahkan cara dia dibesarkan sebagai punca dia menjadi gemuk melampau.

"Ibu bapa saya selalu menyajikan saya dengan makanan. Berat ibu melebihi 181kg manakala berat bapa saya pula lebih 272kg," kata Potter.

"Saya mempunyai lapan adik-beradik dengan semuanya memiliki berat melebihi 181kg kecuali seorang," tambahnya.

- Agensi

sumber : kosmo online

Wow! Taman Bermain ‘Angry Birds’ Dibuka di China

Posted: 08 Sep 2011 05:45 PM PDT


INILAH.COM, Beijing – Sebuah taman 'Angry Birds' telah dibuka di China. Taman ini menawarkan pengunjung kesempatan menggunakan barangan nyata untuk menjatuhkan babi seperti pada game.

Beruntungnya, burung dan babi yang ada di taman ini tak memiliki kepandaian seperti dalam game. Menurut laporan CNNGo, taman ini akan dibuka pada 1 September di Hunan sebagai bagian festival sebulan bersantai.

"Taman ini bertujuan memberi kebahagian pada pengunjung," ujar pejabat taman itu pada Gamesky. perusahaan pembuat game ini, Rovio, diduga akan mendapat bayaran dari penggunaan karakter dalam gamenya.

Bagi para penggila game ini boleh berkunjung ke taman yang terletak di kota Changsa, China, 700 km dari Hong Kong.



Sebab pelancung tak suka keselamatan di lapangan terbang US

Posted: 08 Sep 2011 11:01 AM PDT










sumber : stomp.com.sg

kerana mereka suka meraba sana-sini

Jom kita intip awek pakai tuala

Posted: 08 Sep 2011 10:01 AM PDT

siapakah gerangan awek ini yang cuba mengoda jejaka ini?






kelihatan dia cuba menjatuhkan tualanya...


mari kita siapah gadis ini...


v



v



v




v




v


oooo..rupanya ko ye jang buat suspen je....


Gila..ibu dandan anak 3 tahun seperti pelacur dalam satu pertandingan kecantikkan

Posted: 08 Sep 2011 09:41 AM PDT


LOS ANGELES - Dalam sebuah pertandingan pemilihan kanak-kanak tercantik, seorang ibu mendandani puterinya yang baru berusia tiga tahun seperti seorang wanita jalang dalam filem Pretty Woman yang dilakoni oleh si cantik Julia Roberts.Paisley (3) didandani ibunya, Wendy Dickey, dengan pakaian yang mirip dengan apa yang dipakai Julia Roberts dalam filem Pretty Woman tersebut. Dalam sebuah episode yang akan tayang pada 8 September 2011 hari ini, Paisley mengenakan baju putih pendek dan skirt pendek mini, lengkap dengan sepatu boot hitam dan wig rambut pendek, sehingga menyerupai karakter Vivian di filem Pretty Woman.


Pada saat pertandingan berlangsung, penampilan Paisley yang lucu berhasil memukau para dewan juri dan sebahagian para penonton yang datang langusng untuk menyaksikan acara tersebut. Namun, ada beberapa penonton yang protes akan keputusan Dickey, mendadani gadis kecilnya bak wanita jalang.

"Julia Roberts dalam film Pretty Woman adalah seorang pelacur. Saya tidak akan pernah melakukan itu pada anak saya. Tidak akan pernah!," ujar seorang penonton yang tidak setuju.

Sebelumnya, seorang peserta didandani seperti seorang biduanita seksi yang dilengkapi payudara buatan dan dinilai menjijikan bagi banyak penonton.

Meski demikian, Dickey menjelaskan bahawa dirinya tidak ada maksud menjerumuskan puterinya ke dunia pelacur.

"Setiap minggunya saya ajak puteri saya ke gereja. Tidak akan mungkin saya benar-benar menjerumuskan anak saya ke dunia pelacuran. Tidak akan pernah!" ujar Dickey.
Sumber :http://www.okezone.com/

Wanita Barbie Dari Russia [Foto]

Posted: 08 Sep 2011 08:46 AM PDT

Pernahkan kamu membayangkan bagaimana rupa Barbie apabila benar-benar ada dalam wujud manusia yang sebenarnya? Nah, untungnya ada seorang wanita di Russia yang akan mempermudah imaginasi kita. Wanita ini punya fantasi untuk ingin menjadi copycat boneka kesayangannya itu. Miripkah? Cek di foto-fotonya berikut ini.





sumber: izsmile
sumber gambar

Gila ..anak jutawan ini beli rumah super mewah hanya untuk anjing bermain

Posted: 08 Sep 2011 07:40 AM PDT




Petra Ecclestone, anak kepada tuan punyadFormule One Group, Bernie Ecclestone, membeli sebuah rumah super mewah di Los Angeles. Semua itu demi ruangan bermain yang lebih luas untuk anjing peliharannya.


Nampaknya anak jutawan berumur 22 tahun ini berfikir rumah 6 tingkat-nya di London masih kurang memadai untuk menjadi tempat bermain yang nyaman bagi kelima anjing peliharaannya. Ia pun membeli rumah mewah bergaya Perancis seluas 5000m2 di LA.


Rumah yang berada di daerah Holmby Hills itu selain memiliki 14 bilik tidur juga memiliki sebuah salon kecantikan, beberapa ruangan untuk membungkus hadiah, sebuah ruang makan spektakuler dan lobby utama yang luas.

Kepada Daily Mail, Ecclestone sempat mengaku rumah itu ingin ia beli agar memudahkan dirinya berulang alik dari Britain ke Amerika. Namun kini ia mengakui alasan sebenarnya adalah agar memiliki ruangan yang lebih luas untuk anjing-anjing peliharannya bermain. "Penting bagi mereka untuk mempunyai ruangan (bermain)" ujar Ecclestone."Itu merupakan investasi yang baik."

Ecclestone dalam interviewnya di Los Angeles mengatakan bahawa ia telah melakukan banyak kegiatan yang lebih penting daripada sekadar menghabiskan wang ayahnya. Ia ingin memiliki karier sebagai pereka pakaian.

"Pekerjaan utama saya bukanlah menghabiskan uang orang tua saya. Saya kadang-kadang pergi ke pesta apabila pesta itu menguntungkan bisnis saya, atau apabila itu merupakan pesta amal, atau apabila pesta itu diadakan oleh teman."

"Saya tidak pergi ke pesta dari hari Senin hingga Jumat. Saya tidak terlalu tertarik dengan lingkungan sosial."

Mai kita tengok aksi selamba pemuda ni mencuri di komuter

Posted: 08 Sep 2011 06:48 AM PDT




Nama Artis Tak Boleh Digunakani untuk Domain .XXX

Posted: 08 Sep 2011 05:40 AM PDT


KOMPAS.com - Dibukanya pendaftaran nama domain internet berakhiran .XXX menimbulkan kekhuatiran adanya penyalahgunaan. Tapi buat sejumlah artis dan tokoh dunia tak perlu khuatir kerana nama-nama mereka telah dilindungi secara automatik sehingga tidak boleh dipakai siapapun.

Nama-nama seperti Angelina Jolie, Justin Bieber, Beyonce, dan Britney Spears telah diblok secara automatik oleh ICM Registry selaku pengelola domain tersebut. Begitu pula nama Barack Obama bahkan Osama bin Laden serta nama-nama yang menggunakan kata Mohammed.

Total sudah ada 15.000 nama dalam daftar alamat yang tidak boleh dipakai. Selain nama artis dan tokoh dunia, yang diblok juga nama kota di dunia serta nama-nama bagus yang dipersiapkan sebagai domain premium di masa depan.

Tapi perlindungan tersebut tidak automatik dilakukan untuk cap dagang. Kalau artis dan tokoh dunia tidak perlu melakukan apa-apa agar namanya tak disalahgunakan, para pemilik cap dagang mesti meengeluarkan ratusan dollar AS. Misalnya Disney, jika tidak ingin namanya diklaim pihak lain, perusahaan tersebut harus mengklaim domain Disney.xxx cukup sekali bayar sekitar 200 dollar AS.

Para pemilik merek dagang mendapat prioriti mengklaim domain sesuai nama yang terdaftar dalama 52 hari ke depan sampai 28 Oktober 2011. Ada dua penawaran yang disiapkan ICM Registry sebagai pengelola nama domain tersebut. Pertama adalah Sunrise A yakni nama domain untuk pemilik usaha pornografi. Kedua adalah Sunrise B untuk cap dagang umum yang tidak ingin namanya diasosiasikan dengan hal-hal berbau pornografi.

Setelah penawaran terbatas, pendaftaran nama domain .XXX akan dibuka untuk komuniti pornografi selama 18 hari. Pendaftaran untuk umum baru akan dilakukan mulai 6 Desember 2011

Biar betik wrestling sampai macam ni sekali

Posted: 08 Sep 2011 04:30 AM PDT

DAHSYAT BETUL BEB...

Lewis, Seekor Kuda yang Pandai Yoga

Posted: 08 Sep 2011 03:41 AM PDT


CANADA - Demi mengatasi kekakuan pada sendinya, seekor kuda asal Mesir yang telah berusia17 tahun, rutin melakukan yoga. Tanpa disedari, rutin tersebut membuatnya menjadi seekor kuda yang pandai melakukan gerakan-gerakan yoga.

Kemahiran Lewis melakukan serangkaian gerakan yoga setelah dia meniru pemiliknya Linda Guanti (35). Linda memang selalu melakukan yoga untuk membantu kesihatan punggungnya.

"Saya merasa hairan ketika pertama kali melihat dia beryoga. Dia seperti nampak menyukai gerakan-gerakannya dan sungguh suatu hal yang luar biasa kerana kita dapat melakukan yoga bersama dan menghabiskan waktu untuk itu bersama-sama," ujar Linda sebagaimana dikutip Dailymail, Rabu (7/9/2011).

Dalam sehari Linda dan Lewis menghabiskan beberapa jam untuk melakukan yoga bersama. Lewis kini sudah dapat melakukan posisi "the bow" dan "the neck side stretch".

Bahkan Lewis sudah tahu bagaimana mengkolaborasi sebuah gerakan bersama Linda. Lewis dapat berlutut ke depan untuk mendorong hidung ke tanah dan meregangkan punggungnya sementara Linda berdiri di sampingnya dan mengangkat sebelah tangannya seakan-akan hendak menyentuh langit.

Sesi yoga bersama yang mereka lakukan diakui Linda ampuh membantunya mengatasi sakit di punggung yang sudah lama Linda rasakan, serta manfaatnya bagi Lewis, sendi-sendinya yang kaku reda sehingga dapat kembali berkompetisi.

"Lewis adalah kuda yang hebat. Aku sudah memilikinya sejak dia baru berusia lima tahun setengah dan dia memang suka mencuba sesuatu yang menyenangkan," ungkap wanita yang berprofesi sebagai teknologi sinar-X ini. "Melakukan yoga dengan kuda Anda adalah cara yang mengagumkan untuk menjalin hubungan dengan mereka," dia mengimbuhkan.

Linda rutin beryoga setelah dia mengalami keretakan tulang punggung akibat jatuh dari kuda ketika dia berusia 14 tahun.(rhs)

Satu customer satu awek di Net Bar

Posted: 08 Sep 2011 02:46 AM PDT

Sebuah internet cafe di Shanghai China bernama Net Bar memiliki strategi unik agar para tamu pengunjung duduk lama-lama di internet cafe sembari surfing di dunia maya sambil menikmati minuman dan makanan ringan yang juga mereka sajikan, strateginya adalah setiap tamu yang datang baik lelaki mahupun wanita akan didampingi seorang pendamping cewek cantik yang akan menjadi asisten pengunjung.


Majoriti tamu yang datang adalah kaum lelaki, namun tak sedikit juga wanita. Di sini memang eksklusif kerana kerusi yang digunakan tidak seperti kerusi kebanyakan yang kecil tapi disana digunakan sofa eksklusif yang mewah, juag layar monitornya menggunkana LCD super besar. Pengunjung benar benar dimanjakan agar lebih duduk dan lama waktu kunjungnya.







Miss Colombia ditegur kerana tak pakai seluar dalam ketika sesi bertemu media

Posted: 08 Sep 2011 01:45 AM PDT


Catalina Robayo, salah satu peserta Miss Universe 2011 sedang menjadi perbincangan. Finalis dari Colombia ini mendapat teguran kerana tidak memakai seluar dalam ketika menghadiri acara sesi bersama media di Sao Paulo, Brazil.

Seperti yang dikutip dari huffingtonpost, seorang sumber mengatakan,"
Peserta Colombia harus menjelaskannya. Apa yang ia lakukan benar-benar tidak bagus. Orang-orang cukup kecewa dengan hal itu. Ada banyak kamera dan media ketika ia tak mengenakan seluar dalam."

Presiden dari Organisasi Miss Universe, Paula Shugart menjelaskan,"Para pengawai kami telah memberitahukan kepada seluruh peserta agar mengenakan pakaian yang sopan dan salah satu humas kami juga telah berbicara padanya (Robayo) dan ia menjelaskan bahawa dirinya memakai seluar dalam namun terlepas."

Hal ini bukan kontroversi pertama bagi Robayo. Menurut sumber dari Sepanyol, wanita berusia 22 tahun itu mendapatkan gelar sebagai Miss Colombia 2009 setelah pemenang yang sebenarnya, Diana Salgado terpaksa menyerahkan mahkotanya.

Hingga saat ini belum jelas alasan Salgado memberikan gelar Miss Colombia kepada Robaya. Banyak rumor yang mengatakan, hal tersebut kerana masalah medik atau kenaikan berat badan Salgado.

Sumber detik.com

PELIK..peserta pertandingan ratu cantik disingkirkn kerana terlalu seksi

Posted: 08 Sep 2011 12:45 AM PDT


Tiga peserta telah disingkirkan dari pertandingan kecantikan Miss Italia tahun ini, setelah foto mereka dengan pose seksi muncul.

Alice Bellotto dikeluarkan dari pertandingan kerana gaun tidur merah muda ini

Alice Bellotto, 22, adalah yang pertama tersingkir keluar setelah juri melihat gambar-gambar menggodanya dengan gaun tidur merah muda.

Jejak Bellotto yang merupakan wakil dari wilayah Veneto, segera diikuti oleh Miss Curvy Italia Raffaella Modugno (23) dari Rome. Setelah juri menemukan foto dirinya dalam pakaian dalam sutera berpose seksi di sofa kulit, serta fotonya berpose dalam korset berenda hitam yang transparant.


Model ketiga yang terkena 'kad merah' adalah Tiziana Piergianni (26) yang adalah Miss Liguria Itali, dari Genoa, yang merupakan salah satu dari segelintir ibu tunggal yang ikut dalam pertandingan ini.

Gambar dan rakaman video dirinya yang berpose topless itu ditemukan di web oleh penyelenggara, dan akibatnya dia juga dikeluarkan dari pertandingan yang akan diadakan di Montecatini Terme di Tuscany minggu depan.


"Aku benar-benar marah ketika dikeluarkan dari pertandingan ini. Sejauh yang saya lihat, foto-foto itu adalah seni dan artistik. Saya adalah seorang model, dan itu yang saya lakukan, jadi di mana letak masalahnya?." tutur Bellotto.

"Keluarga saya tahu semuanya mengetahui gambar-gambar tersebut, dan 100% menyokong saya. Namun semuanya telah terjadi, dan ini menyebabkan saya mendapatkan lebih banyak tawaran pekerjaan." tambahnya.

Sementara itu, Modugno dan Piergianni tidak tersedia untuk memberi komen, tapi teman-teman mereka mengatakan bahawa keduanya merasa kecewa setelah dikeluarkan dari pertandingan kecantikan yang mereka pandang sebagai batu loncatan untuk merintis karier di dunia hiburan.Juri mengatakan bahawa foto pakaian dalam Raffaella Modugno bertentangan dengan syarat pertandingan.


Sejumlah pemenang Miss Itali saat ini telah menjadi artis, dan beberapa dari mereka tampil di acara TV popular. Bahkan banyak dari mereka tampil pada saluran TV yang dimiliki Perdana Menteri Italia, Silvio Berlusconi.

"Peraturan nombor lapan dengan jelas menyatakan bahawa setiap peserta yang berpose terlanjang atau berpose provokatif semuanya disingkirkan'. jelas seorang juru cakap untuk Miss Itali.


Sumber : dailymail

Anak Perempuan 12 Tahun Posting Foto Nakal, Ayah Tuntut Facebook

Posted: 07 Sep 2011 11:45 PM PDT


Seorang ayah dari Ireland Utara, menyaman Facebook setelah anak perempuannya yang berusia 12 tahun memasang foto-foto nakal dirinya di situs jaringan sosial paling popular di dunia maya.

Dikutip Digital Trends, Rabu (7/9/2011), sang ayah mengajukan saman yang isinya mempertanyakan mengapa Facebook membolehkan anak berusia 12 tahun menjadi anggota padahal sesuai dengan aturan bahawa batas minimum umur untuk menjadi anggota adalah 13 tahun.

"Pendapat peribadi saya adalah Facebook tidak sesuai untuk siapapun yang berada di bawah umiur 18 tahun namun pihak perusahaan bahkan tidak boleh memenuhi janji mereka untuk tidak membiarkan anak umur di bawah 13 tahun menjadi anggota," demikian disampaikan penasihat hukum sang ayah, Hilary Carmichael.

"Seharusnya melakukan pemeriksaan umur, seperti meminta nombor pasport adalah cara simpel bagi Facebook untuk mengimplementasikan aturan tersebut," jelas Carmichael lagi.

Menurut penasihat hukum, foto anak perempuan berusia 12 tahun itu tergolong masuk kategori eksplisit secara seksual, mengenakan make up tebal, dan berpose . Gadis belia itu bahkan memasukkan informasi di mana ia tinggal dan sekolah tempatnya menuntut ilmu. Kes ini disidangkan di Belfast High Court dengan tuduhan Facebook bersalah kerana teledor. Dalam saman itu juga disebutkan jika perusahaan yang terletak di Palo Alto, California, menciptakan risiko yang boleh membahayakan si gadis tersebut.

Jika akaun gadis belia itu tak dihapus Facebook maka sang penasihat hukum memastikan akan menggunakan aplikasi untuk menghentikan operasi perusahaan itu di Ireland Utara.