Adsense

Khamis, 21 Julai 2011

Zon Bebas | Berita Hiburan, Isu Hangat dan Kisah Sensasi

Zon Bebas | Berita Hiburan, Isu Hangat dan Kisah Sensasi


Zon Bebas | Berita Harian Online, Isu Hangat dan Kisah Sensasi

Posted:

TONTON ONLINE LIVERPOOL VS MALAYSIA

Rasanya anda semua sudah tahu yang Pasukan Bolasepak Livepool (Liverpool FC) akan datang ke Malaysia dalam siri jelajah Asia mereka pada Julai ini. Dan anda juga pastinya sudah sedia maklum bahawa akan berlangsung satu perlawanan persahabatan antara Liverpool dan Malaysia pada 16 Julai 2011 di Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur.

Jika anda peminat Liverpool, semestinya anda tidak akan melepaskan peluang yang ada ini untuk menyaksikan pasukan kegemaran anda itu beraksi secara live di depan mata kan? Tapi tiket dah beli? Kalau dah, bagus. Bagi yang tak beli lagi tu, ap cer? Cakap die hard fan Liverpool. Huhu.. Ni mesti sebab tak cukup bajet atau tiket dah SOLD OUT?

Tapi jangan risau kerana anda masih berpeluang untuk mendapat tiket bagi menyaksikan pasukan kegemaran anda itu beraksi pada 16 Julai nanti. Ini kerana, Standard Chartered yang merupakan bank terbesar di Asia juga sebagai penaja rasmi Liverpool FC dan penaja perlawanan ini dengan baik hati mahu memberi tiket kepada anda. Ya, tiket!

Tapi sebelum anda layak untuk mendapat tiket itu, anda kena tunjukkan kepada semua orang lebih-lebih lagi Standard Chartered betapa tingginya sokongan anda terhadap pasukan Liverpool. Caranya mudah sahaja dimana anda hanya perlu memberikan mesej sokongan anda kat website Liverpool FC (LFC) tour. Ikuti step by step kat bawah ni yer.

STEP 1

Pergi ke website LFC tour DI SINI

TONTON ONLINE LIVERPOOL VS MALAYSIA

KLIK SINI UNTUK BACA LAGI »

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.