Adsense

Khamis, 28 Julai 2011

:: MYARTIS.COM ::

:: MYARTIS.COM ::


MENYEKSI UNTUK POPULAR..??

Posted: 27 Jul 2011 02:03 PM PDT

Gadis ini (namanya tidak disiarkan) mungkin pendatang baru dalam dunia seni dan kurang dikenali. Namun begitu, penampilannya dilihat melebihi artis popular dan dia tidak segan-segan untuk beraksi menjolok mata ketika muncul dimajlis yang melibatkan artis atau selebriti.

Daripada memakai penutup buah dada selikon hinggalah menampakkan bahagian belakang semuanya telah digayakan penuh yakin untuk tatapan umum. Malah berseluar pendek juga seolah-olah menjadi satu kebanggaan hingga gambar tersebut seperti sengaja disebarkan di internet untuk meraih publisiti murahan.

Ikhlasnya... strategi sedemikian memang menjadi pada segelintir artis yang sedang popular sekarang. Contohnya Faezah Elai yang pada awalnya dulu pernah beraksi seksi ala-ala jepun dan sebagainya... kini makin popular sebagai pelakon.

Bagaimanapun, harapan kita sebagai peminat seni... cukup-cukuplah aksi murahan seperti ini yang hanya mencemarkan dunia seni. Jika mahu popular, ketengahkanlah bakat sebenar dan bukannya melalui jalan mudah seperti disponsor, ditaja VIP serta beraksi seksi bagi menarik perhatian penerbit atau pengarah miang yang tidak mempunyai akal panjang.

Ingatlah... Malaysia bukannya Hollywood yang sudah rosak nilai budaya serta agamanya. Di sini, kita masih berpegang teguh pada agama, adat dan budaya yang kita warisi sejak turun-temurun. Bak kata Nabil... "Lu fikirlah sendiri"..!!


Klik untuk imej besar...









.