Adsense

Khamis, 6 Januari 2011

Celebrity News

Celebrity News


Iqram Dinzly Ingin Mencari Calon Isteri

Posted: 06 Jan 2011 07:00 AM PST

Pada 29 September 2010 genaplah umur Iqram Dinzly 30 tahun dan sebelum tarikh tersebut beliau ingin mencari seseorang untuk menjadi pasangan hidup. JIka gagal Iqram akan serahkan kepada keluarga untuk mencari pasangan untuknya.
Berikut "Statement" Iqram apabila ditanya oleh wartawan mengenai jodohnya ..
"Saya akan masuk umur yang ke 30 pada tahun ini dan sememangnya saya mahu kahwin. Jadi, saya dah beritahu ibu yang saya akan cari calon isteri pada tahun ini juga.

"Kalau ditakdirkan tak ada mana-mana wanita yang sesuai menjadi isteri saya, saya serahkan kepada ibu untuk membuat pilihan," katanya

Fauzi Tak Tahu Lisdawati Masuk Hospital Pakar Al-Islam Kampung Baru !!

Posted: 05 Jan 2011 06:49 PM PST


Untuk pengetahuan anda di ZoOmartis Lisdawati dimasukan ke hospital ekoran sakit usus yang dialami di hospital Pakar Al-Islam, Kampung Baru pada 4/1/2010.

Fauzi yang dikatakan sedang melakukan penggambaran di Kedah hanya mengetahui Lisdawati dimasukkan ke hospital apabila kembali ke KL. Namun semuanya kerana Lisdawati tak nak menganggu proses penggambaran Fauzi dengan merahsiakan beliau ditahan dihospital.


Baiknya Lisda ni....bertuah Fauzi dapat isteri macam dia..

Apa kata anda ?