Adsense

Isnin, 6 Disember 2010

Sensasi

Sensasi


Video Kelakar: Drama pendek,budaya Sindir menyindir

Posted: 06 Dec 2010 11:58 AM PST



Sensasi tergelak part aflin Shauki...dier memang kelakar laa..HAHAHA

Video Kelakar: Never trust a woman

Posted: 06 Dec 2010 11:44 AM PST




hahaha...pengotorrr..tp kelakar lak tgk laki tue dibuli

Juliana Evans akui Zizan lelaki idaman ?

Posted: 06 Dec 2010 11:33 AM PST



Pelakon dan pengacara Julia Evans,21, atau Jue (gambar) mengaku mempunyai keserasian dengan bekas peserta Raja Lawak, Zizan,26, yang dikenalinya selepas digandingkan bersama dalam filem Hantu Bonceng bulan lalu.

Malah kata Jue, Zizan juga menepati kriteria lelaki idamannya selama ini tetapi sayang sekali hatinya masih belum terbuka untuk menerima Zizan sebagai seorang kekasih buat sementara waktu.

"Saya memang selesa berkawan dengan Zizan kerana dia kelakar dan matang. Keserasian antara kami mula terbina sejak membintangi filem Hantu Bonceng.

"Saya tak nafikan dia menepati kriteria lelaki idaman tetapi buat masa ini, saya belum bersedia untuk bercinta semula," katanya yang ingin memberi tumpuan kepada pengajian dan karier terlebih dahulu.

Menurut Jue, hatinya masih tertutup untuk menerima lelaki buat masa ini kerana luka akibat kekecewaan cintanya dengan Sam, penyanyi kumpulan Bunkface masih belum lagi terubat selain meninggalkan kesan yang amat mendalam kepadanya.

Justeru, pada fasa ini dia lebih senang untuk berkawan sahaja dengan mana-mana lelaki daripada menjalin hubungan yang serius dengan mereka.

"Bukan bermakna pintu hati sudah tertutup untuk terima lelaki lain tapi buat masa ini saya lebih senang untuk berkawan saja dengan sesiapa pun.

"Adalah lebih baik jika saya buka peluang untuk berkawan dengan ramai orang daripada membataskan pilihan dengan satu atau dua lelaki saja.

"Namun itu bukan bermakna saya mudah untuk bergaul bebas dengan mana-mana lelaki tanpa batasan. Cuma, saya lebih senang membuatkan pilihan lebih terbuka pada waktu ini," katanya.

Baru-baru ini, pasangan pengacara itu dilihat mesra bersama ketika menghadiri Anugerah Shout 2010 (Shout Awards 2010) yang berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil, 20 November lalu sehingga menimbulkan pelbagai spekulasi kononnya mereka bercinta.

Raja Farah bakal bersara dari dunia lakonan atas nasihat suami

Posted: 06 Dec 2010 11:25 AM PST


TIDAK sampai sebulan melangsungkan perkahwinan, pelakon cantik, Raja Farah Raja Aziz, 22, membuat keputusan meninggalkankerjaya seninya.

Walaupun berat namun bagi Raja Farah itu adalah keputusan yang dibuat setelah berbincang dengan suaminya dan ianya bukan paksaan mana-mana pihak.

Keputusan meninggalkan bidang lakonan mungkin agak mengejutkan sementelah dia masih muda dan berbakat sebagai pelakon.

Namun nasihat suami, Megat Bashirun Qhuyum Zakaria, 25, agar dirinya mengurangkan kehidupan glamor membuatkan Raja Farah berulang kali berfikir apakah langkah terbaik yang perlu diambil.
Menjejakkan kaki ke dunia glamor seawal usia 15 tahun barangkali telah memberi pelbagai perspektif dan pengertian bagi dirinya tentang pahit dan manis disimbahi kemilau cahaya glamor.

Mengharungi dunia glamor bukanlah semudah yang disangka.

Jelasnya, banyak pengorbanan terpaksa diberikan terutamanya soal tumpuan masa, perasaan dan privasi.

"Saya ambil keputusan ini atas nasihat suami juga. Kalau diikutkan, saya belum bersedia meninggalkan dunia lakonan sebab saya masih belum mencapai apa yang saya idamkan dalam lakonan iaitu memenangi anugerah.

"Sebagai permulaan saya akan mula mengehadkan penglibatan saya dalam bidang ini sebelum mengucapkan selamat tinggal kepada dunia lakonan."Di masa depan, jika sesekali nak berlakon saya hanya menerima jika skrip dan cerita yang mampu menguji bakat saya.

"Saya sebenarnya sudah mula berasa rimas dan bosan apatah lagi apa yang selalu saya inginkan tidak dapat. Memang berat juga membuat keputusan sebegini."Nak kata kecewa tidaklah. Saya jadikan ia sebagai pembakar semangat untuk kuatkan usaha," kata Raja Farah dengan nada tenang.

Dihambat gosip yang cukup menguji baru-baru ini tentang hamil sebelum nikah benar-benar meruntun jiwa pelakon filem Apa Kata Hati itu.Apatah lagi gosip tersebut 'menyerang' menjelang hari bahagianya pada pertengahan November lalu.

Kini, Raja Farah mula menjinakkan diri dalam bidang perniagaan pula.

Di sebalik raut wajah yang tenang menceritakan pengunduran dirinya itu, rupa-rupanya ada rasa kecewa yang dipendam selama tujuh tahun mengharungi hidup sebagai anak seni.

Siapa sangka dalam diam, Raja Farah terpaksa berdepan dengan masalah kesihatan akibat tekanan hidup yang seiring mengulit popularitinya.


Mengulas pertanyaan mungkinkah gosip yang melanda dirinya sebelum ini menjadi faktor utama dia membuat keputusan tersebut, tanpa berselindung Raja Farah menjelaskan dia benar-benar kecewa dengan apa yang berlaku.

"Saya sangat kecewa. Kadang-kadang rasa sampai tak boleh nak beri penafian. Bayangkan saya mengalami migrain dan tertekan untuk menghadapi apa yang berlaku."Ingatkan masa mula-mula terlibat dalam seni saya boleh tangani pelbagai gosip rupanya tidak. Apatah lagi, gosip yang datang adalah fitnah.

"Kesan daripada gosip itu, ahli keluarga memandang serong pada saya begitu juga peminat. Namun, saya bersyukur setelah membuat penjelasan mereka adalah orang yang banyak memberi sokongan," kata Raja Farah.

Hijrah Siti Nordiana

Posted: 06 Dec 2010 11:10 AM PST

Sensasi:Semakin seksi nampaknya Siti Nordiana sekarang nie....


Dulu...


Kini...



Baju nie bukan je singkat malah jarang sekali....

Gambar Filem Aku Masih Dara dan dialog kontroversi

Posted: 06 Dec 2010 11:30 AM PST

Sensasi:Fenomena Filem melayu yang memaparkan gejala bohsia,pergaulan bebas,semakin banyak pulak,yang pasti dalam setiap filem pasti ada baris ayat yang menjadi ikutan remaja,bahkan pelajar sekolah rendah yang mudah dipengaruhi untuk kelihatan cool turut menjadi lebih advance...

Bagi sensasi,memang tak wajar bagi Pengarah Ahmad Idham menggunakan dialog2 berbaur lucah sebagai tontonan remaja dan pelajar sekolah..memang kata Ahmad Idham,dia membuat research dimana ayat2 tersebut sering digunakan oleh pihak2 yang sudah hancur moral nya..Tapi kalau filem ini ditonton oleh pelajar yang masih naif dan "green"..ini akan mempengaruhi mereka dalam pertuturan harian dengan rakan2...

Sebenarnya fenomena dan gejala sosial yang melampau hari ini adalah hasil pendedahan (exposure) dari media,dan internet...bila dah kerap disajikan dengan fenomena ini dalam TV,filem dan etc2,dah jadi kebiasaan dan rasa normal pulak bagi remaja untuk terjebak dalam hubungan bebas,minum,kaki disko dan sebagainya...

sebelum ini Ahmad Idham menampilkan "nasi lemak 50 sen" dalam "Cuti-Cuti Cinta", kali ini "aku sangap lubang" dan "semua perempuan pakai tudung sebab nak cover lovebite" adalah antara petikan dialog yang boleh didengari ketika menonton AMD. Tambahan gaya seksi yang ditampilkan menerusi treler filem sahaja sudah cukup mampu menarik penonton ke panggung.

Selain Yana, Raja Farah dan Diana, AMD turut dilakonkan oleh Farid Kamil dan Ashraf Muslim. Yang pasti, ramai gadis-gadis akan mempunyai impian untuk mendapatkan suami idaman seperti Ustaz Firdaus iaitu watak yang dilakonkan oleh Ashraf selepas menonton filem ini.

Sebelum ke pawagam pada 16 Disember ini, apa kata kita tengok gambar-gambar daripada filem yang berdurasi 85 minit dan diklasifikasikan sebagai PG13 ini.