Adsense

Isnin, 6 Disember 2010

Celebrity News

Celebrity News


Free TGV Ticket From Nuffnang and TGV !!!

Posted: 06 Dec 2010 04:13 AM PST

Hurm....thanks Nuffnang and TGV..next week ZoOm akan datang Collect tiket free yang dijanjikan..dekat 2 tahun ZoOm Setia bersama Nuffnang, selain daripada memberi cek setiap bulan Nuffnang juga sering mangadakan aktiviti yang menarik minat ZoOm. Walaupun ramai penulis blog berhijrah ke innity namun ZoOm masih memberi kepercayaan pada Nuffnang :)


Thanks again...and kat bawah ni email yang ZoOm dapat ...lepas ni nak tengok citer apa erkk... THINK !!!


Dear Nuffnanger,

Happy birthday from all of us at Nuffnang and the good people at TGV Cinemas!

As part of the TGV Birthday Surprise for Nuffnangers, you've been selected to receive FOUR (4) complimentary passes for any movie* at TGV Cinemas outlets nationwide, which we hope will make your birthday a special one indeed :)

Feel free to drop by and collect your passes from the Nuffnang office before 23 December 2010. Our office is open from 9am - 6pm on weekdays (with the exception of public holidays),

and is located at;

12B-5 & 12B-6, Heritage House,
33 Jalan Yap Ah Shak,
50300 Kuala Lumpur.

Once again, happy birthday and we hope you enjoy yourselves with the complimentary passes! Don't forget to give TGV Cinemas a little shoutout for being so awesome if you decide to blog about this birthday surprise ;)

*Terms and conditions apply.

Cheers,
Teoh Xinxian
Blogger Relations
Nuffnang Sdn. Bhd.

[Cerita Lawak] Macam mana nak pergi syurga ustaz !!

Posted: 06 Dec 2010 03:49 AM PST

AnakMurid : Assalamualaikum Ustaz, sy nih sebenarnya nak menuntut ngan ustaz, kot2 leh masuk syurga nnt
Ustaz    : Alhamdulillah, itue ler yg semolek2nya
AnakMurid : errr.. Ade charge ke ustaz?
Ustaz     : Ikut kamu lah, ustaz dulu pn time mengaji tinggi2 kena bayar juga. Ikut la mane yg mampu, mane ade yg free iye dak     (dengan berseloroh ustaz itu menjawab)
AnakMurid : tapi sebelum tue sy ade menda ler nak tanya kt ustaz
Ustaz     : Ape dianya??


AnakMurid : sy nih tak tahu ler nak pergi ke mekah macam mane, Ustaz tahu x?
Ustaz     : kamu nih, mesti ler aku tahu. aku kan da pernah pegi haji
AnakMurid : Haa!! baguuih benor la tue ustaz, mmg tepat ler ustaz org yg sy cari. confirm ustaz boleh bagitau sy caranya, dapat ler sy     jejak kaki ke mekah ( berseri2 muka anak murid ini tadi). So macam mane nak perginya ustaz??
Ustaz     : Dulu2 mmg susah ler kita nak pergi ke mekah tue, sebab dulu kena naik kapal. Sekarang nih, kapal pn da boleh terbang (     sambil ketawa). So, kamu pergi je jumpa mane2 agensi, ikut je diorang punya pakej ke mekah. Dapat naik kapal terbang     lagi ( berdekah2 ustaz tadi ketawa)
AnakMurid : kalo camtu leh sampai le ke mekah ye ustaz??
ustaz    : ye le, dapat ler kamu jumpa kaabah nnt.
AnakMurid : Ooo, xsia2 sy ikut ustaz. dapat gak ustaz bawa sy g mekah (sambil tersenyum). Nak pergi syurga plak camne ustaz??
ustaz    : errmm (terdiam jap), Ish kamu nih, Mane ler aku tahu syurga tue kt mane!! wallahhualam, (serius terus ustaz tadi)
Anakmurid : Ustaz pn xtau ler mane syurga tu ye??
Ustaz     : wallahhualam
Anakmurid: Kalo macam tu sy xjadi ler ikut ustaz, terima kasih ye ustaz gtau sy camne nak g ke mekah. Assalamualaikum
ustaz    :?????? errr, Waalaikumussalam.

David Teo dan pelakon Pierre Andre kembali berdamai

Posted: 05 Dec 2010 10:53 PM PST

Inilah yang dinamakan dunia seni, kemana juga mereka pergi pasti akan bertemu juga walaupun sudah bertahun-tahun mereka tidak sehaluan namun pertemuan baru-baru ini hadir untuk menjernihkan keadaan yang berlaku diantara mereka.


Dengan kembalinya anak didik David Teo sudah pasti akan memantapkan lagi operasi dan kualiti MIG yang diterajui oleh David Teo. Dengan lakonan yang mantap dan juga pernah menjadi pengarah akan menjadi nadi didalam perancangan MIG.



Semoga gandingan mantap mereka ini secara tidak langsung akan memertabatkan perfileman di Malaysia khasnya.


Apa kata anda ?

Didiy Hirdy Bakal Menimang Anak Tak Lama Lagi

Posted: 05 Dec 2010 10:39 PM PST

Alhamdulillah artis bernama Didiy tidak lama lagi akan menimang anak sulungnya pada januari tahun depan. Artis keluaran Akademi Fantasia ini yang telah berkahwin dengan isterinya Allen Nor Azah Musa dikatakan telah hamil 8 bulan. Berikut "statement" Didiy ditermuramah oleh wartawan Mstar baru-baru ini.



Setakat ini, Diddy telah mempunyai nama untuk bayi sulungnya namun mahu merahsiakan sehingga anaknya itu dilahirkan.

"Sekarang saya sudah membeli semua kelengkapan untuk bayi, cuma membuat persediaan mental kerana apabila mempunyai anak cabaran semakin besar.


ZoOm; Pasti saat-saat bahagia pasangan ini akan menjadi kenangan terindah bagi mereka..sama-sama kita mendoakan kebahagian dan keselamatan anak yang bakal dilahirkan kelak. Semoga dipermudahkan dari segala-galanya...

Gambar Mizz Nina Dengan Handset Blackberry Torch

Posted: 05 Dec 2010 10:18 PM PST

Saban hari ...minggu...bulan semua gergasi handphone berlumba-lumba menarik perhatian semua masyarakat dunia untuk memiliki produk keluaran mereka terutamanya muda mudi yang suka kepada pembaharuan yang menunjukkan kemewahan mereka jika memilikinya.


Begitu juga kisahnya yang ZoOm ingin berkongsi dengan anda mengenai artis dan kekasih Noh Hujan yakni Mizz Nina yang bergambar dengan Blackberry Torch 9800 ( kalau tak silap ). Mungkin anda perasaan atau tidak ZoOm pernah berkongsi dengan anda mengenai Dayang Nurfaizah yang
menjangkau 5 tahun tidak memiliki Handphone kerana tidak mempunyai kekasih.


Lain pula ceritanya bagi artis ini yang sudah pasti menjadi milik Noh...


Ops...nak komen sikit...gambar ni di ambil bila erkk :) Entahlahh tapi seksi juga ..


Apa kata anda mengenai artis ini dan BlackBerry Torch !!