Adsense

Isnin, 6 Disember 2010

Blog Sensasi Ohbayu

Blog Sensasi Ohbayu


Trailer dan Sinopsis Filem Kongsi 2011

Posted: 05 Dec 2010 09:53 PM PST

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgMQiTHAKbvkQoi6VJESYFneNO_tvbmR7xlxwtxGpB99e0COjlv7CblZOIFarV-tfqGUToC-Ep43xzALU7ua5ZZjn4-mKIWuTvMTu2NcBdfE95AMmSoJM508SqJxiJxeaex1Atf-xoMBBQb/s1600/IMG_3214.JPG

Filem Kongsi mengisahkan penyiasatan ASP Shariff lakonan Fizo Omar terhadap kes pembunuhan di kalangan kumpulan kongsi gelap di Kuala Lumpur.

Kumpulan kongsi gelap terdiri daripada pelbagai bangsa ini menjadi huru-hara dengan kehadiran pembunuh upahan bernama Tumulak (Shaheizy Sam) yang terpaksa melakukan pembunuhan untuk menebus hutangnya.

Pelbagai peristiwa dan aksi yang mencuit hati berlaku disebabkan perbuatan Tumulak dalam usahanya menghuru-harakan kumpulan kongsi gelap berkenaan. Penyiasatan ASP Shariff dan Detektif Maya (Norliana Samsudin) dilakukan tanpa mengetahui siapa pembunuhnya dan sukar untuk mendapatkan maklumat kerana Tumulak licik dan bergerak sendirian.

Namun, segala ancaman yang dilakukan Tumulak didalangi Kimpedu yang mengupah Tumulak untuk menghuru-harakan kumpulan kongsi gelap kerana keinginannya untuk menakluki kawasan di Kuala Lumpur. Pada masa sama, Tumulak juga mempunyai dendam peribadi terhadap ASP Shariff.

ASP Shariff juga diugut apabila anak dan isterinya diculik, tetapi ia tidak mematahkan semangatnya dalam menjalankan tugas. Adakah Tumulak berjaya membalas dendam terhadap ASP Shariff? Apakah aktiviti kongsi gelap di Kuala Lumpur semakin pulih atau sebaliknya? Nantikan filem ini di pawagam nanti. Pada awal 2011.

Produksi: MIG Production Sdn. Bhd.

Pelakon-pelakon filem Kongsi 2011 :  Shaheizy Sam (Tumulak), Fizo Omar (ASP Shariff), Norliana Samsudin (Detektif Maya), Azad Jazmin (Mikail), Putri Mardiana (Yati), Abd Basid (Man Jawa), Shafie Jaafar (Tok Malik), Shahfiez (Radhi), Fida (Maria), Zul Handy Black (Kimpedu), Hairul Azreen (Remy), Sasqia (Sarah), Pooniah (Victor), Chew Kin Wah (Jimmy), Komeng (Rahim), Nizar Jeffrey (Boboy), Alex Yanz (Robert).

Korang saksikan sendiri kehebatan filem kongsi 2011 :

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Tahniah! Zaibo Selamat Berkahwin Pada Usia 54 Tahun

Posted: 05 Dec 2010 08:10 AM PST

gambar kahwin zaibo

Kalau sudah jodoh tak ke mana. Akhirnya Zaibo menamatkan zaman bujangnya pada usia 54 tahun. Zaibo telah selamat bernikah dengan Siti Hawa Shawal, 45 tahun di Batu Pahat semalam (Jumaat). Ini adalah perkahwinan kedua buat Hawa, yang mempunyai 9 orang anak hasil perkahwinan pertamanya. Tahniah kami ucapkan kepada Zaibo.

Saya rasa gembira kerana telah bergelar seorang suami sekarang. Gelaran ini datang dengan maruah dan saya akan menggalas tanggungjawab perkahwinan dengan sebaiknya

Jumlah wang hantaran adalah dirahsiakan. Zaibo juga masih tidak pasti sama ada akan berhoney moon atau tidak kerana agak busy buat masa ini. Majlis perkahwinan Zaibo dan Hawa berlangsung dengan suasana ringkas tanpa majlis persandingan. Tahniah sekali lagi kami ucapkan kepada Zaibo atas perkahwinan ini.

Lagi gambar sekitar majlis perkahwinan Zaibo dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber Mstar.

gambar kahwin zaibo

gambar kahwin zaibo

gambar kahwin zaibo

sumber : beautifulnara

Baca Yang Ini Pulak:-

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.