Adsense

Jumaat, 24 Disember 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Pelakon Lelaki Muda Tak Tahu Adab, Selamba Cium Mulut Janda Muda Depan Dewan

Posted: 24 Dec 2010 08:44 PM PST

egipt kissing sphinx Pelakon Lelaki Muda Tak Tahu Adab, Selamba Cium Mulut Janda Muda Depan DewanDengan puluhan manusia yang keluar daripada pintu dewan semalam, seorang pelakon lelaki muda yang sebelum ini pernah digosipkan bercinta dengan seorang janda dengan begitu selamba melakonkan aksi panas, dengan mencium seorang lagi janda muda, betul-betul di depan pintu dewan.

Mungkin disebabkan kekasih jandanya tidak hadir bersama menemaninya ke majlis anugerah paling berprestij, lantas pelakon lelaki ini mengambil kesempatan flirty-flirty dengan janda muda lain. Apa ke pelik, semua taste pelakon lelaki ini, janda-janda belaka?

Cerita ini bukan kami dapat daripada orang lain, mata kepala kami sendiri yang tengok aksi cium mulut tersebut. Apa, pelakon lelaki & janda muda ini tak tahu adab, ramai gila yang memandang aksi mereka. Ini kalau kami sebut nama, memang satu Malaysia kenal pelakon lelaki, tetapi mungkin teragak-agak untuk mengingat kembali nama si pelakon berstatus janda muda tersebut.

Yang si janda ini pun satu hal, mungkin sengaja berbuat demikian untuk publisiti. Memang'lah tak popular, tapi jangan guna taktik kotor untuk dapatkan publisiti murahan. Agak meluat, masih terngiang-ngiang suara pelakon janda ini gelak kuat-kuat ala bimbo tempatan, nightmare dow!

Hormati'lah orang sekeliling, serta krew produksi yang memang nampak perangai gatal pelakon lelaki & janda muda ini. Adab tu letak di mana, lutut?

pixel Pelakon Lelaki Muda Tak Tahu Adab, Selamba Cium Mulut Janda Muda Depan Dewan
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.