Adsense

Selasa, 21 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


[Gambar] Model seksi yang ditangkap kerana pose bogel di atas bendera Peru

Posted: 21 Dec 2010 09:00 PM PST

 Seorang model Peru yang berpose telanjang di atas seekor kuda telah ditangkap olehpihak berkuasa kerana menggunakan bendera Peru sebagai alas duduknya. Leysi Suarez, seorang model dan juga penari latar bagi group band Alma Bella mengadakan sesi pengambilan foto untuk halaman depan majalah Dfarandula yang di gunakan untuk memperingati hari kemerdekaan Peru.

Model Leysi Suarez Ditangkap kerana Pose Telanjang Bogel diatas Bendera Peru 

Dalam sesi tersebut bendera Peru diletakkan di atas pelana kuda kemudian diduduki oleh Leysi. Aksi menduduki bendera ini  membuat para ahli politik negara tersebut marah kerana tidak menunjukkan rasa patriotik dan kebangsaan dari artis serta sebuah bentuk penghinaan bagi negara Peru.

"Sama sekali tidak ada rasa hormat dan jiwa patriot. Dia sudah semestinya dihukum. Ini bentuk penghinaan kepada negara," kata Menteri Pertahanan Peru Antero Flores. Leysi sendiri menyangkal tuduhan tersebut dan menyatakan posenya itu menunjukan rasa cintanya terhadap tanah air Peru dengan menunjukkan bendera kebangsaan Peru di fotonya.

[Hukuman pelik]Yang diperkosa kena rotan,yang memperkosa dibebaskan

Posted: 21 Dec 2010 08:45 PM PST

PELIK! INI MENUNJUKKAN DUNIA SUDAH TERBALIK.. Pemerkosa(perogol) dibebaskan dan dimaafkan oleh ketua agama sebaliknya mangsa pemerkosaan(rogol) menerima hukuman rotan.  Seorang gadis 16 tahun yang jadi mangsa perkosaan di Bangladesh dihukum cambuk 101 kali kerana hamil akibat perkosaan itu.

Ayah gadis itu juga didenda dan diancam bahawa keluarganya akan diusir dari desa mereka jika dia tidak membayar denda. Menurut para aktivis hak asasi manusia, gadis yang segera dinikahi setelah perkosaan itu diceraikan beberapa minggu kemudian setelah ujian kesihatan menunjukkan bahawa dia hamil.

Gadis malang itu diperkosa seorang lelaki berusia 20 tahun di daerah Brahmanbaria pada April tahun lalu. Harian Daily Star Bangladesh, sebagaimana dikutip Telegraph, Selasa, melaporkan bahawa gadis itu merasa sangat malu setelah diperkosa sehingga tidak berani untuk mengajukan masalahnya.

Kes permerkosaan ini terungkap setelah ia melakukan ujian kehamilan dan ketua agama di desa itu mengeluarkan fatwa yang menyatakan, gadis itu harus di hukum rotan. Pemerkosa (perogol) dimaafkan oleh para ketua agama. Gadis itu mengatakan kepada Daily Star bahawa perogol jahanam itu telah merosakkan hidupnya. "Saya menginginkan keadilan," kata gadis itu.

Mekanik ini sanggup berbogel untuk protes kerana di pecat

Posted: 21 Dec 2010 07:40 PM PST

Di China seorang mekanik De Tseng menjadi seperti hilang akal tatkala diberhentikan kerja .Dia membuka bajunya untuk bertelanjang sambil memprotes..


Lelaki yang berusia 43 tahun, di Kunming, China Selatan, ini melambaikan tangan kepada orang yang lalu lalang, sambil berteriak-teriak tentang penganiayaan yang diterima dan dirasakannya oleh bos tempat dia bekerja..

Sahabatnya Flatmate Ho  menjelaskan: "Dia sangat marah dan mungkin terlalu banyak minum minuman yang hanya membuatnya melakukan hal-hal buruk dan memalukan.

[Aneh] Sekarang ada tikus berkicau seperti burung

Posted: 21 Dec 2010 06:40 PM PST

Hebat dan aneh..tikus berkicau seperti burung..satu penemuan terbaru
daripada saitis Jepun...saya petik dari kosmo online

TOKYO - Saintis-saintis Jepun mengumumkan semalam mereka berjaya mencipta tikus yang boleh berkicau seperti burung dalam evolusi kejuruteraan genetik yang diharap dapat membantu merungkai asal usul bahasa manusia suatu hari nanti.

Sekumpulan penyelidik di Universiti Osaka menghasilkan haiwan tersebut menerusi kajian yang dinamakan 'Projek Evolusi Tikus' yang mana mereka menggunakan tikus modifikasi genetik yang cenderung bermutasi.

"Mutasi adalah pencetus evolusi. Kami telah membuat kacukan ke atas tikus modifikasi genetik selama beberapa generasi untuk melihat apa yang akan berlaku," kata ketua penyelidik berkenaan, Arikuni Uchimura.

"Kami memeriksa setiap anak tikus yang baru lahir dan pada suatu hari, kami mendapati seekor anak tikus tersebut boleh berkicau seperti burung," katanya.

Menurutnya, kelahiran tikus berkicau itu berlaku kerana hukum alam tetapi ciri-ciri berkenaan akan diwarisi oleh generasi akan datang.

Makmal tempat penyelidikan itu dibuat dikendalikan oleh Profesor Takeshi Yagi dari Sekolah Graduan Penerokaan Biosains Universiti Osaka, barat Jepun yang kini memiliki lebih 100 tikus berkicau untuk kajian lanjut.

Pasukan saintis itu berharap penemuan tersebut dapat memberi petunjuk berhubung bagaimana evolusi bahasa manusia berlaku.

Sebelum ini, saintis-saintis mendapati burung-burung yang berkicau menggunakan bunyi berbeza-beza dan menyusunnya seperti perkataan dalam bahasa manusia serta mempunyai tatabahasa tersendiri. - AFP

banner

Posted: 21 Dec 2010 05:55 PM PST




KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT NAK TUKAR BANNER ATAU EXCHANGE LINK DENGAN
BORAK KOSONG SILAKAN....

[Panas dan Pelik] Lady Gaga kena raba dengan peminat wanita

Posted: 21 Dec 2010 05:25 PM PST

Pelik...Lady Gaga kena raba bukan daripada peminat lelaki tetapi
peminat wanita...saya petik dari kosmo online

PARIS - Penyanyi terkenal yang gemar berpakaian pelik, Lady Gaga terkejut apabila seorang peminat wanita secara tiba-tiba meraba baju di bahagian payu daranya, lapor sebuah akhbar semalam. 

Insiden itu berlaku ketika Lady Gaga ingin meninggalkan hotel yang didiaminya di Paris, baru-baru ini. 

Wanita terbabit yang memakai sarung tangan kulit berwarna coklat dilihat mendekati Lady Gaga sebelum merabanya.

Semasa kejadian, Lady Gaga yang terkenal dengan lagu Poker Face memakai baju berwarna cerah dan tidak memakai coli.

Baju itu tidak mempunyai butang di bahagian tengah menyebabkan sebahagian payu daranya terdedah.

Dia turut memakai cermin mata hitam. - Agensi

Gara-gara mabuk platform keretapi disangka tempat letak kereta

Posted: 21 Dec 2010 04:30 PM PST

Orang mabuk memang banyak berbuat perkara pelik, seperti yang dibuat oleh lelaki  ini yang menceroboh sebuah platform keretapi yang dia kira sebagai tempat parkir di Switzerland.

Gerald Bacher membuat kecoh kota Martigny dengan memandu keretanya hingga menceroboh sebuah platform stesen keretapi dan menyebabkan kekacauan jadual keretapi setempat. Selama hampir 5 jam para pengguna keretapi terpaksa bersabar kerana gelagat Gerald.

Bacher diketahui memandu dalam keadaan mabuk. Polis yang memeriksa lelaki 67 tahun tersebut, mengetahui jika Bacher terlampau banyak meminum minuman keras tiga kali lebih banyak.

"Dia mengira platform itu sebagai tempat parking dan membelok ditempat yang salah. Ketika itu baru pukul 6 pagi, tidak ada yang tahu mengapa dia mabuk pada pagi itu," ungkap seorang saksi.(link) 

Tidak ada yang terluka akibat insiden ini. Polisi melakukan interogasi terhadap pemabuk tua tersebut atas tindakan berbahaya yang ia lakukan.

Bila tong pembuang sampah di ubah suai...

Posted: 21 Dec 2010 10:01 AM PST










Bila idea datang benda yang dianggap tempat sampah pun boleh
jadi tempat yang berguna...

Inilah cara sunat perempuan Ala Afrika yang banyak memakan korban

Posted: 21 Dec 2010 09:30 AM PST

Ngeri ! Inilah Sunat Khusus Perempuan Ala Afrika yang Banyak Memakan Korban . Doktor Olayinka kos-Thomas beberapa tahun terakhir ini selalu berkempen agar dihapuskan keharusan sunat terhadap perempuan diAfrika. Bukunya, the circumcision of women : A Strategy for eradication, terbit di London.

Thomas kini aktif di Inter Africa Committe khususnya tentang amalan tradisional yang bersangkut dengan kesihatan perempuan dewasa dan anak-anak di Afrika. Organisasi ini lahir di Dakar, Senegal, tahun 1984. Kini kumpulan itu beranggotakan 25 negara dengan pejabat pusatnya di Addis Abba dan Janewa. Sedangkan Thomas sendiri sebagai presiden untuk kawasan Siera Leone.

Muhamad Mustafa Khalil, pemimpin organisasi Mesir untuk urusan HAM di Beijing, menyebutkan bahawa 130 juta wanita dari 30 negara di Afrika sebagai korban penyunatan, sedangkan dalam kebudayaan Afrika selama 500 tahun ini merupakan keharusan bagi kaum wanita Afrika. Maksud utamanya adalah untuk meredam nafsu bersenggama, jadi ketika istEri ditinggal suaminya berburu ia tidak akan meyeleweng kerana nafsu birahinya sudah padam.

Menurut keterangan Thomas sunat pada wanita Afrika memiliki tiga macam yang masih diamalkan hingga saat ini. Pertama yang disebut "sunna", iaitu terjadi clitorydectomy-pemotongan habis seluruh klitoris wanita yang disunat, Cara yang kedua ialah "eksisi" atau pemotongan seluruh klitoris dan seluruh bahagian dari labia minora, bibir kelamin. Dan yang ketiga jauh lebih parah, yaitu dipotongnya semua bagian klitoris, labia minora, berikut labia majora, dan dijahitnya vulva, lubang kelamin. hanya sedikit yang tersisa, sekedar untuk aliran urine dan mensturasi.

Cara penyutan juga menyeramkan. Dilakukan tanpa Sterilisasi dan tidak dilakukan anestesia, sehingga boleh mengakibatkan pendarahan, infeksi urinisasi, keracunan darah, gangrene, dan tetanus. Ribuan wanita meninggal kerana female genital mutilation, iaitu sunat gaya Afrika ini, dan jangan ditanya betapa sakitnya para wanita yang merasakan sunat ini.

Sunat gaya Afrika ini memang sudah mentradisi. Menurut Thomas, semula wanita yang marah kerana dia dianggap menghancurkan kebudayaan Afrika kepada barat, namun, semua usaha kempennya itu berhasil menghilangkan kebiasaan sunat Menyiksa gaya Afrika.




Jom kita lihat pasangan sedang berasmara dicelah pepohon

Posted: 21 Dec 2010 08:45 AM PST

Lagi pasangan tertangkap berasmara di celah pepohon..





Datuk 74 tahun menentang larangan telanjang dirumahnya sendiri.

Posted: 21 Dec 2010 07:30 AM PST

Seorang datuk  74 tahun menentang larangan telanjang (Topless) di rumahnya. Beliau yang juga seorang pesara telah dilarang telanjang  di rumah sendiri setelah dia  dianggap telah memalukan jiran tetangganya.


Tapi Jim Burgess mengatakan dia akan tetap menentang perintah untuk menutupi koridor dan ruang cuci rumahnya.

"Aku berdarah panas dan tidak merasakan dingin," datuk berusia 74 tahun itu berkata.

"Tidak ada yang porno atau tidak bermoral tentang apa yang saya lakukan dan jika orang-orang perumahan berfikir  bahawa saya akan menyerah dan menutupi penampilan saya sehari hari, mereka semua telah salah besar."

Perumahan Guinness Hermitage, pemilik blok di Hayling Island, Hampshire, mengatakan kebijaksanaan warga harus 'cukup berpakaian' di kawasan kejiranan.(link)

Wanita bogel curi teksi

Posted: 21 Dec 2010 06:35 AM PST

Insiden seorang wanita telanjang mencuri sebuah  taksi dan kemudian lucunya setelah mencuri teksi itu  wanita ini tertidur dalam teksi itu dalam keadaan bogel telanjang .Kejadian ini terjadi di Covington, Louisiana. Ketika mula menahan teksi wanita ini berpakaian lengkap dan meminta untuk di hantar ke Michigan.


Tetapi pemandu teksi itu menolak untuk membawanya ke Michiga dengan alasan bahawa Michigan terlalu jauh dari sana kerana jarak kira-kira 1.200 km dari Covington, Louisiana.

Wanita ini terus memaksa dan memmujuknya, malah dia mulai membuka bajunya satu persatu dan telanjang bogel sebagai aksi protes. Pemandu itu menyuruhnya keluar dari teksi, tapi dia menolak. Jadi akhirnya pemandu teksi itu terus membawanya pergi ke balai polis terdekat.

Tetapi pemandu itu terluoa membawa kunci keretanya ketika dia dia keluar dari teksinya setelah tiba.Ini memberikan wanita itu satu kesempatan sempurna untuk mencuri  teksi tersebut di depan matanya.

Polis mengatakan lucunya wanita ini tidak pergi sangat jauh – malah dia memandu hanya beberapa  beberapa blok saja daripada balai polis, kemudian teksi di parking dan wanita itu jatuh tertidur telanjang bogel di kerusi belakang.

Wanita ini di kenali  sebagai Jennifer Gille 29 tahun – akhirnya kemudian ditangkap dan didakwa dengan mengekspos dirinya sendiri dan mencuri kendaraan. Menurut juru cakap polis Gille 'mungkin di bawah pengaruh beberapa jenis ubat-ubatan."

Datuk dan nenek ghotic

Posted: 21 Dec 2010 05:30 AM PST

Hebat datuk dan nenek ni...agak mereka inilah
ghotic yang paling tua...





Peminat fanatik tatoo seluruh badan dengan jersey pasukan kegemarannya

Posted: 21 Dec 2010 04:00 AM PST

Felipe Alvarez 25 tahun memiliki  tatto jersey Atletico Nacional di tubuhnya. Dia penggemar jersey nombor2  seperti dipakai oleh Andres Escobar, pemain yang dibunuh setelah Piala Dunia pada tahun 1994  kerana menjaringkan gol sendiri. Saksikan proses pembuatannya....









betul-betul fanatik mamat ni....


[Menarik] Seni daripada gunting yang terbuang

Posted: 21 Dec 2010 03:00 AM PST











Sepasang roda kecil yang menceriakan anjing ini.

Posted: 21 Dec 2010 02:00 AM PST




Sepasang roda kecil yang telah dicipta untuk menggembirakan kehidupan
anjing ini....


Inilah gambaran jika nafsu kebinatangan menguasai kita

Posted: 21 Dec 2010 01:00 AM PST

Inilah gambaran yang menjelaskan jika kita membiarkan Nafsu Kebinatangan memimpin hidup kita masing masing.. kerana nantikanlah dalam waktu sekejap binatang itu akan tumbuh berkembang membesar menjadi binatang raksasa (iblis) yang mengerikan dan berbalik menjadikan kita mangsa dan memperbudak diri kita semuanya sampai mati jika hanyut dibawa arus nafsu itu .Kerana  itu jangan sekali biarkan nafsu kebinatangan menguasai diri kita semuanya..



[Kontroversi] Ada model Korea berumur 15 tahun yang sanggup ambil gambar bogel

Posted: 21 Dec 2010 12:45 AM PST

Gadis Korea berumur 15 tahun ini sedang mengundang kontroversi atas beberapa gambar dirinya yang dinilai tidak sepatutnya untuk model yang berumur sepertinya oleh masyarakat Korea. Agensi modellingnya sendiri mengaku pengambilan foto itu bukan semata-mata paksaan untuk Park Seo Jin tetapi memang permintaan dari dirinya sendiri.

"Foto  seperti ini kami targetkan untuk  model kami yang berusia 20 tahun ke atas, namun dirinya (Park Seo Jin) menyanggupinya dan kami menganggap itu sebagai  untuk menjalankan misi kami tersebut." Park Seo Jin sekarang sedang meningkat naik dalam kariernya sebagai seorang model, tetapi bukan kerana gambar itu saja, tetapi kerana Park Seo Jin sendiri merupakan pemenang sebuah acara bernama I Am A Model Season ke 4 dan merupakan pemenang termuda.Dia masih berumur 15 tahun ketika itu.

Berikut inilah beberapa foto dirinya yang hanya memakai seluar jeans dan hanya menutupi bahagian atas tubuhnya dengan rambut panjangnya yang menjadi kontroversi tersebut :



GILA!! Ayah Pemabuk Campak Bayi Perempuannya di Kuali Mendidih Sampai Mati [FOTO]

Posted: 20 Dec 2010 11:45 PM PST

 Mr. Huang seorang alcoholic berusia 47 tahun, yang sekaligus pemilik perusahaan membuat mee, pulang dalam keadaan mabuk ke tempat membuat mee yang berada di dekat rumahnya. Kemudian seperti biasa dia bertengkar dengan  isterinya,ketika kejadian ini terjadi  isterinya sedang menggendong bayi mereka yang berusia baru 10 bulan.

Kerana sangat marah dan tidak dapat mengawal perasaannya, lelaki tersebut merebut bayi perempuannya dari tangan isterinya dan melemparkannya ke dalam kuali berisi air mendidih untuk merebus mee. Isteri  sangat terkejut dan cuba menyelamatkan  bayi, tetapi terlambat, kerana 90% tubuh  bayi sudah melepuh kerana air yang sangat panas.

Ibu bayi itu cuba menyiram  bayi dengan air  dan  melepas baju  bayi tetapi hal itu menambah kesakitan yang diderita  bayinya, kerana sebahgian besar kulitnya jadi terkelupas. Kemudian ibu bayi berlari ke rumahnya membawa bayi itu untuk minta pertolongan saudaranya yang kemudian membantunya membawa  bayi ke hospital.

 GILA!! Ayah Pemabuk Campak Bayi Perempuannya di Kuali Mendidih Sampai Mati [FOTO]

Para doktor di hospital menggambarkan bagaimana kesakitan yang dirasai oleh sang bayi bagaikan dihiris-hiris oleh ribuan pisau tajam. Polis yang datang ketempat kejadian untuk menangkap  ayah bayi itu, mendapati Mr. Huang sedang memasak mee, seolah-olah tidak pernah terjadi sesuatu apapun.

Di balai polis, setelah sedar, beberapa waktu kemudian Huang menyesali perbuatannya, dan mengatakan bahawa dia tidak pernah berniat melemparkan bayinya ke air panas. Setelah dilakukan rawatan keadaan  bayi mula pulih tetapi pada waktu malam keadaan bertambah buruk, tiga hari kemudian pada pukul 10:05 pagi bayi berusia 10 bulan itu meninggal dunia di ruang ICU di Changhua Christian Hospital.

Kisah seorang anak meninggalkan sesuatu untuk ibubapanya sebelum meninggal

Posted: 20 Dec 2010 10:45 PM PST

Apakah perasaan ketika membayangkan bila kita menjadi orang tua dari gadis cilik yang baru berusia 6 tahun  bernama Elena Desserich, yang telah disahkan terkena kanser otak sejak usia 5 tahun.

 Doktor yang menangani kes sudah memberitahu Elena hanya boleh bertahan hidup mungkin  dalam beberapa bulan. Namun di balik ini semua gadis  ini tetap saja ceria dan menghabiskan sisa-sisa harinya dengan menulis dan menggambar corat-coret seperti anak yang seusia Elena.

Elena, sebuah ketulusan cinta anak yang harus meninggalkan orang-orang yang mencintainya selamanya

 Sebenarnya Elena sudah meninggal bulan Ogos tahun 2007. Namun baru-baru ini kedua orang tuanya Keith 34 tahun dan Brooke 35 tahun serta adiknya Gracie yang ketika ini berusia 5 tahun menemukan beberapa catatan dan gambar dari Elena yang pernah dibuatnya semasa menanti ajal menjemputnya.


Catatan yang ditinggalkan Elena untuk Ayah dan Ibunya tersayang

Sejak disahkan doktor Elena mempunyai penyakit kanser otak pada tahun 2006 Elena hanya boleh hidup  hanya selama 135 hari saja.Keluarga kecil ini sangat ingin menghabiskan sisa-sisa waktu bagi sang buah hati mereka dengan penuh kasih sayang  Saya benar-benar sangat tersentuh lagi lagi setelah melihat gambar-gambar dan  tulisan "saya mencintai mu ayah dan mama". Hal itu sangat menyentuh kalbu yang terdalam dari perasaan orang tua yang ditinggal pergi oleh buah hati yang mereka sayangi,lebih -lebih lagi anak itu seorang yang lucu dan periang. Elena yang sepatutnya masih punya masa depan yang sangat panjang, namun Tuhan punya kehendak lain.


Catatan yang ditinggalkan Elena untuk Ayah dan Ibunya tersayang


Foto kenangan Elena beserta keluarga semasa masih hidup