Adsense

Rabu, 22 Disember 2010

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


(GAMBAR) Kereta Polis Terbaru .... Naza Forte

Posted: 22 Dec 2010 01:48 AM PST








(GAMBAR) Traffic Jam Tahap GILER BABI

Posted: 21 Dec 2010 04:05 PM PST

Bayangkan kalau ni terjadi kat Malaysia.. Jalan memang dah dead lock. Macam mana korang rasa kalau korang salah sorang yang terlibat ngan jem nie skali??

Lambang Salib Pada Bekas Gula Clorets Infinity..

Posted: 21 Dec 2010 01:40 PM PST




aku ni jenis suke belek belek barang, bile ade barang kat tangan aku, aku suke sangat belek belek..henpon ke ipod ke, botol air ke, paket makanan ringan ke...memang aku suke belek, aku suke tengok info yang ade dalam benda yang aku belek tu 
nak jadi cerita, semalam mase tengah lepak lepak ngan member aku, aku pn membelek lah paket gula angin clorets infinity yang boleh dibeli di 7 eleven atau kedai kedai runcit atau pasaraya 


cara nak buka kotak besi gula gula angin ni unik sikit, kite kene tarik sikit je penutup dia, dan boleh keluar kan biji biji gula angin tu...jadi sebab gula gulanya dah habis, aku pn main main la dengan bekas besi dia... 


tup tup masa tengah main, aku bukak abis penutup besi tu...haa...bila dah tebukak tu, tergamam aku tengok corak yang ada kat depan aku tu...lambang salib yang amat amat clear boleh ditengok..aku tak tau la kalau pandangan orang lain macam mana..tapi kat pandangan aku, macam lambang salib zaman feudal 

sapa sapa kat luaq sana , silalah berhati hati, jangan dibeli gula angin clorets ni...kalau aku x gatai tangan belek penutup kotak besi gula angin clorets ni, memang tak tau ada benda bahaya tersembunyi di sebalik penutup tu 



Info! 
*saya tiada kaitan dalam cerita ini...sharing is caring =)