Adsense

Khamis, 11 November 2010

borak kosong

borak kosong


Pelajar buat servis pembersihan dalam keadaan bogel

Posted: 11 Nov 2010 09:00 PM PST

Servis gila ini menawarkan 15 orang pekerja untuk membersihkan rumah dalam keadaan bogel.Pelanggan boleh memilih sama ada mereka mahu pekerja itu berbogel terus atau separuh sahaja.Harga servis ini untuk satu jam ialah US$240 dan pelanggan boleh melihat pekerja yang berbogel itu menjaankan tugas mereka.






bk-semakin hari semakin teruk manusia ini..


Hobinya tukar jantina

Posted: 11 Nov 2010 08:05 PM PST



Seorang pemuda CharlesKane yang berasal daripada England yang juga dikenali sebagai jutawan dalam bidang hartanah .Pada asalnya dia seorang lelaki yang kemudiannya menjalani pembedahan jantina menjadi perempuan dan kerana ingin mengahwini kekasihnya ,dia menjalani pembedahan menjadi lelaki semula.Perempuan yang akan dinikahinya bernama Victoria Emms berusia 28 tahun sementara Kane berusia 50 tahun.

Dia yang sudah dua kali bercerai  memutuskan melakukan pembedahan kelamin pada tahun 1987 dan dia mengubah nama menjadi Samantha Kane. Dia menghabiskan duit sebanyak100 ribu poundsterling  untuk pembedahan kosmetik dan memutihkan gigi serta memastikan dirinya boleh menarik perhatian laki-laki.

Namun, setelah 7 tahun menjadi perempuan pada tahun 2004 dia merasa menyesal mengakhiri perkahwinannya yang di bina 12 tahun lalu dan menjauhi dirinya daripada anaknya. Lima tahun kemudian, Kane menghabiskan 25 ribu poundsterling  untuk melakukan operasi plastik di klinik di London untuk membuatnya menjadi laki-laki semula. Organ laki-lakinya kembali dibuat yang diambil dari kulit tubuhnya meskipun tidak menjadi laki-laki tulen seperti sedia kala kerana kemaluannya tidak boleh lagi seutuh lelaki biasa.

Katanya, ketika menjadi perempuan ia tak suka hormon yang berubah, selalu moody, dan seks yang tak memuaskan.

Mayat digantung selama 189 tahun

Posted: 11 Nov 2010 06:37 PM PST

LONDON: Seorang wanita yang menyelidiki salasilah keturunannya terkejut apabila mendapati dia mempunyai pertalian dengan seorang pembunuh yang masih tergantung.

Mary Halliwell begitu marah apabila mendapati rangka anggota keluarganya itu masih digantung dalam kabinet untuk pameran di Universiti Bristol sejak 189 tahun lalu.

Selepas berusaha, dia akhirnya memperoleh hak untuk menjadi pemilik sah rangka itu dan berikrar untuk mengebumikan rangka remaja yang dihukum gantung pada 1821 kerana membunuh kekasihnya, dengan sempurna.

Mary, 67, berkata: "Baru saya rasa tenang."
 Remaja itu, John Horwood adalah anak lelaki kepada abang keluarga moyang Mary.

Horwood dihukum gantung selepas melontar kekasihnya Eliza Balsom dengan batu apabila mendapat tahu kekasihnya itu mempunyai teman lelaki baru.

Eliza mati akibat kecederaan di kepala selepas dirawat pakar bedah.

Horwood yang bekerja sebagai pelombong digantung di New Bristol Gaol tiga hari selepas menyambut hari lahirnya yang ke 18.

Dr Richard Smith, pakar yang merawat Eliza enggan menyerahkan mayat Horwood kepada keluarganya.

Dia sebaliknya menyiat daging Horwood dari rangkanya secara terbuka sambil melakukan pembedahan pada mayatnya di depan 80 pelatih di bilik mayat Hospital Diraja Bristol.

Doktor itu seterusnya menyimpan rangka Horwood di rumahnya dan turut menggunakan kulit Horwood untuk menjilid buku mengenai kes remaja itu selepas mengawetnya.

Mary dari Leigh, Lancester yang mengesan mayat itu di Universiti Bristol berkata: "Saya kesal apabila mendapat tahu seorang manusia boleh melakukan perbuatan tidak bertamadun terhadap manusia lain." - myMetro


bk-kerja gila manusia...



Sambut pelancong dengan 'bra'

Posted: 11 Nov 2010 05:21 PM PST

Sebuah syarikat pembuat pakaian dalam, Triumph telah melancarkan pakaian uniform untuk pemandu pelancong. Pakaian yang merupakan sepasang coli dan seluar dalam itu akan digunakan untuk mengalu-alukan kedatangan pelawat dalam suasana intim.

Pakaian dalam berwarna biru separas dada itu  mempunyai pemegang di bahagian perut yang memaparkan imej destinasi utama pelancongan seperti Gunung Fuji. Skirt berpadanan yang diselak memaparkan peta Jepun.

Butang pada pakaian itu apabila ditekan memainkan mesej menyatakan 'Selamat Datang ke Jepun' dalam bahasa Inggeris, Korea atau Cina.

Macam-macam keanehan masyarakat Jepun ni-sumber : duniacacamarba.blogspot.com

AWARDS

Posted: 11 Nov 2010 05:11 PM PST


Award dari shagcomot.blogspot.com

Chef tawar menu daripada susu isterinya sendiri

Posted: 11 Nov 2010 04:45 PM PST

Daniel Angerer, bersama isterinya, Lori, menjadi pemilik Klee Brasserie di Manhattan. Angerer memutuskan untuk melakukan percubaan ini setelah peti sejuk kecil di rumah mereka tidak punya ruang lagi untuk menampung sejumlah besar air susu isterinya.

 Daniel Angerer chef sekaligus pemilik restoran.

Angerer menggabungkan sebuah menu yang mengandung empat cawan susu, yoghurt, rennet (bahan untuk membuat keju), dan garam laut yang dia sebut sebagai Keju Susu Ibu dalam blog-nya.


Dia mengatakan bahawa keju itu terasa seperti versi manis dari keju susu lembu Menurut dia, orang-orang yang membaca hal itu di blog-nya telah meminta untuk mencuba. Ramai yang menyokong dan ramai juga orang merasa enggan untuk mencubanya.Tetapi pejabat kesihatan New York melarang dia daripada menghidangkan menu ini.

Guna rambut pelanggan buat replika bangunan

Posted: 11 Nov 2010 10:01 AM PST

Huang Xin, seorang tukang gunting di Beijing China membuat suatu yang unik dan kreatif, bayangkan dia mengumpulkan sisa sisa rambut pelanggan yang dicukurnya dan membuat suatu replika monumen Tiananmen yang sangat terkenal di China.

Huang XIn sangat kreatif, sisa sisa potongan rambut pelanggannya  menjadi replika 

Sebelumnya dia juga pernah membuat replika stadium olahraga untuk Olimpik Beijing lalu dengan menggunakan rambut juga.



Untuk sebuah replika  Gerbang Tiananmen Huang perlu 11 Kg rambut pelanggan. Dia mula membuat replika ini sejak tahun 2008.

Lalat yang cuba beraksi seperti manusia

Posted: 11 Nov 2010 09:01 AM PST









inilah hasilnya bila lalt beraksi seperti manusia....

Kanak-kanak 4tahun menahan kesakitan akibat tertusuk gunting

Posted: 11 Nov 2010 08:45 AM PST

Maksud hati kanak-kanak 4 tahun ini membantu orang tuanya yang sedang memotong reben sebagai persiapan acara festival musim semi ,namun malang tak berbau, tiba- tiba kanak-kanak yang bernama Xiao Yu tersebut tersandung dan jatuh,Yu terjatuh tepat pada tempat dimana terdapat sebuah gunting besar yang digunakan memotong reben sehingga gunting itu tertusuk di mukanya.

Gunting tertusuk tepat dimuka kanak-kanak berusia 4 tahun

Akhirnya Yu dibawa ke hospital terdekat di kota Qinglong kota Daerah Qinghuangdao China.Doktor dan pasukan perubatannya berjaya mengeluarkan gunting itu.

Yu 4 tahun boleh tersenyum kembali setelah 8 hari pembedahannya

Setelah 8 hari pembedahan  akhirnya Yu boleh tersenyum kembali seperti dulu  walaupun masih terlihat sedikit bekas luka diwajahnya.

Kenapa Sales Promotion mesti wanita?Jawapannya tengok gambar

Posted: 11 Nov 2010 07:40 AM PST

Sales Promotions Girls....girl itupun dah dikhaskan untuk perempuan
dan tak ada Sales Promotions Boys...so kerja ini memang di khaskan untuk perempuan...
dan cuba kita lihat gambar di bawah...



ini gambar SPG....tapi bagaimana kalau lelaki mengamabil alih
tugas ini...



Kedudukan dan posisi yang sama...menarik tak?
tiada tarikkan bukan....


Video Obama sebut 'Pulang Kampung Nih'

Posted: 11 Nov 2010 06:20 AM PST

Inilah kucing yang dikatakan hidup semula selepas 9 bulan dikuburkan

Posted: 11 Nov 2010 04:30 AM PST

Ramai orang mengatakan kucing itu memiliki 9 nyawa , tapi tidak ada yang serius untuk mengharapkan kucing yang mati hidup kembali . Namun  itu yang berlaku untuk Si kucing yang di beri nama Alfie, mati setelah dilanggar oleh sebuah kereta. Pemilik Angelo Petrillo menguburkannya dan 9 bulan kemudian salah seorang tetangganya melihat  Alfie di tepi jalan dekat rumahnya.

Angelo Petrillo dan anaknya Brandon dengan kucing Alfie yang dikatakan hidup semula setelah 9 bulan di kuburkan dan kini nyawanya tinggal 8 kata pemilik.

bk-nak percaya atau tidak itu atas akal masing-masing...


Gambar semut angkat bebanan 100 kali ganda dari badannya

Posted: 11 Nov 2010 03:40 AM PST

Foto seekor semut mengangkat beban 100 kali lipat berat tubuhnya mendapat hadiah pertama dalam kontes fotografi ilmiah.Gambar itu menunjukkan seekor semut pemintal Asia bergantung dari permukaan yang terbuat dari kaca dan menggigit beban seberat 500mg.

Foto itu diambil oleh seorang spesialis zoologi Dr Thomas Endlein dari Universitas Cambridge ketika dia sedang meneliti kaki lengket binatang serangga itu

Dr Endlein menang voucher untuk membeli alat fotografi senilai £700  dari Dewan Ilmu Bioteknologi dan Biologis England kerana gambar ini.Semut yang boleh menangkat

Penelitian itu menunjukkan bagaimana semut mengubah ukuran dan bentuk cakarnya agar mereka dapat mengangkat beban yang lebih berat.

Dia berharap penelitian itu dapat membantu para ilmuwan mengembangkan kajian kenapa cakar-cakar kecil di kaki semut dapat membersihkan diri dan dapat berjalan di permukaan jenis apapun," katanya.

Alasan kenapa perlu bawak banyak kondom selalu

Posted: 11 Nov 2010 02:30 AM PST

Kalau ikut tajuk mesti rakan-rakan ingat aku ni otak kotor..
Kondom selalu di kaitkan dengan perbuatan yang tak senonoh
tapi kita lupa walaupun benda ni dianggap begitu ada juga kebaikkannya.
Cuba perhatikan gambar ini...






kan dah cakap...boleh dijadikan pelampung...

Jadi sebagai manusia yang diberikan akal dan fikiran janganlah selalu
menganggap benda buruk itu sentiasa buruk dan yang baik itu
pasti baik.Kekadang yang buruk itu lebih memberikan kebaikkan kepada
kita...SEMUA ITU terserah kita untuk sama ada nak jadikan
dia baik atau sebaliknya...


Gambar lelaki adakan hubungan seks dengan kambing

Posted: 11 Nov 2010 01:30 AM PST

Lelaki ini ditangkap oleh orang ramai krtika mengadakan hubungan
seks dengan seekor kambing.....

Jadikan gambar ini sebagai muhasabah diri.....
Bila nafsu  tidak dapat dikawal,semua yang kita lakukan
tidak ada lagi rasa malu dan maruah kita sebagai manusia 
hilang atau lebih teruk daripada binatang....
Adakah ini tanda manusia semakin bercelaru fikirannya?


Kesian,kecik-kecik dah terkena penyakit 'drakula'

Posted: 10 Nov 2010 11:45 PM PST

Dua beradik Simon, 13, dan George, 11 menghidap sindrom aneh dengan karektor serupa drakula. Mereka memiliki gigi taring tajam dan tidak boleh terkena sinaran matahari. Kedua remaja berasal Sudbury, Suffolk, ini menderita kelainan genetik yang dalam istilah perubatan dikenal sebagai Hypohidrotic Ectodermal Displasia.Nisbah yang menghidapi penyakit ini 1:7000 orang.

Penyakit ini menunjukkan ciri fizik  seperti kulit kepala dan rambut tipis, sukar berpeluh dan gigi tumbuh tidak sempurna.Kerana kesukaran untuk berpeluh, pesakit  mudah mengalami hipertermia jika suhu di sekitar tak terkawal.Kerana penyakit ini masyarakat sering menejek mereka.

Mandy, 45 ibu mereka mengatakan gejala penyakit itu sudah ditunjukkan Simon beberapa jam selepas dilahirkan. Tiba-tiba suhu tubuhnya menurun megejut dan tidak menyangka kedua-dua anaknya memiliki penyakit yang serupa.

Untuk mengawal penyakit ini Mandy tidak membenarkam kedua anaknya bersukan kerana khuatir suhu tubuhnya meningkat. Ini merbahaya kerana keduanya tidak boleh mengeluarkan peluh. Kedua remaja ini lebih banyak menghabiskan waktunya dengan bermain video games di rumah. (Sumber: ruang hati.com)