Adsense

Khamis, 1 Julai 2010

zoomartis

zoomartis


Fahrin Ahmad Dan Gadis Di Marathon Marathon Standard Chartered

Posted: 01 Jul 2010 10:29 AM PDT

Entah dengan siapalah Bro Fahrin kita ni jogging, kecoh juga apabila gambar ini disebarkan dalam forum tu, nak buat macam mana Bro...Dah satu Malaysia jadi Papa dan Mamarazi.


Berjogging baik untuk kesihatan....!!

Erry Putra Buka Restoran Ayam Penyek !!!

Posted: 01 Jul 2010 10:22 AM PDT

Zoom tak sabar nak  makan ayam penyek kat restoran erry putera. Dengar kata dia nak bukak restoran ayam penyek pulak. wah wahwah! dasat hero idola ramai peminat drama ini. erry putera kini bakal jadi jutawan ayam penyek!


Zoom DOakan Semoga perniagaan beliau akan maju macam si Linda Onn... :) kedai linda dah makan...!!!! bilalah Errraaaaa Fazirah ni nak buka kedai....!!! Opsss terlebehhhhhh sudah...marah si Pixie karangggg !!! gagaagg Sorry yerr...!!!

Gambar Serina Masa Mengandung

Posted: 01 Jul 2010 10:09 AM PDT

Inilah gambar Seriana masa mengandung, nampak ceria je bakal ibu ni, apa kata anda?

Ida Nerina Dan Suami Masih Sah Suami Isteri

Posted: 01 Jul 2010 09:59 AM PDT

Alhamdulillah semoga pasangan ini akan kembali bersatu, semoga kisah hitam mereka akan menjadi kenangan pahit.Itupun jika mereka masih ingin bersatu kembali.Sama-sama la kita tunggu dan lihat...

Gambar Terbaru Aleesya Anak Erra Fazirah

Posted: 01 Jul 2010 09:55 AM PDT

Comelnya Aleesya ni, bilalah dapat cubit pipi dia.Akak Intan ( Sebelah Aleesya ) mungkin tiap-tiap hari main dengan si kecik ni...Bilalah dapat lepak dengan akak intan lagi...!!

Ning Baizura Tanpa Pengurus !!!

Posted: 01 Jul 2010 08:53 AM PDT

Boleh tahan juga akak Ning Baizura kita ni, tanpa pengurus beliau menyusun jadual yang padat dengan aktiviti seharian tanpa kesilapan yang besar.


Kata beliau pengalaman selama ini banyak mengajar beliau mengenai selok belok dalam mengurus kerja-kerja seharian termasuk tugas beliau sebagai artis Malaysia.



Ning memiliki pengurus bermula daripada ibunya, Stella Abdullah, sehinggalah kepada pengurus asing, mendiang Mike Bernie dan Vernon Kedit Jolly.
Sepanjang 17 tahun menimba pengalaman dengan mereka yang boleh dianggap sebagai 'sifu', Ning akui banyak perkara yang dipelajarinya tentang selok-belok bergelar anak seni.


Semoga Ning berjaya dalam bidang Usahawan yang beliau ceburi..


APa kata anda?

Alif Satar Cedera Jatuh "Skateboard"

Posted: 01 Jul 2010 08:46 AM PDT

AKIBAT ingin mencuba permainan Sketeboard, penyanyi lagu Jangan Nakal, Alif Satar dikejarkan ke hospital apabila mengalami kecederaan pada tulang belakang akibat terjatuh.


Dia dimasukkan ke hospital pakar Damansara Selasa lalu pada pukul 12 malam dan sehingga kini masih lagi mendapatkan rawatan fisioterapi bagi memulihkan kecederaan.


"Saya baru cuba untuk main skateboard dengan kawan-kawan, tiba-tiba terjatuh. Masa jatuh tidak terlalu sakit tetapi dua hari selepas itu baru saya rasa sakit yang teramat sangat sampaikan saya menangis ketika dalam perjalanan ke hospital.


"Doktor beritahu bahawa tulang belakang saya tergelincir atau "slip dics" dan perlu mendapatkan rawatan rapi. Tapi hari ini saya minta kebenaran keluar sekejap untuk sesi fotografi drama Idola Kecil The Series.


Info : Mstar


Zoom: Nak buat macam mana dah jatuh, semoga beliau cepat sembuh.