Adsense

Khamis, 1 Julai 2010

Jomss Layansss!!

Jomss Layansss!!


Larissa Riquelme vs Maradona

Posted: 01 Jul 2010 12:26 AM PDT



Bagi peminat bolasepak tentu kenal akan Maradona tetapi belum tentu kenal Larissa Riquelme. Larissa Riquelme merupakan model dari Paraguay dan sudah tentulah penyokong berani mati (die hard fan) pasukan Paraguay. Manakala Maradona pula bekas pemain Argentina dan pemain terbaik dunia suatu masa dulu, kini menjadi jurulatih bagi pasukan Argentina untuk piala dunia 2010.


Apa yang menariknya antara kedua-dua mereka ini. Memang dari segi jantina dan bentuk badan kedua-duanya berlainan tapi mereka mempunyai satu persamaan. Ya satu persamaan!

Mereka akan berlari BOGEL jika pasukan mereka menang piala dunia 2010!


So, skang ni anda sudah tahu nak sokong pasukan mana kan. hehehe...

p/s : kami tak dapat bayangkan jika Argentina menang. huhu..


p/s : Anda sudah sertai ManggaAds ? Media pengiklanan paling masyuk untuk para blogger seperti anda. Jomss sertais sekarang. Memang Layansss...

Aruna Sheilds Berbogel Dalam Mr. Singh Mrs. Mehta

Posted: 30 Jun 2010 06:48 PM PDT

TINDAKAN bintang jelita Bollywood, Aruna Sheilds berbogel dalam filem Mr. Singh Mrs. Mehta mendapat restu kerajaan India apabila badan penapis filem negara itu telah meluluskan tayangan filem tersebut tanpa menyentuh langsung babak bogel yang membabitkan dirinya.

Beritahu Aruna: "Dalam sinema komersial India, saya fikir adalah sesuatu yang baik untuk dilihat sebagai benda yang menarik perhatian." Pada mulanya Aruna telah menolak tawaran berlakon filem itu, namun katanya selepas dia berbincang dengan pengarah filem tersebut, Pravesh Bhradwaj, tiba-tiba dia berubah fikiran.

"Saya dan Pravesh membaca skrip filem itu bersama-sama, lalu kami berbincang mengenainya dari hati ke hati dan saya memberitahunya saya sukakannya, namun merasakan saya kurang sesuai untuk watak Neera itu," ujarnya yang mengambil masa yang lama sebelum memberikan persetujuan untuk membintangi filem itu.

Mengulas mengenai babak bogel lakonannya, tegas Aruna: "Bagi saya, tiada istilah bogel sebenar dalam filem, dan sama ada mahu mengklasifikasikan Neera sebagai berbogel kerana ia sebenarnya dirakam dengan indah dan penuh stail. Saya tidak melihat ia sebagai gangguan terhadap sebarang individu yang menontonnya."

sumber : Kosmo


p/s : Anda sudah sertai ManggaAds ? Media pengiklanan paling masyuk untuk para blogger seperti anda. Jomss sertais sekarang. Memang Layansss...

Fasha Sandha & Jejai Sah Bercinta Secara Rasmi

Posted: 30 Jun 2010 04:36 PM PDT

Akhirnya Fasha Sandha secara rasminya mengakui yang Rizal Ashram Ramli atau Jejai adalah kekasihnya.
Menurut Fasha, kedua mereka mengambil keputusan untuk menjadi pasangan kekasih pada 18 Mei lalu di Pulau Lang Tengah, Terengganu ketika Fasha sibuk dengan penggambaran drama bersiri Duyong Aridinata terbitan Zeel Production.

Ketika penggambaran itu, Rizal Ashram atau lebih dikenali sebagai Jejai hadir membuat kejutan untuk bertemu Fasha di pulau itu dengan menaiki sebuah helikopter.

"Kesungguhan dia selama ini membuatkan pintu hati saya terbuka untuk menerimanya sebagai seorang kekasih. Saya memang benar-benar tersentuh hati kerana tidak pernah ada mana-mana lelaki yang berbuat sebegitu kepada saya. Kalau tidak kerana dia datang dengan helikopter pun saya akan terima dia," katanya kepada pemberita pada majlis pelancaran drama tersebut di TV3 di Ampang hari ini.




p/s : Anda sudah sertai ManggaAds ? Media pengiklanan paling masyuk untuk para blogger seperti anda. Jomss sertais sekarang. Memang Layansss...