Adsense

Khamis, 1 Julai 2010

jom lepak dulu

jom lepak dulu


Fasha dapat cincin berlian dari Jejai

Posted: 01 Jul 2010 04:09 AM PDT

Fasha dapat hadiah cincin berlian dari Jejai semasa Jejai ke Pulau Lang Tengah menemui Fasha buah hati tersayang. Walupun hubungan mereka intim dah lama orang tahu, dan baru baru ni dikejutkan dengan gossip Jejai digoda oleh pelakon Nur Kasih, Tiz Zaqyah. Baru baru ni, Fasha telah membuat pengakuan 'berani mati' yang dia dan Jejai sudah declare sebagai teman istimewa.



Nampak macam memberi amaran ye, ahahaha!! amaran kepada Tiz dan sesiapa saja yang cuba bak goda Jejai tu gamaknya. Lawa cincin berlian tu ye. Nampaknya tu sebagai tanda declare le tu sebagai kekasih.

sumber dari Gua.com.my



"Saya mengakui sudah mempunyai teman lelaki. Saya bersedia untuk 'declare' sebab sudah sampai 



waktunya. Saya sudah bersedia untuk mempunyai seorang teman istimewa dalam hidup saya. Sebelum ini kalau saya tak cakap pun, orang akan cakap ya. Saya tak nak sorok. Lepas ini, dia pun tak payah nak 'cover line' untuk tunjukkan yang dia cintakan saya. Dia merupakan 'boyfriend' saya yang serius selepas Sharil.

"Saya tak nafikan, mesti ada yang tak suka tapi saya tak boleh puaskan hati semua orang. Tapi nampaknya peminat di 'fanclub' saya boleh terima (perhubungan kami),"



Inile cincin bertatah berlian pemberian Jejai