Adsense

Selasa, 19 Jun 2012

Celebrity News

Celebrity News


Iqbal Mazlan Dan Shiha Tidak Sambung Kontrak Jalan Cari Makan @ JJCM

Posted: 19 Jun 2012 09:02 AM PDT

Nampaknya peminat program Jalan Jalan Cari Makan akan ternanti-nanti siapakan pengacara yang menggantikan Iqbal dan shiha nanti.Menurut akhbar online Mstar malam ini, Zoom terbaca berita mengenai Iqbal yang menarik diri daripada program tersebut kerana risau berat badan beliau semakin naik ketika mengacara program tersebut.


Dan Shiha (mentor) pula ingin menumpukan perhatian kepada album pertama beliau, dan kedua-dua pengacara ini menafikan mereka prestasi dan kritikan diluar sana mengakibatkan mereka undur diri.


Berikut jawapan mereka apabila ditanya oleh wartawan :


IQBAL :
"Saya sendiri yang mahu berundur daripada JJCM kerana pembabitan dalam program itu mengakibatkan berat badan saya bertambah kepada 78 kilogram berbanding 70 kilogram sebelum ini. 
"Bukan saya tidak hargai pengalaman dan peluang itu tetapi keutamaan saya dalam bidang ini adalah untuk menjadi pelakon. Apabila berat badan meningkat sehingga memaksa saya menolak tawaran lakonan, maka lebih baik saya berundur dan tumpukan semula pada lakonan,"
"Saya akui bukan mudah menjadi pengacara program itu. Banyak perkara yang perlu saya pelajari seperti adab ketika menjamu selera dan etika mengacarakan program pemakanan agar tidak menyinggung penonton. 
"Walaupun prestasi saya mendapat kritikan di awal pembabitan JJCM tetapi pihak produksi berpuas hati dengan kerja saya sepanjang 17 episod program itu berlangsung. Jadi tidak timbul isu saya disingkirkan kerana gagal melaksanakan tugas pengacara seperti yang dikehendaki," katanya.
SHIHA :
"Saya tidak sambung kontrak JJCM bukan kerana kritikan atau prestasi yang tidak bagus tetapi memang sejak awal ketika menandatangani kontrak saya hanya mahu terlibat untuk 13 episod. Itu pun, pihak produksi minta saya sambung sehingga 17 episod. 
"Namun, ia hanya kerjaya sementara bagi mengisi masa sambil menyiapkan rakaman album saya. Kini komitmen dengan JJCM sudah tamat dan album saya pun akan dilancarkan pada bulan depan," katanya.
ZoOM : Dan menurut info Iqram akan menggantikan pasangan ini sebagai pengacara program JJCM yang akan bermula pada bulan Julai 2012.

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Gossip Adegan Panas Zarina Jamalullail Dalam Filem Aku,Kau Dan Dia | Video Filem Aku Kau Dan Dia

Posted: 19 Jun 2012 08:27 AM PDT

Sebelum Berhijrah

Boleh tahan juga gossip panas yang melanda pelakon baru yakni, Zarina Jamalullail dalam filem "Aku, Kau Dan Dia bersama pelakon Pekin selaku Hero filem berkenaan. Kisahnya bermula apabila beliau berhijrah selepas menjadi seorang isteri pada Disember tahun lalu.
Semasa penggambaran dilakukan beliau belum berkahwin dan tidak terikat dengan sesiapa, dan disebabkan beberapa adegan yang tidak sesuai dengan keadaan sekarang.

Timbul gossip diluar sana yang mengatakan suami beliau (Zarina), yang dikatakan membayar sejumlah wang untuk memotong sedikit adegan romantik dalam filem berkenaan.
Dan berikut jawapan beliau apabila ditanya oleh wartawan :
"Diakui memang saya ada minta pihak penerbit untuk memotong sedikit adegan yang saya rasa tidak manis ditonton umum, kerana saya sudah bersuami dan bertudung. Ia telah mendapat persetujuan semua termasuklah pengarahnya, Pierre Andre. 
"Tetapi tidaklah sampai suami perlu membayar ratusan ribu ringgit kepada penerbit semata-mata untuk pemotongan adegan tersebut, ia tak masuk akal. Saya kesal dengan hal ini kerana suami tidak ada kaitan langsung. 
Zarina Selepas Menjadi Seorang Isteri (Kini Mengandung 6 Bulan)
"Harap-harap kenyataan ini jelas dan difahami semua pihak. Saya tak mahu kerana gosip sebegini, kerjaya suami pula yang terganggu, katanya yang dihubungi mStar Online di sini, Selasa.
"Kalaulah saya tahu akan berkahwin dan berhijrah dalam tempoh masa terdekat, sudah semestinya saya tidak akan mengambil tawaran berkenaan.
 
"Tetapi pada ketika itu, saya menganggap filem ini sebagai platform untuk meneruskan kerjaya di bidang seni selepas menyertai Dewi Remaja," ujarnya yang kini sedang mengandung enam bulan.

Se
mentara itu, Zarina telah membuat keputusan untuk tidak berkecimpung dalam dunia lakonan bagi memberi fokus sepenuhnya terhadap keluarga.

ZoOM doakan semoga Zarina dan keluarga akan bahagia hingga ke akhir hayat.

SUmber 

TRAILER Filem "Aku, Kau Dan Dia" :

Sinopsis Filem :

Filem ini mengisahkan tentang harapan seorang gadis bernama Mia yang kehilangan tunangnya Ilhan dalam kemalangan jalanraya. Untuk mengubat kerinduan pada arwah tunangnya, Mia mencipta sebuah lagu yang didedikasikan untuk Ilhan. Kemudiannya, Mia pula mengalami kemalangan dan koma selama 2 minggu. 

Mia kehilangan lagu yang diciptanya untuk Ilhan dalam kemalangan tersebut. Pulih dari koma, Mia cuba untuk mendapatkan ingatannya kembali kepada nota lagu yang diciptakan untuk Ilhan. Namun Mia gagal berbuat demikian. 

Mia kembali ke tempat di mana dia mengalami kemalangan dengan harapan dia dapat mengingati kembali nota lagu tersebut. Di sana dia terjumpa Izlan seorang pemuzik jalanan yang bermain muzik di kawasan tersebut. Izlan memainkan lagu kegemaraan Ilhan. Melalui pertemuan itu, Mia dan Izlan kemudiannya menjadi semakin rapat. 

Di situ bermulalah konfiik dalam hidup Mia. Ingatan dan cintanya masih kuat pada tunangnya. Adakan Izlan cinta baru Mia? Mampukah Mia mencipta kembali lagu untuk Ilhan?

(Source: TAYANGAN UNGGUL)

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Artis Korea : Jung Ah Yul,Pelakon Korea Bunuh Diri Kerana Tekanan

Posted: 18 Jun 2012 11:59 PM PDT

Laman web Allkpop melaporkan pada 14 Jun bahawa Jung Ah-yul telah membunuh diri dan mayat ditemui di rumahnya. Walaupun dia dikejarkan ke hospital, dia tidak dapat diselamatkan.

Terdapat juga laporan yang mengatakan bahawa beberapa sumber yang rapat dengan Jung Ah-yul berkata bahawa dia mengalami tekanan perasaan yang mungkin telah menyebabkan dia bertindak membunuh diri.
Peminat-peminat artis yang berusia 25 tahun ini mula merasa ragu apabila pada 11 Jun, sehari sebelum kematiannya, Jung Ah-yul mengeluarkan status di Facebook yang menyatakan bahawa,"Tiada apa pun yang boleh memujukku".

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Berita Panas : Gambar Seksi Nasha Aziz Di Majalan ENF

Posted: 18 Jun 2012 11:52 PM PDT

Satu lagi wajah eksklusif yang amat jarang kita lihat iaitu Nasha Aziz telah tampil sebagai covergirl untuk kulit depan majalah online ENF edisi ke-8. Gaya rambut mohawk dikenakan dengan dress merah pendek memberikan perspektif keteguhan personaliti pelakon ini yang seakan tidak dimamah usia.


Berkongsi serba sedikit mengenai penglibatannya dalam dunia seni, Nasha Aziz memberikan pandangan bahawa seni berupaya menaikkan taraf individu daripada biasa kepada luar biasa sehingga bisa mengagumkan orang luar. Jika anda ingin mengetahui apakah cerita disebalik dunia seni, layari majalah ENF ya!


Sumber : Berita-Saya


ZoOM: Wow...menakjubkan software ke atau realiti wajah dan tubuh Nasha Aziz kita ni. walaupun sudah lama berkecimpung dalam industri glamour namun beliau (Nasha) masih belum dimamah usia. Wajah yang cantik dan pakej yang lengkap sering menjadi perhatian mata masyarakat. 


Dan terbaru sebagai Cover didepan Majalan ENF ini.


Apa Komen ANda Mengenai Nasha Aziz kita ni !? 
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Gossip Panas Datuk Aziz Sattar Dalam Proses Perceraian

Posted: 18 Jun 2012 11:32 PM PDT

Seniman, Datuk Aziz Sattar, 87, menafikan beliau kini dalam proses bercerai dengan isterinya, Datin Hashimah Delan, 54, seperti dilaporkan sebuah portal hiburan, semalam.

Beliau yang ketika ini berada di Sabah atas urusan kerja, ketawa ketika ditanya mengenai status perkahwinannya itu.

"Hubungan kami masih baik dan tidak ada masalah. Itu semua (berita penceraian) hanya khabar angin dan kami masih bahagia sehingga sekarang.

"Saya harap tiada pihak yang mempercayai khabar angin tersebut dan lebih baik mereka doakan kebahagiaan saya dan keluarga," katanya kepada Sinar Harian.

Aziz dan Hashimah melangsungkan perkahwinan pada 16 Disember 2006 di Masjid Negeri Shah Alam. Perkenalan pasangan itu bermula di sebuah majlis anjuran Klasik FM di Taman Nirwana, Ampang pada 2005 menjadi titik tolak perhubungan mereka



Sumber : Sinar harian


ZoOM : Kesian dengan Datuk Aziz Sattar, perkahwinan yang dibina ada juga yang ingin memisahkan mereka. Semoga kisah ini tidak benar berlaku dan hanya omongan kosong si kaki cerita palsu.
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Shah Rukh Khan Beli Kelab Dempo Daripada Liga India

Posted: 18 Jun 2012 09:48 PM PDT

Aktor terkenal Bollywood, Shah Rukh Khan meluahkan keinginannya untuk membeli saham sebuah kelab bola sepak India, Dempo.

Beliau yang turut merupakan pemilik pasukan kriket, Kolkata Knight Riders (KKR ), dikatakan mahu memiliki 50 peratus saham pasukan bola sepak berpangkalan di Goa itu.


Banyak pihak berpendapat jika Shah Rukh membeli pasukan itu, Dempo akan menerima impak positif dalam industri bola sepak di India. Selain itu, inisiatif yang diambil Shah Rukh akan mendorong selebriti Bollywood lain mengikut jejak langkahnya.-MH-


ZoOM : Boleh tahan juga Datuk Shah Rukh Khan kita ni, kini beliau menjadi seorang selebriti yang mempunyai kepentingan dalam dunia sukan yang sudah pasti menjadi ikutan kepada artis diluar sana.

Menurut info mengenai kelab Dempo tersebut :


1.Juara 5 kali liga bola sepak India

2.SRK akan menjadi pemegang 50% saham Dempo

Apa komen anda?
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!