Adsense

Khamis, 5 April 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Dira minta maaf dan enggan komen mengenai isu pijak muka

Posted: 04 Apr 2012 11:25 PM PDT

Bukan Dira yang pijak muka orang di kelab malam
Semua sudah sedia maklum mengenai kes pengacara wanita menendang dan memijak muka seseorang gadis di kelab malam sebelum ini.. dan semalam sebuah blog hiburan telah menyiarkan laporan polis yang dibuat oleh mangsa.. dan di laporan tu ada dinyatakan nama pengacara yang menafikan dia terlibat didalam kes ni.. siapa lagi kalau bukan Dira Abu Zahar..

Sekali lagi pihak media mendapatkan Dira bagi mengetahui isu sebenar apa yang berlaku.. namun Dira meminta maaf kerana dia tak boleh nak komen apa-apa kerana kes ini masih lagi dibawah siasatan pihak polis..

"Saya tidak mahu komen apa-apa kerana saya tidak boleh beri sebarang jawapan kerana perkara ini masih dalam siasatan dan melibatkan pihak berkuasa. Saya minta maaf banyak-banyak dan terima kasih kerana faham dengan situasi saya sekarang," (Murai)

Pihak GUA yang menanyakan adakah benar pengacara yang dimaksudkan itu adalah Dira, Dira tetap meminta maaf dan tidak boleh memberikan komen apa-apa mengenai kes ini.. erm.. sebelum ni dia nafikan, sekarang tak boleh komen plak kan..

"Saya tak boleh cakap ya atau tidak. Kita tak pasti benda itu betul atau tidak lagi. Saya memang tak boleh jawab atau komen apa-apapun kerana kes ini masih lagi dalam siasatan polis." (GUA)

Selain itu, menerusi laporan akhbar The Star Dira menafikan dakwaan itu kerana pada hari kejadian, Dira telah keluar membeli-belah bersama keluarga..

Seperti Biasa, tak perlu lah kita meneka siapakah pengacara yang dimaksudkan.. biarlah pihak polis yang membuat siasatan.. lambat laun kita akan tahu juga siapakah pengacara yang begitu kejam sampai tergamak menendang dan memijak muka seorang gadis dengan kasut tumit tingginya..

laporan polis mangsa pijak